SATU ARTIKEL MENARIK TENTANG MH17 YANG MESTI DIBACA OLEH SEMUA RAKYAT MALAYSIA!

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..
Seperti kita TEGASkan sebelum ini, MAS dan Kerajaan Malaysia hanyalah KAMBING HITAM dalam pelbagai INSIDEN pesawat MAS samada ianya MH17 atau pun MH370.. Matlamat ASALnya ialah untuk menCETUSkan PROVOKASI terhadap NEGARA-NEGARA tertentu bagi menCETUSkan pePERANGan pada SKALA yang BESAR.. Bukankah pePERANGan jugak meRUPAkan satu BENTUK BISNES bagi mereka ini? Dalam KONTEKS MH370, mereka mengHARAPkan China berTINDAK AGRESIF diSOKONG pulak oleh puak-puak 'AH-Beng LAHANAT' di dalam NEGARA.. Untuk MH17 pulak KORBANnya WARGA Eropah..
Kita sebagai NEGARA yang CINTAkan keAMANan sepatutnya TIDAK patut diHERET SAMA.. Namun demikian, keAMANan itu bukanlah sesuatu yang perlu diHARGAi oleh sesetengah pihak yang terlalu KEMARUK nak berKUASA di NEGARA ini.. TIDAK mustahil INSIDEN demi INSIDEN diatur untuk meROSAKkan NEGARA seterusnya menjadik 'CATALYST' kepada keJATUHan kerajaan kini.. Maka, dengan LUMPUHnya segala macam AKTA penCEGAHan dek kerana KEMARUK nak jadik LIBERAL, semakin MUDAHlah RANCANGAN diatur dan MAKLUMAT diSEBARkan keluar.. Apakah kita RELA menjadi KAMBING HITAM?
Sekarang MAS yang menjulang NAMA NEGARA kita pada setiap badan pesawat cuba diROSAKkan IMEJnya dengan TUJUAN untuk memalitkan AIB kepada kerajaan.. HARI ini selepas INSIDEN MH17, sudah ada pihak dalam NEGARA sendiri cuba menJAHANAMkan REPUTASI MAS dan jugak kerajaan.. ->KLIK<- a="">
Walaupun jelas BAIK dalam INSIDEN MH370 mahu pun INSIDEN MH17 TIDAK ada BUKTI untuk mengaitkan MAS sebagai penyebab, namun ianya TIDAK diPEDULIkan.. Bagi mereka, apa yang diBINA oleh kerajaan sedia ada sebelum ini perlu diRUNTUHkan bagi mengGAMBARkan betapa TIDAK EFISIEN dan KORUPnya kerajaan yang diKETUAi oleh KAUM yang menjadik MAJORITI di NEGARA ini.. Anda RASA ini MENGARUT? FIKIRkan semula sedalam-dalamnya..

Dalam INSIDEN MH17 pulak sudah ada SPEKULASI diSEBARkan KONONnya MAS mengGUNAkan LALUan TIDAK SELAMAT bagi  menJIMATkan KOS.. Walhal, LALUan yang SAMA jugak turut diGUNAkan oleh penerbangan yang KONONnya mengUNTUNGkan seperti Singapore AIRLINES? Malah, LALUan MH17 sendiri telah diTEGASkan bukan 'RESTRICTION' oleh IATA seperti dalam kenyataan ini?
Jadik? NAMPAK tak bagaimana ada pihak dalam NEGARA kita sendiri cuba meROSAKkan keadaan melalui perSEKONGKOLan 'GHAIB' dengan PIHAK ASING yang memPUNYAi AGENDA lebih DAHSYAT.. Apakah kita berSEDIA untuk ini?
Dalam KONTEKS ini, pihak kerajaan jugak ada SILAPnya di sini.. KeSILAPan terBESAR pihak kerajaan ialah apabila mengambil dan meLANTIK puak-puak berOTAK LIBERAL di dalamnya.. 'MIND-Set' mereka ini ialah mengANGGAP TUGAS dan TANGGUNG JAWAB mereka bukannya kepada NEGARA sebaliknya seUMPAMA TUGASan seorang EKSEKUTIF dalam sebuah SYARIKAT aje.. Mereka ini yang keBANYAKkannya diGEMARi oleh DS Najib kerana OTAK LIBERAL dan ANAK-ANAK VVIP terBUKTI telah meROSAKkan kerajaan sendiri..
Mereka jugak langsung TIDAK ada semangat PATRIOTIK kepada NEGARA mereka.. Sebaliknya mereka mengANGGAP bahawa JAWATAN mereka dalam kerajaan itu seUMPAMA PUSAKA TOK NENEK mereka.. Sebab itulah tak HAIRAN jika BANYAK perkara SULIT terDEDAH.. Ini terMASUKlah perkara meLIBATkan SEKURITI dan keSELAMATan NEGARA.. Bagi mereka, perkara sebegini UMPAMA menDEDAHkan AURAT kepada pasangan bukan MUHRIM aje.. Oleh itu, kita perlu menJANGKAkan lebih BANYAK perkara DAHSYAT akan berLAKU jika DS Najib sendiri masih GAGAL NAMPAK keROSAKkan yang diCIPTA olehnya sendiri!
Wallahualam.. 

Nukilan Tukang Dok Peghati

57 Responses to "SATU ARTIKEL MENARIK TENTANG MH17 YANG MESTI DIBACA OLEH SEMUA RAKYAT MALAYSIA!"

  1. IMPLEMENTED BACK ISA TO STRENGTHEN OUR NATION PREVENTED
    ''IN/OUTSIDE'' CRIMINAL MOVEMENT IN/TO OUR NATION .
    WITHOUT PROPER FENCING EVERYTHING ''INN'' AND ''OUT'' FREELY WITH NO FEAR
    NAJIB MAKING A BIG DISASTER ABOLISHED ISA
    OR SEND TROOPS TO KILL THOSE CRIMINALS WHO SHOOT DOWN OUR AIRCRAFT ,

    ReplyDelete
    Replies
    1. ISA mesti dikembalika semula, akta ini telah menyelamatkan rakayat dari jenayah,pencerobohan.,terrorist, dan berbagai lagi, menghairankan selepas akta tersebut di mansuhkan mcm2 masaalah timbul walaupun akta baru dipakai. Pandai pak kadok hilang kampung, jgn lah jadi mcm dia, do not do just to be popular, tapi raakyat bercakap dan tidak puas dalam keaadaan sekarang. Saya masih yakin cara Tun Mahathir memerintah dulu, tak payah tunggu, buat dan tegas tidak kiralah dari parti pun.
      Orang lama 1957

      Delete
    2. seblm ISA atau sebarang tindakan padu dilakukan, PM pondan @ bacul @ pengkhianat @ najib terlbh dulu berambus dari pegang kjaan..sbb dia lah melayu, islam & msia jadi lemah selemahnya dlm sejarah negara..

      Delete
    3. setujuuuuuuu let him go go sebelum melayu dan islam parah dikerjakan najib rosmah.kau nak liberal sgtkan

      Delete
  2. gamjaran setimpal dgn keangkuhan dan fitnah PK menulis artikel ini adalah habuan suci drpd neraka. ada org yg nak bunuh org lain berkoyan2 semata2 kerana agenda peribadi utk merosakkan nama sebuah Negara. sial bebal....ingat,,...membunuh begitu ramai insan manusia ini yg hanya Allah sahaja berhak mencabut nyawa mereka...adalah dosa yg tidak boleh dimaafkan....dosa yg amat durjana...dosa segala ibu dosa...sape yg berani tanggung DOSA ini???? BODOH sampai ke liang lahat!!!

    ReplyDelete
  3. Kenapa Malaysia dipilih? Sudah tentu ada sebabnya.Kenapa tidak Indonesia atau Thailand? Adakah sebab orang dalam negara terlibat?Ataupun hantu Atlantuya yang tidak tenteram sehingga pembunuhnya di hukum.Fikir-fikirkan lah. Selepas Lahad Datu, masih terdapat banyak kes pencerobohan dan penculikan di Sabah. Belum reda isu MH370 timbul pulak isu MH 17 ini.Najib harus bertanggungjawab dan meletakkan jawatan dengan segera supaya tiada lagi nyawa rakyat tergadai disebabkan kecuaian pemerintahan Najib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak punya anon altantuya tu pelkacur, kau cerita nis eolah-olah dia tu pelcaur confirm masuk syurga, apa punya pukimak ko ni? Sian ko kan mak pak kau mesti dapat kau sebelum nikah dulu kan? Lagi satau tang mana najib dan altantuya ni ada kaitan? Sudha berapa kali kita dok tanya apa buktinya? Video anwar kongkek china doll ada tak pulak kau cakap kan?

      Kau tak fikir ke anon sebab pukimak ,acam kau dok sokong si peliwat berzina tu sebab tu kita dapat bala. mak bapak kau tak ajar ke pasal hukum Islam ni? Oh anak haram rupanya..kih kih kih

      Delete
    2. Kenapa Malaysia dipilih? -Sebab Nuar Jubo agen zionis ada kat dalam Malaysia & tak lama lagi nak kena humban dalam penjara Sg Buluh. Tak nak tanye ka kenapa Sabah jadi sasaran Lanun abu sayyaf & pencoroboh sos kiram? Siapa dalang besar dalam Malaysia main peranan?

      Delete
  4. Sepatutnya UMNO berundur secara total kerana banyak insiden selain rasuah taraf dunia, dah berlaku. Tak malu punya Bangsawan2 Melayu yg masih angkuh. Altantuya dah menyumpah org2 UMNO, jadi hiduplah dlm kematian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh betul orang bagi komen nie... ko fikir ko tu siapa..
      ko saja kah yang hidup di Malaysia nie..
      silap2 kehidupan ko pun tak teratur.

      Delete
    2. Org yg komen tu lupe blog ni blog pro umno bn . Kan ke mamat gemuk ni dibayar oleh umno bn. Klu nak mgata kt sini mngata kt anwar je ... Jgn mgata najib.

      Delete
    3. AnonymousJuly 18, 2014 at 7:21 PM kau memang bangkai....

      Delete
    4. Altantuya tu Nabi ke Wali? Bukan pelacur yang digunapakai oleh Razak Baginda ke? Razak Baginda tau bukan Najib Razak ya...bodohnya RBA pukimak ni

      Delete
    5. Apa..??? Altantuya bagitau dlm mimpi ko ker mengata dia menyumpah org2 UMNO hidup dlm kematian...??? Ajal maut Allah dah tentukan... Kematian ko pun tak tau dimana..!! sudah2 lah hidup menfitnah org klu tak tau hujung pangkalnyaa...

      Delete
    6. Altanutya pelacur tu nenek hang ka, biol?

      Delete
    7. Macam mana kau tau Altantuya pelacur, Nenek kau yg pelacur dulu2 ada bagi tau kau ke????????????????///

      Delete
    8. Lepas umno berundur.. Jawatan pm tuh Beri kepada Mu.

      Delete
  5. semua masalah yg berlaku adalah disebabkan SIAL yg dibawa oleh Aljuburi Peliwat dan konco2 nya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya.. saya sokong.. selagi si Al Juburi tidak dipenjara..
      selagi itu la sial nya berterusan di Malaysia...

      Delete
    2. aku pun sokong,bala semua dtg sbb dok sokong n puja al-juburi..

      Delete
    3. Al juburi patut disumbat secepat mungkin. Byk sial

      Delete
    4. mmng aljuburi tu sial tpi PM najib lbh besar sial dia sbb kuasa kat tngan tpi pengecut nk amek tindakan..sbb dia lembik lah maka bkn saja kapirdajal dlm msia je yg blh buat sesuka hati tpi kapirdajal luar negara pun makin berani lanyak msia...PM najib harus brtnggungjawab dgn letak jawatan segera..

      Delete
    5. banyak tul sial anuwaq jubuq ni

      Delete
  6. Sesuatu tragedi berlaku kerana bersebab. Berlaku Tragedi mh17 pun bersebab.
    Adakah mh17 ditembak disebabkan majoriti rakyat malaysia jijik tidak mahu anwar peliwat bontot jantan menjadi pm ?
    Adakah mh17 ditembak disebabkan ulama2 Pas sanggup terima anwar peliwat bontot jantan menjadi pm ?
    Banyak lagi sebab2 yg bleh disenaraikan....renung2 kan lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok good. Hang dh cakap apa aku nak cakap.

      Delete
  7. itulah pasal , kerajaan yang bodoh sanggat pi hapus ISA apasal ?
    nak ampu cina sanggat?
    nak ampu pembangkang sanggat ?

    nak jaga hati konon ! pi mampuslah
    sekarang apa jadi , bermaharajalela segala demo haram , ceramah bangsat sana sini , segalanya bebas tanpa kawalan sebab apa ? sebab mereka tak takut, akta hasutan dan hapus , ISA dah mati ..

    ni lah tahap bijaknya para menteri kerajaan yang ada, kera ..kera yang ada !

    ReplyDelete
  8. Kata Altantuya:

    Hutang darah dibayar darah, hutang nyawa, nyawa padahnya . Altantuya dah sumpah semua Bangsawan2 UMNO dan rakyat Malaysia bengis yg mendukung Syaitan2 ini. Selamat menjalanilah hukuman kamu yg dielakkan selama ini dengan bantuan hakim2 pelacur. Puki Mak kau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang ni beranak keluar ikut jubor altantuya ka? Awat yg sayang sangat kat pelacur tu?

      Delete
  9. Siapa yg nak nasihatkan najib pasal percaturan pentadbiran nya yg kucar kacir dan bercelaru.Ini persoalannya.Selain serangan dari kumpulan yg dah rosak otaknya dari dlm negara.mereka ni memang dah tiada loyalty kepada negara, agama pun sanggup digadai apalah sebuah kesetiaan pd negara.

    ReplyDelete
  10. Balek2 Altantunya, Balek2 Altantunya, Apa? betina tu Mak sedara hang ke?atau betina tu adek ipar hang ke?jenis bodo piang!!!

    ReplyDelete


  11. MELUAT AR BACA KOMEN ANJING PAKATAN RAKYAT HARAM JADAH NI. MELUAT BETUL. KALAU KAMU TU DAH BODOH , JGN INGAT ORANG LAEN NAK IKUT BODOH MCM KAMU. PAHAM ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu ko bijak, bg la ko punya fakta. Spender pun mak belikan. Dok dendiam

      Delete
    2. Anon 9.09, nak tanya sikit kau marah kat anon 8.59 sebab dia cakap benda betul ke? Ih ih ih, ko ni anon. Fakta apa ek? Fakta pasal Altantuya pelacur yang kongkek Razak Bagind dan najib razak kena tuduh tu? Tu la orang suruh baca semua media ni asyik baca Haramkah dan Keldaian Daily je jadi le pengikut dajjal supremo kan?

      Delete
  12. byk sangat pembawa panji2 dajal... cilake

    ReplyDelete
  13. Melayu Pakatan RakyatJuly 18, 2014 at 10:40 PM

    Tak boleh dinafikan.
    Anwar meliwat bontot jantan, salah umno.
    Anwar tutoh bini Azmin, langgan pelacur, salah umno.
    MH370 hilang, MH17 ditembak, sebab salah najib.

    Percayalah, tragedi2 yg menimpa MAS tidak akan berlaku sekiranya Anwar dibiarkan trus-menerus meliwat bontot jantan, tutoh bini org, melanggan pelacur kerana Anwar Anugrah Tuhan.

    ReplyDelete
  14. Apa pun yg berlaku tiada kaitan dgn Najib,Anwar atau sesiapa.Yg penting kita raayat Malaysia mestilah bersatu dlm menghadapi musibah ini.Malaysia adalah negara kita bersama dan ianya bukan milik BN,UMNO,PKR,PAS,DAP atau pakatan raayat. Jadi sama2lah kita menjaganya.

    ReplyDelete
  15. Kamu semua ada nampak tak dengan mata kepala kamu sendiri bahwa Anwar ada liwat. Kalau tak ada , diam dulu . Jangan Mengundang malapetaka satu demi satu. Ingat kamu semua kuat dlm Negara tapi apa yg sedang terjadi sekarang. Dunia ini sedang main bola yg dinamakan Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada!! Hang ada nampak ka Najib kongkek ALtantuya? Baik hang masukkan kepala hang dalam jubo nuar & duk diam2 dalam tu.

      Delete
  16. Dunia tahu strategi UMNO itu pakai hakim2 pelacur dalam drama 'liwat' arahan SyaiTun Barua Mahathir Kuti.

    ReplyDelete
  17. Salam buat semua pelawat, aku cukup hairan mengapa kamu semua begitu mudah menunding jari dengan mencari salah siapa kejadian ini berlaku..! Sepatutnya kita perlu bersikap lebih profesional dari segenap segi, bukan dengan menuduh angkara kerajaan atau pembangkang, individu atau syarikat tertentu, kawan atau lawan..!

    Anda semua perlu tahu yang MH17 sedang terbang melalui kawasan negara yang sedang bergolak pada ketika itu dan dalam masa yang sama sebuah pesawat khas yang dinaiki perdana menteri rusia juga melalui kawasan tersebut pada titik masa yang sama pada ketinggian berbeza.

    Apapun andaian anda, kejadian ini masih dalam siasatan, harap semua dapat bersabar, bawa bertenang, jangan tuduh menuduh dan kita perlu menghormati keluarga mangsa kejadian MH17, salam takziah buat semua keluarga mangsa yg terlibat..

    ReplyDelete
  18. Kpd semua pembaca yg memberi komen2 yg sgt bernas,
    This is the time to stand behind our PM. Show to the world that we are united. Kita nak jawapan dari US, Russia, Ukraine n UN. Apa jadi pd MH17?? Bkn dok bergaduh sesama sendiri, blame each other. MH17 adalah maruah kita yg perlu kita fight sampai dpt keadilan dari dunia. Ini bkn lagi masalah BN ke, PKR ke, PAS ke, melayu ke, cina ke?? Ini masalah kita semua

    ReplyDelete
  19. Gelihati dengar najib cakap minta seluruh rakyat tanpa mengira fahaman politik MENDOAKAN MALAYSIA SELAMAT SEJAHTERA.
    Dah engkau punca masalah, x reti menjaga agama engkau, bangsa engkau, raja engkau sampai diludah dicerca engkau bacul tak buat apa apa, engkau tanggunglah bala ni sorang-sorang. Engkau sekarang sedang dimakan sumpah janji engkau (pelan-pelan sampai engkau binasa dari jawatan engkau).
    nak selamat mr najib? Buang segera penasihat liberal nkau, engkau kembali ke pangkal jalan, jadik melayu islam sunnah wal jamaah, bukan melayu liberal, bukan melayu syiah, bukan melayu apa apa ntah, ROSAK HABIS ISLAM DAN MELAYU KAT TANGAN NKAU..
    Semoga engkau mendapat pelajaran demi pelajaran yang ALLAH dah tunjukkan, dari tragedi Lahad Datu sehinggalah MH17. Mahukah engkau ambil pelajaran? Tepuk dada tanya selera. Orang melayu tak heran kalau ko kojol dengan jawatan engkau, orang melayu tak kesah ko terlentang, orang melayu tak kesah ko dihina, sebab orang melayu sangat sakit hati dengan kebaculan nkau!.
    wahai Najib, ko belum terlambat! Sepatutnya ko dah pasang red flag, berjaga2 dengan keselamatan negara (bila bila masa bleh lingkup dari angkara dalam dan angkara luar malaysia). Jika nkau masih 'bersantai' buat macam takde apa apa kat malaysia ni, mcam ko ingat kita dok zaman 70 an 80 an, semua ok ok jer, ko memang buta kayu BAHAYA SEDANG MENUNGGU MALAYSIA. Nkau tak kenal pun musuh nkau sebab tu ko bersangka2 semuanya OK. PADAHAL KRISIS SABAH DAN SARAWAK BOLEH MEMBUAT KEJUTAN BERUK BUAT NKAU KALAU NKAU TIDUR!.
    Adios buat nkau dan rakan selfie ko yang ko sayang giler Mr Obama al gojos.
    NASRANI DAN YAHUDI TIDAK AKAN SESEKALI JEMU MENJEBAK NKAU SAMPAI KO MASUK KE DALAM LUBANG DIA.
    Sekian pandangan keras aku. Ko nak dengar x nak dengar, apa aku heran pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn risau. Najib tak baca pun komen ko ni. Ko org johor yg julang org Spore kan?? Ko dewa2kan org Spore sbb depa bawa duit masyuk dlm negeri ko. So, nak bagi nasihat kat PM kita??? Sudah2 lah tu. Ko sepatutnya insaf. Dalam hal MH17, ko sepatutnya sokong PM 100%. Kita nak keadilan utk MH17 dan juga utk rakyat Msia. Tuhan memilih Msia utk ujian ini sbb nak tgk betapa dengki dan busuk hati org2 mcm ko nak jatuhkan PM dan kerajaan BN. Aku yakin ko xde sedara mara dlm kapal terbang tu, tu yg bagi komen penuh dgn dengki dan khianat. Insaflah sblm terlambat

      Delete
    2. aku terima kata2 nkau.. mungkin ko tak faham ayat tersirat dan tersurat aku.
      aku sayang agama aku, bangsa aku dan raja aku. Ko mungkin x melihat perkara sedang tersembunyi untuk 'meletup'.
      Well... kau lihat nanti buah tangan sabah dan sarawak pula untuk najib...
      Sekian, mahapkan aku kalau ko bersalah sangka.
      Adios.

      Delete
    3. Budak johor..budak johor..x abis2 ckp byk..negeri sdiri da nk mcm tgadai, sibuk lg dgn motto luaskn kuasamu..huhu..

      Delete
    4. Mungkin ganu jer kot tanahnya masih banyak dalam pegangan orang melayu. Aq rasa negeri ko pun sama byk benda dah tergadai. Ahaks!

      Delete
    5. aku setuju pndpt orang johor 100%...apa bala yg melanda bngsa, agama & negara ni adalah sbb sikap kebaculan PM najib yg bodoh xblh diajar & pandai xblh diikut...slagi dia pegang msia ni melayu bakal mngemis dinegara sndiri...

      Delete
  20. Wahai bangsa Melayu. Kita akan ambil balik semua hak kita. So ... jangan la bergaduh sesame kita. Bersatu la.

    ReplyDelete
  21. Wahai bangsa Melayu UMNO Kapik Laknat. Kita akan ambil balik semua hak kita. So ... jangan la bergaduh sesame kita. Bersatu la. Jadikan Malaysia Negara Pelacur.

    ReplyDelete
  22. Melayu Kapik, dilaknati Allah sebab rasuah yg melambak dikalangan hantu2 nie. Yang depan sekali dlm hal ini adalah SyaiTun Mader bin Firaun Haramjadah No.1 dunia. Bapa Syaitan2 Sedunia.

    ReplyDelete
  23. Ini baru mukadimah jer dari puak pengikut Lucifer.Ada lagi agenda besar mereka.Pulau Batu Putih,Sultan Sos Kiram,MH370,MH17 semuanya SETUP.Bukan kebetulan,kemalangan ataupun takdir.Semuanya SET-UP.Kemuncak paling besar bila kereta kebal Lucifer akan masuk ke Johor melalui Tambak Johor.Masa tu Ah Jib Gor baru tersedar yang selama ni dia telah dikelilingi oleh musuhnya sendiri dari dalam.Betapa PUKIMAKNYA waktu itu untuk menyesali dan menyedari apa yang bakal berlaku.

    Demi Agama,Bangsa Dan Negara

    Sekian

    Terima Kasih

    ReplyDelete
  24. Ayahanda Firaun telah menjadikan Malaysia sebagai bahan ujikaji Barat utk pengaturan semula penguasaan geo politik. Kalau dulu kita ni pendek orang tak lihat, kalau tinggi sangat orang dah mula kenal. Jadi janganlah merepek sangat untuk menguja org2 Melayu pada Perhimpunan Agung UMNO, iaitu satu pesta pelacuran untuk membenci orang lain.

    ReplyDelete
  25. Aku setuju sangat dgn apa yg ditulis dlm artikel ini dan ternyata benar memandangkan dgn apa yg trrkadi sekarang ini tidak mustahil akan terjadi lagi masa akan datang.. Najib perlu tegas dan mengambil tindakan serta merta utk mengembalikan imej malysia di mata duniA.. Pentadbiran samda di MAS atau yg berkaitan dgnnya perlu dirombak semula dan biarlah ianya diisi oleh org yg betul2 ikhlas utk melakukannya berbanding dgn yg sedia ada sekarang ni kerana ianya merupakan titik tolak perubahan yg malaysia tunggu2 selama jni

    ReplyDelete
  26. balasan untuk hang la najib..dah semua benda hang nak hapus..org pun dh tak takut kat hang.apa benda pun kau x ambil serius.sampai hari ni dalang lahad datu pun kau tak tau sapa

    ReplyDelete
  27. komen2 mcm lembu belake , mcm org x skolah hahaha

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!