CILI KASI TARUK! NYONYA KIPAS SI SEPAT KERING NI LEBIH HINA DARI PELACUR JALANAN!

Aku tak pernah tengok betina sundal dan jalangan yang paling hina macam si Azizah pukimak ni. Kesundalan dia ni membuatkan aku rasa nak ludah dia atas muka dia. Aku pun ada terfikir nak buat kempen ludah muka wan azizah pukimak ni.

Ingat lagi dulu bila Saiful buat repot polis Anwar liwat dia. Si Nyonya Kipas jalangan chokit ni lajugak yang tunjuk gambar Saiful dan pegawai khas PM dulu. Kali ini giliran Khalid pulak. AKu maki hamun si Jijah pukimak ni sebab kerana perempuan pukimak ni berapa ramai rakyat Malaysia tertipu dulu.

Berapa ramai yang terpengaruh dengan Nyonya pukimak suka kipas ni. Sialan ni walau tahu suami dia meliwat dan main china doll tapi perempuan sundal murahan yang suami dia menggelar sepat kering ni tetap pertahankan suami dia. Dulu orang kata Khalid dan Jijah satu gang nak menentang Anwar kini Jijah tikam belakang Khalid untuk suami berkote bengkok tu.

Wan Azizah tahu semua aktivitivi Anwar dan masih menyokong dia, disebabkan pukimak punya noyanya ni berapa ramai dah tertipu! Sekarang nyonya kipas lahanat ni dok burukkan Khalid pulak, asal ada je orang tak ngam dengan mereka maka si Jijah pukimak ni akan mejadi speaker untuk burukkan orang tu.

Wei rakyat Malaysia yang bodoh nak mampos! Terutama sekali golongan sakit mental di Selangor, korang tak rasa apa-apa ke bila ditipu anak beranak caca marba ni? Ke korang ni memang suka memuja keluarga 69 ni? Kata Islam? 

FUCK YOU WAN AZIZAH!

96 Responses to "CILI KASI TARUK! NYONYA KIPAS SI SEPAT KERING NI LEBIH HINA DARI PELACUR JALANAN!"

  1. Dulu dulu kesian gak dengan Jijah ni.. yalah kita pompuan..simpatilah juga nasib malang bersuamikan malaun..tapi sejak dumenjak ni berbulu pulak tengok dia punya gila kuasa..tak taulah samada secara sukarela atau terpaksa..sedih juga dengan nasib dia ni tapi Allah bagi akal gunakanlah, timbang mana baik dan buruk, kata terpelajar tapi hal rumahtangga pun tunggang langgang..bakal Menteri Besar yang tiad a karisma, tiada kepimpinan cuma yang dia tahu IKUT TELUNJUK..tapi dia ni berprinsip "Alang alang menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lengan"..sedih woo mengenangkan nasib malang wanita kipas RM2.00 ni

    ReplyDelete
  2. Tepat bro..memang tepat...bull's eye

    Aku tahu tahu apa jenis betina dia ni..

    Dulu sukma pondan, lembut macam sotong, perangai macam bapok siam itu boleh duduk serumah dengan dia, sebelah bilik jer, stor kuncit anu war aljuburi

    Drebar dia pun , muka tak jambu pun boleh kena toron dengan laki dia..

    Muka macam anis munawir pun laki dia ada selera..

    belum lagi pasal meor tukan jahit baju kepaya sepat kering dia tu

    akhir sekali coffee boy laki dia pun, laki dia dia tutoh gak..

    kalaulah semua itu dia tak ambil kisah dan tak ada perasaan, aku pun tak trahu nak kata apa dah, mungkin itulah sifat sepat kering semula jadi

    Paling teruk dan ketara, kepala butoh al juburi yg bengkok itu kongkek amoi pelacur mata sepet,, berak tak berbasuh itu, bukan main punya henjut walaupun sakit tulang pinggang kronik, tayang suspender putih XXL itu masih dia tak boleh cam juga..memang cilakalah bentina ini..lebih hina dari pelacur di jalan chow kitt..

    Masa awal awal dulu aku nampak dia macam tertekan juga kerana dia tahu bahawa dia menongkah arus menentang kebenaran dan menipu nalurinya sendiri, tapi kebelakangan ini dia begitu ceria dan teruja untuk terus bergelumang dengan dosanya menipu ratusan ribu rakyat malaysia, hatta dalam kes jam omega pun dia masih mahu berlagak macam puki mak !!!

    ReplyDelete
  3. Aku marah pompuan ni sebab kesanggupan dia tikam belakang orang yang sangat setia kepadanya demi cita2 luar tabie laki dia. Shame on you jijah, go to hell!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laki dia pun tutoh jubor mak ko kan!

      Delete
    2. Mak kau pun kena juga kan?

      Delete
  4. DIA NI TAK ADA HAK NAK CAKAP PASAL
    1- KUASA
    2- RASUAH
    3- KEADILAN
    1000- DIA SATU KELUARGA TAK BOLIH KATA APA SEBAB KELUARGA DAN KETURUNAN TERHINA
    ORANG MUNAFIK MANA BOLIH GUNAKAN AYAT KEADILAN.....

    BARAK OBAMA DATANG NUAR PURA2 NAK JUMPA AKU ANDAIKAN MEREKA MAIN WAYANG SUPAYA SI OBAMA MCM TAK LAYAN
    KESIAN NAJIB DISINI DIA DI PERBODOHKAN

    PATUT DTG AWAL TUNDA ,MH370 HILANG
    OBAMA DTG , MH17 DITEMBAK

    SEBELUM OBAMA DTG US INTEL DAN FBI BERTERABUR , SEGALA TEMPAT PERTAHANAN M'SIA DLM JARI MEREKA , JIKA US SERANG 1 MINGGU M'SIA BERKUBUR DAN DALANG2 US RAMAI , KITA TAU SAPA , TERMASUK DAP

    NAJIB MESTI JADI TEGAS ATAU TUKAR - ISA MESTI DI KEMBALIKAN

    SIAZIJAH NI PEREMPUAN TUA MALANG - JGN KESIANKAN DIA TAKADA GUNA PADA ORG MELAYU

    ReplyDelete
  5. Aku rasa lembu2 UMNO yang tak berakal. UMNO secara terang-terang menipu dan menglembukan penyokong UMNO tapi mereka semua angguk saja. Macam lembu diberi makan rumput. Tapi ini lembu diberi makan kangkung.Najib tak peduli dan tak hormat pada kamu semua khususnya Melayu yang dia anggap sebagai lembu yang boleh disuap dengan kangkung aje. Najib menyembah cina macam tokong. Tak percaya? Kita dapat lihat sendiri sekarang bila melayu dan islam dihina Najib buat pekak tapi bila melayu bersuara, dengan pantas ditangkap dan didakwa mengalahkan Ferrari di Formula one.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi adakah anda beranggapan yang Jijah Sepat Kering ni bersih dan sebersih buntut bayi yang baru dilahirkan ? Atau mungkin anda sendiri yang telah tertelan taik lembu sehingga hilang kewarasan untuk berfikir ?

      Delete
    2. Yang aku pasti Si Jijah ni lebih bersih dari Najib. Kalau Jijah ni tak bersih, kau ingat Najib akan duduk diam. Najib cuba kenakan TS Khalid tapi sekadar gunakan wang untuk servis kereta dan sedekah lembu tapi itupun gagal. Kalau berjaya pun, TS Khalid tak guna berbilion ringgit duit rakyat berbanding duit yang Najib guna untuk dapat publisiti diperingkat antarabangsa.Nasihat aku supaya kurangkan makan kangkung supaya otak lebih cerdas untuk berfikir secara logik.

      Delete
    3. Anon 6:29 p.m.

      Baca lu punya komen gua terus tahu lu bangang tahap gaban. Punca Melayu dan Islam dihina sekarang adalah kerana Ketua Umum lu Anuwar AlJuburi dan Melayu2 PR sendiri yang menggalakkan bangsa asing untuk menghina Melayu dan Islam. Al Juburi yang membuka dan memberi ruang kepada kapiaq PR menghina Melayu UMNO, sekarang merebak kepada Melayu dan Islam secara keseluruhan. Lu Melayu PR buat apa, tengok dan salahkan UMNO saja. Islam tu agama UMNO saja ke?

      Jangan buat komen bodoh la bro. Keadaan sekarang dah jadi parah dan Melayu perlu bersatu mempertahankan agama Islam. Jangan menangguk di air keruh. Tapi gua tak boleh salahkan lu kalau lu ni Red Babi Army atau Red Bastard Agency yang dibiayai oleh Parti Dogs And Pigs.

      Gua tak suka Melayu yang bersekongkol dengan kapiaq untuk menghina bangsa sendiri dan agama Islam. Gua lagi benci Melayu yang menyalahkan orang lain tetapi diri sendiri duduk diam macam sial.

      Delete
    4. Anon 7:12 p.m.

      Cerita kangkung dah basi la.

      Gua nak tanya lu. Dari dahulu kala semasa Jijah jadi isteri TPM sehingga sekarang apa yang dia dah buat. Tak ada satu apa pun. Jadi lu nak banding Jijah dengan Najib macam mana bro.

      1 x 0 = 0
      10 x 0 = 0
      100 x 0 = 0

      Husband dia lagi teruk ...
      1 x 1 = 0
      10 x 1 = - 10 (minus 10)
      100 x 1 = HANCUR NEGARA MALAYSIA.

      Lu pikir la sendiri.

      Kalau lu banding Jijah dengan Rosmah, pun sama juga. At least Rosmah ada Permata. Internationally recognised.

      Lagi satu gua nak tanya lu. Dalam sejarah negara Malaysia mana ada isteri Ketua2 Parti Politik juga jadi ahli politik.

      WTF man. Go do some homework la ...

      Delete
    5. Hoi anon 6.29 punca orang melayu mudah kena liwat kepala otak mereka kerana ,kepala otak sangat bodoh macam kamu sebab itu sampai kiamat anuar peliwat lepas tu dajjal boleh main dan tipu orang melayu macam kamu , hai bangang la ni bukan masa nak main cerita rekaan dan spekulasi , tudoh menudoh dan fitnah tak main nak cakap bawah bukti hitam putih , bukan macam jijah sepat kering tahap pelacur kelas bawah pukimak dia yang ceramah asyik x2 selit umno tapi cakap saja bukti hitam putih tak ada , iaitu bukti macam laki dia anuar peliwat main china doll dan jubok saiful yang jelas lagi bersuloh ini baru diterima lepas tu anon 6.29 nak mai kipas di blog ni yang umno bodoh , apa ingat orang semua bangang macam kamu kaki jilat lendir anuar.

      Delete
    6. Ha..ha...ha...Lembu GAY bebudak yang sokong PKR...dah merapu........kikikiki.....PKR serupa LANCAu...berkawan dengan paria lagi.......perangai serupa PARIA lah ...PKR..PARIA KELING

      Delete
    7. Anon 6:29pm. aku tak fikir ko ni makhluk cerdik dan reti guna otak utk fikir dan analisis. Tau tak kenapa melayu & Islam sering dihina kebelakangan.ini? Sebab ada seorang makhluk gila kuasa secara luar biasa dan luar tabie. Disebalik isu moral yg masih tak sudah2, niat tamak nk jadi pm tak kunjung padam. Utk itu makhluk ini mempelopori liberalisme. Semua agama sama. Liberal yg dibawanya itulah yg menjadi punca semua ini. Ikhlas aku cakap, kalau makhluk ini tak hidup kt malaysia, semua kerosakan spt sekarang ini tak wujud. Makhluk ini umpama dajal.... Ko faham ke ni?

      Delete
    8. Anon 6:29pm. Ko ni binatang yang special... tp sayang ko binatang yang xde otak... Mak Bapak Ko Mesti Binatang yang bernama Anjing dan Babi..

      Delete
    9. Ini babi PKR laknatullah.
      BABI LAKNAT PKR sudah keluar kandang nak makan taik keluarga sundal laknatullah

      Delete
  6. Yg penting bila WA jd MB selangor, pasti umno harbi akan lingkup, kalu buat pru pun , umno harbi akan kalah di selangor.zaman umno pukimak sudah hampir mampos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau demikian.. Kenapa pula PAS menentang?Pendapat mj menggambarkan mu bodoh sebenarnya.

      Delete
    2. Anon yang harbi tu kamu jilat jubok Dapigs yang sah-sah anti islam kemudian berkeras nak guna kalimah allah , kemudian kamu dan pas boleh buat kawan dan bagi jubok untuk di jolok pkr tak paya sebut rakan karib zionis.

      Delete
    3. Anwar dah tak relevent. Anwar is finished. Terimalah hakikat....

      Delete
    4. ...ngaper umno tak mampus lagi...sebab umno tak berperangai macam kau........dan tak ader yang meliwat dan berzina ngan china dolls...kikiki......UMNO TETAP STEADY...

      Delete
    5. tak relevant.......but some of them try to make him relevant...what a waste......

      Delete
  7. Wan Jijik si Ikan sepat kering kontang gelaran yg Sang SUami Nuar Jubor berikan, adalah sekutok kutok betina yg sanggup bersetongkol dgn Sang Suami Jin Buragas, bebas menyondol macam babi hutan lobang jubor, lobang kunyit, lobang najis jantan2, betina, pelacur2, drebar2 peribadi, tukang2 jahit, maknyah2 Chowkit, pembancuh kopi, setiausaha peribadi, isteri2 orang dan bapok2 Siam. Wan Jijik ikan sepat kering sanggup membiarkan Sang Cikaro Nuar Jubor menjubori anak2 teruna dan dara serta pelacur menjadi mangsa buas beliau dan sanggup bersetongkol mengalir airmata buaya untuk mengemis simpati rakyat agar Sang Jin Buragas Nuar Jubor bebas melakukan perbuatan terkutok. Apa jenis punya betina macam gitu?

    ReplyDelete
  8. jadah ko parpu, aq tutoh pungkoq hg sat lagi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang ni sah spesis Al Jub, kaki toron lubang kunyit.

      Delete
    2. TESTTORON serupa anwar...takkan mat permatang pauh semua tutoh juboq kot...kikiki

      Delete
  9. jijah= BETINA SUNDAL PUKIMAK LAKNAT PELACUR 20SEN MUKA MACAM CIPAP CINA BERKIPAS SEBAB MUKA CIPAP KUAT BERAIR BERLAKIKAN PUKIMAK TERBESAR NEGARA DAN MAK KEPADA BETINA SUNDAL TERBESAR NEGARA.

    PUKIMAK KAU LAH JIJAH SIAL BERKELUARGA PUKIMAK PENGHANCUR NEGARA!!

    ReplyDelete
  10. Daripada komen2 diatas,kita dapat lihat tahap mentaliti lembu2 UMNO yang menggunakan bahasa kasar dan beremosi. Inilah akibatnya bila diberi makan kangkung dan ayam RM 1.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu saja la standard komen lu. Betul2 macam pukimak Red Babi Army.

      Delete
    2. Anon 8.40 kamu ini memang bangang tapi nak masuk tumpang kat blog ni , Jijah sepat kering ,anuar peliwat , mat sabun , khalid gereja , lim kit siang , lim guan eng dan semua yang sewaktu dengannya mereka ini tak layak nak diguna bahasa yang baik sebab adik beradik dajjal no 1 dunia USA dan saudara baik zionis yang akan menghancurkan bangsa melayu islam dan tanah melayu bukti terlalu banyak . jadi tolong berambus.

      Delete
    3. komen maki hamun jer patut nagi pada PKR dan Pengikutnya...kikiki

      Delete
    4. Bahasa kasar ni saya pelajari daripada blog2 pakatan PUKIMAK....so, nak ikut style bahasa yang anjing2 pakatan boleh faham, saya ulangi....

      jijah= BETINA SUNDAL PUKIMAK LAKNAT PELACUR 20SEN MUKA MACAM CIPAP CINA BERKIPAS SEBAB MUKA CIPAP KUAT BERAIR BERLAKIKAN PUKIMAK TERBESAR NEGARA DAN MAK KEPADA BETINA SUNDAL TERBESAR NEGARA.

      PUKIMAK KAU LAH JIJAH SIAL BERKELUARGA PUKIMAK PENGHANCUR NEGARA!!

      Delete
    5. Apa bedanya dengan babi babi dan anjing anjing belaan PR ? lebih teruk lagi ada la....

      Delete
  11. Kenapa Si Jijah nak jadi MB ..semua terpalit..Rosmahlah, Najib la, UMNO lah..gila apa Hantu Kacang Merah ni..orang lain yang bersedapan orang lain yang kena ludah..mana getah mana nangka..tolonglah ni masalah dalam PAKATAN..nak heret orang luar kenapa..bangang, bebal, bodoh, bahalol..maaflah mak kata jgn hina orang tapi aku kena kata juga..sakit hati woo..lain yang makan nangka lain yang kena getah..

    ReplyDelete
  12. Macai pr mmg iq zero..stkt modal kankung, ayam singgit, rosmah..itu je ke?..knpe xdahulukn agama?..ingt kgkung, ayan singgit, rosmah tu lg ptg dr agama ke?..bodoh punye macai..bodoh punye RBA..bodoh selamanye..

    ReplyDelete
  13. Bila atas pentas si Sepat kering ni sentiasa cakap pasal 'keadilan utk dia', haram jadah makhluk ,pada hal dia tahu benar laki dia memang peliwat tegar.,dia tahu juga laki dia main pelacur Cina,tapi dasar penipu ,sialan,haramzadah ,tipu tetap tipu.anak Korea dari tong sampah ni,nak tipu orang Melayu.Mudah-mudahan Allah mencepat kan hukuman pada si penipus Sepat Kering ni.

    ReplyDelete
  14. sebenarnya yang memenangkan pakatan rakyat dalam pilihanraya tempoh hari bukan sebab pakatan rakyat kuat tetapi disebabkan rakyat negeri selangor meluat dan menyampah dengan umno.. para pemimpin dari bawahan hingga atasan, masing2 berebut2 nak naik mencanak.. faham2 ajelah, bila memerintah, berbagai2 benda boleh diperolehi... ohhh, kaya oooooo...
    justeru itu, sekarang ni kita tengok akibat kemelut politik dalaman yang amat nazak pakatan rakyat di selangor, umno perlu mengambil kesempatan / mempergunakan kesempatan yang ada memperbaiki semua kelemahan / keburukan terdahulu demi survival org melayu di selangor...
    daulat tuanku...

    ReplyDelete
  15. kepada anon 8.40pm.
    berhati 2 ada yahudi sepet makan babi yang menyamar diri dia melayu.nak laga2 kaN melayu konon.kita semua dah dah tahu engkau ialah yahudi sepet aka RED BASTARD ARMY .
    JANGAN TERPEDAYA DENGAN KOMEN MEREKA.

    YANG BENAR : KICK THAT RED BASTARD .

    ReplyDelete
  16. Parpukari kurang hajar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jijah bodoh langsung TAK BOLEH DIAJAR!

      Delete
  17. Yang amat jelas, sudah jemu kutuk dan memfitnah UMNO, Najib, PKR sekarang focus kutuk dan memburukkan ahli keluarga sendiri. Bukan ini serupa seorang bapak merogol anak sendiri? Sangat hina perangai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam keluarga SONGSANG nombor 1 tanah air, ANYTHING IS POSSIBLE!!

      Delete
  18. Akhirnya TERBUKTI ANUAR GELOJOH & BODOH dalam mengawal SIKAP SENDIRI..

    GELOJOH NAK BERKUASA

    GELOJOH BERCAKAP

    GUNA BAHASA2 PELIK boleh GEMPAK orang2 LAMA..

    BUDAK2 SEKARANG TAK LAGI TERPENGAROH DENGAN ISTILAH2 GEMPAK-
    -MAPAN, SEANTERO, CHINA DOLL, DLL

    Dulu TAK ADA PUNK, K-POP , RAP- Nuar laku & Sekarang dah macam2 ada.

    ADA RIA / ADA RAYA

    ReplyDelete
  19. Tarbiyyah DAP lagi, mempergunakan Wan Azizah. Nampak sangat. Sapa lagi yang akan letakkan Tulisan Cina kata atas tulisan Melayu kat bawah kalau bukan DAP. Bendera PKR tu cover up semata. Itulah kerja orang2 DAP dalam PKR.

    Audien akan ditarbiyah supaya membiasakan diri, sambil2 mendengar cerita Wan Azizah kutuk Khalid Ibrahim.

    Wan Jijah wei, dulu masa Wan jijah ni kena serang, Khalid Ibrahimlah yang backing dia, tergagap-gagap dia nak cover Jijah bila kantoi dengan wartawan yang tanya mana jam omega Anwar Ibrahim yang Nuar kata Jijah simpan.

    ReplyDelete
  20. Begini ke sifat perempuan melayu islam yg konon nak jadi MB (puiiiih) menghina seorang pemimpin negeri dari parti nya sendiri?

    Kalau tak kerana TS Khalid.. PKR pun tak boleh menang di Selangor.

    ReplyDelete
  21. JAM OMEGA AKU MANA JIJAH?,,,HOI JIJAH JAM OMEGA AKUUU MANAAAAA ?.........PEMBOHONG ! MUNAFIQ !!

    ReplyDelete
  22. Beware Red Bean Army sponsored by Dogs And Pigs. Muslims will unite eventually. No matter how good or how rich you are, YOU will lose at the end. Beware.

    ReplyDelete
  23. Kalau jijah sial ni jadi MB, dia bukan saja MB "wanita" ( more like SUNDAL) pertama Malaysai....TETAPI dia juga adalah MB yang 1) PALING BODOH 2) PALING KUAT MENIPU 3) PALING MALAS (kecuali bila rajin menipu) 4)PALING DIBENCI OLEH RAKYAT 5) PALING KURANG PENGALAMAN (kecuali dalam bidang menipu dan bidang main lubang taik) 6) PALING KUAT MENGKHIANATI NEGARA DAN RAKAN2 SENDIRI SEPERTI KHALID ........7) PALING KAFIR ...lebih kafir dari guan eng!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. si jijah ni comfirm BETINA SUNDAL!

      Delete
  24. Boringgggggg.....

    ReplyDelete
    Replies

    1. BETUL BRO. . .
      BILA TAK TAU NAK BERHUJAH
      BILA HUJAH DISAMPAHKAN
      BILA OTAK. KOSONG MCM OTAK BABI TAKDA HUJAH.
      BILA TAK TAU BERHUJAH
      MEMANG. ..

      BORINGGG. . .

      Delete
  25. Bila PR mmerintah dh jelas akan ikut meritokrasi ala singapork; BMelsyu jd bhs klas ketiga, B.cina klas 1 n b.inlgish klas 2. Mula2 mmg la pm melayu kjap pastu pm cina selamanya dh tu x ikut merit tp ikut keturunan lew kuan yu plak mcm raja. Kunun marah pmerintahan beraja tp klu dia yg jdk raja no hal la plak. Pnyokong pr bodo lg dpbodokn pmimpin

    ReplyDelete
  26. Ya, saya bersetuju. Di sebalik penampilannya yg bertudung sempurna, Wan Azizah memiliki sekeping hati yg kehitamannya tiada taranya di muka bumi ini. Hati Wan Azizah beribu kali lebih hitam dari perempuan-perempuan yg separuh telanjang. Sekurang-kurangnya pelacur, GRO tidak berpura-pura, tetapi Wan Azizah memilih utk berdusta puluhan tahun. Wan Azizah tahu suaminya berakhlak buruk, akhlak yg syaitan pun mungkin malu-malu utk menirunya. Wan Azizah tahu seandai dia berterus terang, dia mampu menyelamatkan rakyat Malaysia yg tertipu dgn suami durjananya itu. Tapi demi memelihara maruah keluarga, Wan Azizah memilih utk membela Anwar La'natullah. Wan Azizah lupa, segala-galanya bakal terdedah di Mahsyar nanti. Sanggupkah Wan Azizah merangkak menemui setiap seorang dari rakyat Malaysia yg telah ditipunya utk meminta maaf di sana nanti? Fikirkanlah wahai Wan Azizah, sementara masih berkesempatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betina sundal ni mana ada sedar diri walaupun sundal ni tahu apa yang dilakukan nya selama ini dengan menipu seluruh rakyat Malaysia dan dunia tentang betapi jijiknya suami nya si Anwar Berahi

      Delete
  27. Red Bean Army sebenarnya ciptaan Najib. Sebab itu sampai hari ini tak de seorang pun pernah didedah, didtangkap atau didakwa. Kurangkanlah makan kangung dan Ayam RM 1 supaya otak tak jadi macam lembu.

    Anon 8.40pm

    ReplyDelete
    Replies
    1. BORING.....ZZZZZZZZZZZZZ

      Delete
  28. Sekurang-kurangnya Jijah tak ambil suami orang. tak macam Presiden korang tu. Ambi bini orang dan bayar kat laki dia suruh cerai.Last2 duduk celah kangkang bini walaupun jadi PM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sungguh Jijah tak ambil laki orang tapi dia lah betina sundal yang paling jahat pernah ujud didalam politik Malaysia selepas Samsiah Pakih (betina komunis)

      Delete
    2. shamsidar tu bukan bini orang???? sekurang-kurangnya najib berkahwin dan sah sebagai suami isteri tapi 'tokwan tua' PKR yg dah nak mampus tu kongket bini orang sampai terberanak..sapa nak jawap!!!!

      Delete
    3. Mana kau tau yg laki rosmah kene bayar. Kau ada ke masa dia kene bayar? Jgn main ckp je boleh jafi fitnah. Lagi satu dah banyak pahala sgt ke nak tuduh org tanpa bukti ni?

      Delete
  29. Kesimpulan dari komen2 lembu UMNO di atas. UMNO dan seks/lucah tidak boleh dipisahkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesimpulan juga dibuat dari komen2 Babi dan Anjing PR diatas - Buntut & Sex tidak dapat dipisahkan

      Delete
    2. Kesimpulan yg paling pentin najib x sokong kumpulan lgbt mcm anwar.

      Delete
  30. Najib suruh kita makan kangkung sebab duit negara tak cukup. Antara sebab kenapa tak cukup ialah digunakan untuk;

    1) RM 250juta-projek lembu diberikan kepada suami Ketua Wanita UMNO (lembu disimpan dalam kondo mewah di Singapura & Bangsar)

    2) RM 1.5b-projek UITM Seremban diberikan kepada adik Ketua Wanita Umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. BORING.....ZZZZZZZZZZZZZZZZ

      Delete
    2. Dan projek tokong penang 6 bilion..

      Delete
    3. RBA Klasik . tak habis habis cakap pasal lembu. BORING....ZZZZZZZ

      Delete
  31. Rba x pernah tdo. X perlu tdo yg penting tabur fitnah. Pnyokong PR jdk tukang angguk. Projek kluarga lim kit sial x nk crite ker red babi ngok? Projek kluarga dap kt selangok x nk crite jgek ke ...sbb kburukn tuan yg bg makan kena la cover kan. Projek kt klate plak aper cer?

    ReplyDelete
  32. Soalan2 aku masih belum dijawab dengan akal yang waras tapi hanya cacian saja;
    1) Kalau benar RBA wujud,kenapa tidak ada seorang pun dideahkan?
    2) Kalau projek LKS/DAP ada unsur penyelewangan,kenapa UMNO tak ambil tindakan melalui SPRM? Kalau benar2 wujud, dah riuh dah UMNO arahkan SPRM,KTM,TNB dll siasat habis-habisan. Macam kes TS Khalid membabitkan wang lembu korban dan servis kereta aje.
    3) Kat kelantan,adakah PAS bagi RM250juta kepada ahli keluarga sendiri untuk projek lembu? Kalau ada,sila rujuk soalan no.2 di atas.

    Ooh ya,sekarang aku tahu kenapa soalan2 aku tidak dijawab dengan akal yang waras. Lembu yang diberi makan kangkung mana ada akal yang waras walaupun lembu itu duduk dalam kondo mewah baik di Singapura (Marina sands tu!!) dan Bangsar(bandar mewah jugak tu!!!).

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG...please be boring SOMEWHERE ELSE!!!

      Delete
    2. Yang duit nwar Raja PENIPU tu BERJUTA2 di akaun2 bank israel, singapore dan US tu, anjing2 pr boleh buat bodoh pulak......tu la namanya anjing dah buta hati.

      Delete
    3. Kat kelantan ada projek kambing janapari yg sngt berjaya. Habis kambing2 dimakan dgn taik2nya sekali sampai sekor atau seketul taik pun takde lagi. Itu la jawapannye. Ok?

      Delete
  33. Kalau duit Anwar berjuta-juta tu wujud,kenapa Najib tak siasat dan ambil tindakan?Kalau Najib sanggup jumpa Saiful sebab nak siasat biasiswa bontot,takkan kes yang lebih besar ni dia buat tak tau aje.Yelah kalau asyik dok balun duit rakyat aje, memang la boring sebab tu rakyat dah boring dengan UMNO.Berapa duit rakyat yang dibelanja kat Kelantan untuk projek kambing tu? Ada tak duit tu diguna untuk beli kondo mewah di Singapura dan Bangsar?Sekurang-kurangnya makan taik kambing lebih elok dari makan kangkung sebab makan kangkung membuatkan otak jadi sewel dan asyik khayal tentang seks dan lucah aje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab tu si nwar tu buka akaun semua bank LUAR NEGARA yang tidak berkerjasama untuk disiasat! Kalau kepala otak tu bijak MENIPU, MENGKHIANAT DAN MELIWAT dan disokong oleh kuasa2 luar yang berkepentingan, of course bukan mudah untuk membabitkan kesalahan. Pindah duit tu sana sini, tukar2 nama...sanggup menipu duit rakyat 2.5billion lagi....

      Delete
  34. Nk jge tny. 1) bpe anuwar pkr byr kt adun cina kajang utk beri laluan kat bini dia jijah demi gayjang move? 2) sape yg dpt untung juta2 rm dan sape yg kena JE dan dpt bau taik babi bila dap selangok bina pusat ternak babi tbesar kt asia lbh besar dpd china punyer. 2) mcm mne dap bleh rancang nk bina pusat judi lumba kuda tbsar kat asia d selangor lbh besar dpd hongkong punyer? Sape yg kena cucu taik2 kuda tu , adakh rakan2 dap dpm pr? 3) knape pas senyap jer bila jijah lantik laki dia jdk ketua umum guna kuasa veto cam amerika? Pastu k.umum lntik bini dia plak jd mb selangok wanita ptama ....lbh hebat dpd veto amerika. Apakh pas akan senysp jge klu ds najib lantik bini dia jdk mb mne2 negeri ikut suka ati jer? 4) knape dh lame ngundi jk pkr tp keputusan xder? Mcm main pondok2 jer... 5) knape sejak pas menang kt penang azan mkn plahan? 6) nape sejak pas menang kt penang cina dap plak yg jdk penasihat agama kpd majlis agama Islam penang...cam tbalik jer? 7) sejak pas menang kt pensng knape acara sukan bogel tpilih jdk acara dlm klender plancongn penang? Adakh lps ni akn dtmbh kpd acara ratu cantek bogel atau ratu gay bogel? Adakh lps ni dh xde org akan pakai bju n sluar kt penang? 7) sejsk pas dan pkr menang adakh melayu mkn kaya n tbela d selangok d penang? Bnyk lg tp dh boring....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow....soalan2 TERBAIK!!!!! I like!

      Delete
  35. Apa yang aku lihat Allah telah turunkan bala kepada pembangkang. Tengoklah betapa cacamarba PKR sekatang. DAP saman PAS, PKR saman PAS, PKR dan DAP bermasaalah dan bermacam2 kes lagi.

    Inilah apabila kumpulan yg munafiq, kafir laknat dan penuh dengan fitnah, liwat, bohong, menipu, zalim, bongkak, rasuah, kejam, tidak amanah dan perkara yang Allah tidak suka akhirnya dibayar cash.

    Ini baru permulaan cerita. Kita lihatlah kesudahannya. Adakah mereka menerima dengan keinsafan atau memegang sifat ego dan menyalahkan orang lain?

    Pada pandangan saya kaum tersebut akan menyalahkan orang lain dari penyesalan.

    ReplyDelete
  36. Seperti biasa soalan2 lembu UMNO ni tahap tadika. Betulkah bala diturunkan kepada pembangkang?Macamana pula dengan kes Lahad Datu, MH 370, MH 17,KPN dan AG hanya bertindak terhadap orang melayu? Pembangkang yang memerintah negara ke? Tolonglah jangan jawab sebab aku dah tak tahan ketawa tergolek-golek dengan komen lembu2 UMNO yang diberi makan kangkung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PBT penang dan selangok yg hny halau peniaga kecil melayu tu sj knape x tulis? Tu la bnyk sgt mkn taik kambing

      Delete
    2. Kan berbeza,krisis PR,krisis plotik tp Lahad Datu,MH semua tu,kes nasional.

      Delete
  37. Itu kena tny pegawai2 kerajaan pnyokong tegar pr. Tny la mrk ni sabotaj kerajaan ke sokong kerajaan klu sms dan d luar waktu keje asyik nyokong pr. Bg org yg bodo kt atas, kes lahad datu n lain2 tu sume usaha nk rosakkn pmerintahan umno oleh musuh2 Islam. Knape plak xder air kt klate n selangok sejak pr perintah? Kt klate yg kunun masuk bakul angkat sdr kata srambi Mekah tu pun kes jenayah mkn mningkat diakui oleh pnyokong tegar mrk sdr. Kes 38 jantan rogol sorang pppuan tu pun bala jgek...awat x cite?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sambong. Dan beri hadiah kuman aids kpd anak bini. Sic species.

      Delete
  38. Umno party keramat.Tak payah lawan pon musoh dah berbunohan sesama sendiri.

    ReplyDelete
  39. UMNO parti keramat. parti untuk kera-kera.

    ReplyDelete
  40. Inilah masalah manusia berotak lembu.Tak tau nak bezakan bala dan perbuatan sendiri. Kemelut PKR adalah perbuatan sendiri dan bencana seperti Lahad Datu,MH 370 & MH 17 adalah bala yang diturunkan. Kalau bala macam ni nak kata orang nak jatuhkan UMNO, maka Sulu nak jatuhkan UMNO, US nak jatuhkan UMNO dan Russia pun nak jatuhkan UMNO? 'Hebat' betul UMNO ni sampai kuasa2 besar dunia nak jatuhkan.Agaknya sebab apa mereka ni nak jatuhkan UMNO-sebab Presiden UMNO kebas bini orang atau sebab kematian misteri seorang warga Mongolia? Atau sebab mereka iri hati kerana RM 250juta diberikan kepada suami Ketua Wanita dan RM 1.5b diberikan kepada adik Ketua Wanita UMNO?Cer citer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sbb umno x sokong yahudi. Bbeza dapig n pkr pnyokong tegar yahudi. Pas plak syiah...kambing lu yg x penah mandu pun bleh pikir

      Delete
    2. Cer cita. Jgn,pandai2 buat fitnah sbb tu la kebijaksanaan anugerah kuil. Nak tutup pekong mula buka pekong org lain. Mengata orang dia yg,lebih. Dan pengikut atok nuar seperti hangpa ni pon dah jadi pengfitnah. Dah kena training menjadi,personal asst kpd dajal.

      Delete
  41. Kalau Anwar ada akaun di luar negara,kenapa UMNO tak pernah bangkitkan isu ini. Inikan bahan yang cukup kuat untuk menjejaskan kredibiliti Anwar walaupun kerajaan tak boleh siasat. Tapi apa yang kita lihat pembangkang dok bawa isu salah guna kuasa dan rasuah oleh kerajaan tapi UMNO tak bertindak langsung. Apakah maksud semua ini? Adakah dakwaan UMNO terhadap Anwar tidak benar dan dakwaan pembangkan terhadap UMNO benar? Fikir-fikrkanlah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sbb umno parti yg baik tak mengikut gaya western nak menyaman saja kerjanya. Tak kuasa melayan hati dajjal mcm pak nuar korang. Looser.

      Delete
  42. Klu kena kat pembangkng bukti video besi pun pengikut tegar bleh hangguk...spendar dh bkibar dkata lambaian laki bini pun hangguk jge, ostad bw lari bini org pun dia ckp umno yg suruh...dh mmg x bleh nk dbela

    ReplyDelete
  43. Dalam Hadith, Rasullulah s.a.w ada sebut..."PEMIMPIN YANG JAHAT BUAT PENGIKUT PENGIKUT YANG JAHAT" . Aku yakin dengan segala yang dibawa dan diajar oleh Rasulullah s.a.w kerna itu aku yakin memang semua yang menyokong dan mengangkat manusia seperti Anwar sebagai pemimpin memang confirmed sama busuk dan sama jahat macam Anwar juga.

    ReplyDelete
  44. Najib yang digelar gila kuasa tidak pernah pecat mana-mana MB dan digantikan dengan Rosmah.

    Tun M yang dikatakan mahafiraun tidak pernah pecat mana-mana MB dan digantikan dengan Tun Hasmah.

    Anwar yang dikatakan Pejuang Keadilan pecat Khalid Ibrahim dan mahu tukar Wan Azizah sebagai MB. 

    ReplyDelete
  45. Itu le dulu engkorang hobby maki hamun umno kan apa sudah jadi sekarang. Korang kena hamun balek. Kami sudah cukup berdiam. We wont keep quiet anymore.

    ReplyDelete
    Replies
    1. good, good, good, cantik

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!