WEI DAP PUKIMAK! ISRAEL MAHU BUNUH SEMUA IBU IBU DI PALESTIN

Ini macam ahli parlimen dap gak ni. Racist sampai cabar nak buat rusuhan perkauman semua. Betina sundal Israel ni mahu membunuh semua ibu-ibu di Palestin. Ini sudah ethnic cleansing to the core.

Bermakna MP Israel ini mahi tutup kilang pengeluaran bangsa Palestin. Wow! Kalau ini dah tak dikira sebagai melampau then aku tak tau nak kata apa lagi.

14 Responses to "WEI DAP PUKIMAK! ISRAEL MAHU BUNUH SEMUA IBU IBU DI PALESTIN"

  1. bawa keluar anak2 kecil palestin..kita pastikan generasi palestin tetap wujud di muka bumi

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang negara arab jiran dia kiri kanan tu pun tak ambek peduli..ko pulak sibuk..ko pi tolong dulu islam rihingya yg dekat tu tak pun org selatan thai..tak paham aku apasal taksub sgt dgn arab dogol ni..kesian2x jugak tapi salah siapa kalau bukan bangsa mereka sendiri yg tak mahu tolong...melayu pulak yg dok sibuk dlm negara ni byk lagi yg terpinggir..tolonglah

      Delete
    2. hanya sebab negara arab tak peduli makanya kau nak jadi tuli ??? macam dekat syria tu dalam pemerintahan bashah selama ni tak pernah pun zalim kat rakyat dia .. tiba-tiba sekarang dia jadi zalim ??? sedangkan berapa banyak aktivis zionis yang sendiri menggunakan bom kimia untuk memfitnah beliau dan serangan israel keatas loji nuklear dia sebelum kempen jatuhkan dia , ramai orang taktahu pasal benda ni, akhirnya sesama Islam berperang ... sedangkan selama pemerintahan Bashar , Syria adalah negara yang paling banyak membantu Palestin dari segi peralatan dan tentera .. disini kita dah boleh tgk jarum-jarum politik yahudi dalam permainan politik negara-negara arab

      Dekat selatan thai dan rohingya tu kau tak payah cakap sebab Malaysia dah lama membantu mereka dan berapa banyak NGO yang dah perfi sana walaupun ada antara kena ugut dan diludah , kenapa orang macam kau begitu jahil !!! Malah kerajaan Malaysia dan NGO sendiri dah membantu hingga ke Filipina

      Kalau kau tahu ada Melayu yang terpinggir apa yang kau buat ?? kalau dia layak jadi asnaf apa yang kau buat ??? nilaa contoh penjilat puak DAPigs

      Delete
    3. Terbaik bro.skolah kan anon 4:24 yg baghal tu.ni mesti geng PR yg siang mlm tau komplen.tak pun spesis wardina yg tau salahkan org lain tp diri sendiri tak ada sumbangan.

      Delete
  2. Kalau dpt tawan betina israel tu, jadikan hamba tawanan perang.. kemudian buatlah apa pun nak buat dgn dia.. Supaya dia lahirkan anak orang Islam. Muka boleh tahan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa cerita dosa ini dlm bulan suci ramadhan ?????

      Delete
  3. ya la tu.....taktik umno, sibuk alih perhatian ke palestin.......kat sini, lanun jadikan sabah mcm mesin ATM, yg ni tak der masaalah kut.......siap boleh bunuh anggota pdrm, ini semua sebab kelalaian management@menteri umno.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cikit2 umno cikit kerajaan bn yg salah, x pernah menilai diri sendiri itu sempurna @ pun tidak

      Delete
    2. kau pergi tgk sekarang yang melalak asal Palestin bukan sahaja UMNO tapi orang PAS jugak ... inilah contoh puak kafir Pakatan nak putar belit .. padahal pasal isu sabah bukan puak kafir Pakatan kee yang sibuk fitnah UMNO kata drama !!! sekarang bila rakyat dah bukak mata fitnah tukar jadi kepada kelalaian pulak ??? dasar bangang

      Delete
    3. Surehaid ...

      Amende lu merepek ni?

      Apa hal kutuk UMNO? DAP & PKR pemilihan dlm parti pun menipu & huruhara, ini pulak nak mentadbir negara. Isu luar negara lagi tak boleh handle.

      Jgn gebang banyak.

      Delete
  4. islam sesama islam berbunuhan, syria puluhan ribu umat islam telah terkorban, Turki pun sama, Libya apa kurangnya , Mesir lagilah sadis , yang membunuh islam ..yg dibunuh juga islam .

    lalu apabila israel melanyak palestine, siapakah lagi yg mampu pertahan mereka ? umat islam sibuk memburu dan diburu di syira ..iraq, mesir, turki, Lubnan , Libya !

    islam lemah bukan kerana kuatnya musuh , tapi umat islam terhina dan dihina kerana perpecahan sesama islam , seluruh dunia!

    lalu bagaimana nasibnya bangsa melayu ? tdk mustahil satu ketika melayu juga akan mengalami nasib sebagaimana nasib bangsa Arab , jika melayu tak bersatu , jika melayu terus berpecah dan mengkafirkan sesama sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu dlm pas pkr dan dap tak nampak semua tu.yg depa tau politik 24 jam dan salahkan kerajaan.

      Delete
    2. Bila tang kerajaan dap di penang pkr di selangor dan pas di kelantan menikus x berani nk sanggah bila meraka bt salah

      Delete
  5. Surrhead, lau umah kau kena masok perompak pon ko ckp umno ngan polis salah, xkira ah kalu ko duduk kt negeri bwh PR pon ko ckp umno salah kan? Bebal kan ko ni??mak ko branakkan ko pon umno salah, yg tu aku lama dh tau

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!