PANAS DAN TERKINI! TERBUKTI NAJIB LEBIH HEBAT DARI PEMIMPIN KIASA BESAR DUNIA!

NEW YORK TIMES kata kejayaan PM runding dengan pemisah Ukraine serah mayat dan kotak hitam MH17 sesuatu gagal dicapai negara2 lebih berkuasa-Agendanews

Masa nak tulis artikel ni aku mendapat berita yang semua mayat yang terkorbqn dalam MH17 telah berjaya dinaikkan kedalam keretapi dan sedang menuju ke Belanda sekarang ni.

Najib memang hebat, ini bukan aku yang kata tau tapi media antarabangsa sendiri yang iktiraf dia.

KISAH DS Najib runding dan capai persetujuan dengan ketua pemisah Ukraine,Alexander Borodai juga disiar meluas di pelbagai media antarabangsa-

Bukan mudah untuk mana-mana pemimpin negara nak negotiate dengan negara luar yang sedang hadapi krisis ok. Cuba korang bayangkan kalau si juburi meliwat tu di tempat Najib, boleh dia buat?

Anwar bingai masalah pemilihan PKR pun tak setel lagi, timbul pulak cerita panas semalam dia lantik bini dia untuk menjadi MB. Pandai-pandai dia je buat keputusan tukar MB.

Anwar ni masalah dalaman parti pun tqk bolh nak selesai macamana dia nak selesaikan masalah negara? Dulu pun masa dia jadi TPM pun dia hampir nak gadai negara ni.

Awat la ada manusia bodoh yang masih ada yang percayakan si musibat ni? Kalau rakyat Malaysia ni waras maka confirm kamu akan jauhi manusia semacam Anwar ni.

TERBARU-20 minit lalu majlis serah kotak hitam MH17 pada wakil Malaysia di Bandar Donetsk.Ketua Pemisah Ukraine,Alexander Borodai hadir sebagai saksi.

Wahai penyokong Pakatan dan ahli umno yang bebal dan nak suruh PM letak jawatan. Korang bandingkanlah ketokohan kedua pemimpin ini dan nilaikanlah sendiri ok.

Lagi satu Info dalaman mesyuarat MPP PKR. Sekiranya Tan Sri Khalid Ibrahim mengosongkan kerusi Dun Pelabuhan Klang berikutan penggugurannya sebagai MB maka Nurul Izzah akan dipilih sebagai calon untuk kerusi Dun berkenaan. 

Ini bagi membolehkan beliau dilantik sebagai exco dan membantu Wan Azizah dlm urusan pentadbiran Selangor.

Sebagai penduduk Selangor kami memohon Tuanku Sultan tidak memperkenankan perlantikan Wan Azizah sebagai MB Selangor. 

Jangan sesekali membiarkan orang luar mengatur dan merosakkan negeri Selangor. Kami mahu anak jati Selangor sebagai MB. Ampun Tuanku!

Apa apa pun AKU SALUTE SAMA NAJIB THE REAL HERO! 

95 Responses to "PANAS DAN TERKINI! TERBUKTI NAJIB LEBIH HEBAT DARI PEMIMPIN KIASA BESAR DUNIA!"

  1. Sikap cool PM yg membolehkan rundingan ini direalisasikan. PM sendiri rasa sedih n marah. Tp dia tau tak ke mana kalau kita emotional tanpa faham apa objektif kita. 1st dptkn black box, yg kedua bawa blk jenazah. Then only baru tuntut keadilan dari dunia. Ini adalah ujian utk PM. Alhamdulillah Tuhan bagi kekuatan pada beliau utk menghadapi. We support you 100%

    ReplyDelete
    Replies
    1. STEADY LAH PM aku DS NAJIB.......Kembang jugak hidung aku bila....ada mat salleh di embassy kat.....YOUR PM Do A GREAT JOB FOR THE WORLD.....STEADY DS NAJIB WORLD ARE WATCHING US RIGHT NOW.............

      Delete
    2. ANWAR ABRAHAM mesti jealous nyerrr.........Sibuk ngan urusan nak angkaT BINI DIA JADIK MB..................POORAHHHHHHHHHH anwar........dan sekutunya dan serta orang yang menyokong kau.........aku jumpa kau nuaraku ludah muka kau.......

      Delete
    3. Assalam.

      Salah2 semua salah..... yang betulnya DS Rosmah Arahkan Putin call Najib bincang pasal MH17....

      Delete
    4. Tu pun SALAH.. Sepatutnya.... Org gila kuasa ( Nuar Kuat Main Juburi) sanggup buat apa saja. Isteri sendiri pun diperguna untuk capai matlamat.. - Azmin Ali

      Delete
    5. Assalam.

      Pun salah itu lari dari tajuk MH17....... `Melalut'........

      Delete
  2. DS Najib, Allah swt akan memudahkan segala kerumitan sekiranya kita dipihak yang benar. Tahniah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg terbaik lah...tgg lah nnt puak2 pembangkang yg tak leh terima kenyataan akn ckp....tgg je

      Delete
  3. semuanya di politikkan..Apalah pemikiran hangpa ni??kalau dah tau baik sangat janganlah mencarut.aku pun tak sokong anwar dan aku dipihak bebas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana yg betul ni? Cuba bukan ni http://beliabangkit.blogspot.com/2014/07/mh17-tiada-kotak-hitam-puak-pemberontak.html ..ni pun blog pro BN takkan nak tipu. Kata Najib buat announce kotak hitam akan diserahkan. Kecoh kata Najib power sgt dan real hero dgn 1 kali call aja ketua pemberontak yg ganas pun terketar2 melutut kat Najib. Aku dah agak dah Najib ni cuma nak amik nama aja sedangkan dia ni bodoh dgn bini pun pijak semut tak mati. Apalah kerja yg Najib leh buat sedangkan otak dia pun ditaruknya kat celah burit bini.

      Delete
    2. kau ni tak pernahtau apa yg kau tulis , hari2 dok depan computer ,apa yg kau tau,,,,
      infomarsi yg kau dpt dlm mail , mana kautau betaul????
      najib kata ,,, apa gila dia seorg pm nak bagi statement tipu mcm kawan kau sipeliwat nuar
      patut nya kau ni tak ujub sikit aman malaysia,,,,,,,,,,, heeeeeeeeeee ni bukan budak ,,,badak kau ni

      Delete
    3. Aku cadang hang pi nego dgn pemberontak tu..amacam boleh?

      Delete
    4. Lantak la pemikiran pembangkng yg mcm longkang. Apa kerajaan buat semua x btol. Otak dorng ni ibarat mcm kmbing...ilmu x da..yg tau demo jlnan bangang nk tunjuk hero....pirahhhh. Ckp je lebih. Allah nk tunjuk kt org malaysia pkr d selangor pun tungging langgang. Nk perintah malaysia..jgn hrp la. Nk tawan putrajaya..hmmm....LAIN KALI LAH! ........ PIRAHHHH !

      Delete
    5. Assalam.

      Pun Salah, semua salah..... yang betulnya DS Rosmah Arahkan Putin call Najib bincang pasal MH17...

      Delete
    6. Tu pun SALAH.. Sepatutnya.... Org gila kuasa sanggup buat apa saja. Isteri sendiri pun diperguna untuk capai matlamat.. - Azmin Ali

      Delete
    7. Assalam.

      Pun salah itu lari dari tajuk MH17 `Melalut'........

      Delete
  4. Berapalah yg dibayar utk melembutkan hati penganas ukraine ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. Najib klau buat kerja dan setiap deal pasti melibatkan wang bermilion2 mungkin kali ni berbillion. Duit sapa? Duit rakyat juga yg dileburkan Najib.

      Delete
    2. Duit dari dalam tin MILO.... Renung-renungkan lah

      Delete
    3. Fitnah di bulan puasa...tunggulah akibatnya nanti

      Delete
    4. Duit mangsa baling yang PAS dok collect dulu tu kot? Takpun duit Yahudi baya pada Anwar al-Juburi dari dulu tu. Takpun duit Hartawan Cina Robert Kuok yg bagi byk pada DAP tu lah kot?

      Delete
    5. Asalam.

      Salah2 semua salah..... yang betulnya DS Rosmah Arahkan Putin call najib bincang pasal MH17.....

      Delete
    6. Tu pun SALAH.. Sepatutnya.... Org gila kuasa (A.k.a Nuar Al-juburi) sanggup buat apa saja. Isteri sendiri pun diperguna untuk capai matlamat.. - Azmin Ali

      Delete
    7. Assalam.

      Pun salah itu lari dari tajuk MH17 `Melalut'.......

      Delete
  5. Allah dan seluruh umat islam bersama ds najib, tahniah Dato Seri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bala menimpa2 ketas kita rakyat selagi berPMkan Najib, takziah rakyat Malaysia.

      Delete
    2. Bala lagi menimpa2 klau malaysia berPMkan si aljuburi & suku sakat kalid gereja. Aljuburi yg selalu publish diri macam hebat bagai! Tapi mcm taik!

      Delete
    3. Bukan ke PM yg kau sanjung tu pun menjubur Altantuya dan ditangkap basah kat PD? Jadi klau Malaysia berPM kan Aljuburi bala akan menimpa dah sahih bala sekarang ni menimpa Malaysia disebabkan PM kita pun menjubur dan memantat yg haram..

      Delete
    4. mentality tahap jubo.

      Delete
    5. dah la menfitnah mencarut lgi...

      Delete
    6. Anonymous July 22, 2014 at 8:24 AM, mcm mana ko tau? Ko ni mmg mengikuti Penjuburan dan Aktiviti tangkap basahkan? Maklumlah macam tulah ko lahir ke dunia, bapak ko suka menjubur dan main pelacur, kena tangkap basah terus flush ko dalam lubang jamban. Membesarlah ko dengan otak bertaik... sekian.

      Delete
    7. Apa bodoh betul la korang semua ni... Kita bukannya bertuhankan najib tapi mengharapkan pemimpin seperti dia utk merencanakan masa depan negara kita

      Delete
    8. CHINA DOLL btol..buat fitnah buln2 puasa ni..TAHNIAH NAJIB..kalo org da xsuka dia tetap xsuka walaupon da dpt duit brim..

      Delete
    9. Assalam.

      Jgn gaduh2, ..... yang betulnya DS Rosmah Arahkan Putin call Najib bincang pasal MH17...

      Delete
    10. Salah2. Semuanya salah korang yg suka sangat ngan pimpinan al juburi. Sampai sanggup menghina PM Najib.

      Delete
    11. Assalam.

      Pun salah itu lari dari tajuk MH17 `Melalut'.......

      Delete
  6. AnonymousJuly 22, 2014 at 7:55 AM dan AnonymousJuly 22, 2014 at 8:00 AM

    TAK BOLEH DIBAYANGKAN BAGAIMANA KAU DIAZAB DENGAN AZAB NERAKA ... LIDAH DIPOTONG TUMBUH KEMBALI BERTERUSAN ..... ADAKAH KAU AKAN BERASA NIKMAT DENGAN AZAB INI ...SILA BERTAUBAT DAN MEMOHON MAAF .... INGAT AJAL BILA2 MASA BOLEH MENJEMPUT ANDA ....

    Semoga anda diberi hidayah dan menuruti jalan yang lurus..amiiin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak payah buang ayer lior berdoa utk melayu2 bebal ni. Mereka memang dijadikan utk disumbat dlm neraka. Kalau semua masuk surga, siapa pula nak masuk neraka.

      Delete
  7. as salam. Hidayah di tangan Allah bukan ditangan manusia. Agama mendaulatkan bangsa & tanahair, tapi itu cina D*P juga yg P*S sembah..hidayah juga utk mereka semua..T.Q DS NAJIB. Ambil yg jernih buang yg keruh.. JGN DIKERUHKAN LG DAH KERUH..kalu x HATI & OTAK kita yg KERUH...pinjam kata2 Prof Mohaya.

    ReplyDelete
  8. Anon 8.00am kalau mwlibatkan wang apa salahnya untuk kebaikan Malaysia dan rakyat. Jenazah mesti dibawa pulang. Puak kau baru pegang tabung tin milo dan berterabor pegang negeri lagi la pegang negara jual terus

    ReplyDelete
  9. Aku pelik btul dgn penyokong2 Anwar. Sedar la wahai pengikut2 peliwat oii...Dia sdg mengukuhkan kedudukan keluarga dia dlm politik sblm dia masuk penjara.! Yg itupn korang msh xnmpak lg ke, bongok btul la..Allah kurniakan akal fikiran, gunaknlah dgn sebaik2nya. Aku sbg anak jati Selangor xrela Anwar buat sesuka hati & nafsu dia dlm negeri Selangor ni. Mohon ampun agar Sultan Selangor menolak apa2 cadangan utk gantikan MB baru dari peliwat ni. Sakit ati aku bila peliwat ni memandai2 nak meletakkan kaum keluarga dia dlm pentadbiran negeri tumpah darah aku.

    ReplyDelete
  10. Bukan mudah nak lembutkan hati pengganas..wa respek sgt sama najib.. anwar pun blum tentu berani dan berjaya lakukannya.. dalam keadaan ribut mcm ni.. najib dah buktikannya.. wa sentiasa berada di belakang pm najib..

    ReplyDelete
  11. Dgn cara najib menguruskan rundingan ini pun sudah cukup membuka mata dunia bagaimana malaysia sebagai negara islam mampu membuat semua itu tanpa menggunakan kekerasan.... Ianya juga membuktikan bahawa najib juga bukan calang2 orgnya yg boleh diperkotak katikkan sebegitu sahaja .. Bak kata pepetah , air yg tenang jgn disangka tiada buaya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapak geli ayat ko Kak bedah~ haahahahahaaha... tapi btol la sbb DS Najib mmg bukan calang2 orang dier... trololololo...

      Delete
    2. Poooodaaahh....!!!Sekali Cinabeng Tongsan ugut terkencing Jibby ni.

      PtuuuiiiiiHHH...!!!

      Delete
    3. At least Najib lagi baguih dari anwar Ibrahim......

      Delete
    4. Reentry Capsule...komen serupa anwar ibrahim gak......berapa kali dahh..tak boleh masuk kapsulll...kau nak kemana......KOMEN SERUPA PUNDEK

      Delete
    5. Nuar Jubur taik mana main komen-komen.Dia terus romen.

      Delete
    6. Jadi betul la yg tu Al Jub.

      Delete
  12. Terima kasih kepada DS Rosmah yang terlebih dahulu menelefon puak pemberontak supaya mereka memenuhi permintaan DS Najib....sumber: Meloyakini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa ni bro...komen apa nih....kalau tak suka jangan ngutuk

      Delete
    2. Assalam.

      Betul apa cakap `Anonymous July 22, 2014 at 10:21 AM'

      Kita kena terima hakikat bahawa DS Rosmahlah merupakan wira negara dengan mengarahkan Putin call DS Najib, kalau tidak kerana DS Rosmah mungkin rombongan penyelamat tidak boleh masuk ke Ukraine.

      Terima Kasih....... Terima Kasih....... Terima Kasih....... DS Rosmah....

      Delete
  13. Sekadar pendapat.. Sebenarnya ini lah yang di inginkan oleh puak pemisah Ukraine. Mereka inginkan pemimpin negara yang terlibat berunding terus dengan mereka. Bukan dengan pihak Ukraine. Jika rundingan di buat dengan mereka, bermakna secara tidak langsung mereka seolah2 di iktiraf. Sebab itu pemimpin2 lain tak nak berunding dengan pemisah Ukraine ni. Tapi kalau semua orang keras kepala tak nak cakap dengan pemisah ni sampai bila nak selesai. Jadi langkah yang DS Najib ambil ni pun berisiko jugak. Tapi dari segi positifnya apa lagi yang boleh DS Najib buat. US dan negara Barat yang lain dah tentu dengan ego mereka tidak mahu berunding dengan pemisah. Jadi beliau terpaksa mengambil langkah yang berisiko ini demi kepentingan negara. ... Wallahualam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Negara Barat dan sekutu anwar ibrahim si OBAMA tu boleh cakap...cakap tak habih...mayat tu mereput jer nanti......cakap serupa anwar ...menipu jerrrr.....apa pun TAHNIAH DS NAJIB......STILL STRONG......

      Delete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. doakan dipermudahkan untuk Arwah Arwah selamat Pulang ketanah air dgn Aman.FULL STOP. Sekarang ini 10 terakhir. Jom beramal. Tq.

    ReplyDelete
  16. Ampu n bodek lebat nampak Kak Bedah@Gendhot Kechapi Kari Basi.Bila tragedi macam ni berlaku HEBOH SATU KAMPUNG chai-chai pengampu pemimpin politik mengUPkan kehebatan pemimpin idola mereka.
    Macam mana korang claim hebat pun si Ah Jib ni tapi dia masih gagal nak stabilkan harga rumah di Malaysia ni.Gagal menstabilkan kenaikan harga.Gagal membawa orang Melayu ke mercu puncak.Fake slogan n fake program bumiputera.Tapi sebenarnya yellek.Ah Jib gagal NEGO dengan Taikun Cinabeng malah dia makin menurut.
    Walau hebat macam mana pun Ah Jib korang puja mereka yang kehilangan ahli keluarga tetap pilu,berduka dan menderita.
    Takder apa yang nak dikagumkan sangat kerana ini memang tanggungjawabnya sebagai Ketua Negara yang bernama Malaysia.Pengampu-pengampu Ah Jib ni suka melebih-lebihkan cerita dengan melakukan teknik peningkatan persepsi.Misalnya Encik Salim ni takde la hensem mana pun tapi diberitakan kononnya dia hensem giler tak ingat mengalahkan ReentryCapsule.

    Sekian

    Terima Kasih

    ReplyDelete
  17. Akibat campurtangan Rsomah Mansorlah keadaan dah reda, tapi harap Malaysia khusus nya UMNO haruslah berjaga jaga bencana seterusnya yg akan menimpa lanun2 Melayu yg ada di Malaysia nanti, mungkin kali ini bencana alam akan terjadi , baik panjat pokok kelapa dan pegang kuat2 ke atas dahan2nya, kalau tidak sungai yg melimpah nanti akan bawa kita ke tempat asal org2 Melayu iaitu ke Pulau 2 berdekatan. Harap kita belajar cara2 Tarzan untuk kesenimbungan kehidupan kita. Nasib kita mungkin lebih baik kalau kita ditemukan dengan saudara2 lanun kita yg lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oleh yang demikian.Apa kata kita lantik Kak Mah sebagai PM yang ke-7.Ah Jib Gor boleh turun main Gendang Cina.

      Delete
    2. Setuju. Cuba usulkan kat Parlimen.

      Delete
  18. Kemalangan MH17 and 370 adalah disebabkan oleh SyaiTun Haramjadah Madey Mohamad dan Sultan2 Butuh kaki Perempuan yg kita bela selama ini yg tidak disenangi Yahudi sebab terlalu taksub pada kebendaan . Sebab Yahudi pun ada prinsip dan mrk berpegang pada Torah dan tidak suka makluk2 yg menyimpang jauh dari asas2 hidup di dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan berlagak alim tapi mengata orang. Kitab Bible kata jangan makan babi dan minum arak tapi lu orang telan benda tu. Lu ingkar arahan Tuhan memang lu akan jadi kayu api.

      Delete
    2. Anon 7.52 a.m.

      Sat lagi SB akan cari lu sebab lu hina Sultan. Duduk dalam penjara la lu sampai mampos.

      Delete
  19. kah..kah...kah....Najib lebih berkuasa???Aku tak tau samaada nak gelak atau menangis.Inilah tahap mentaliti penyokong UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Give credit when its due.

      Bukan macam Tok Pekong Penang. First few years, excess reserves, sekarang dah nak bankrap. Cakap macam lanciau.

      Delete
  20. Iku suka hati engkaulah Anon 2:07 sama ada engkau nak gelak ke? atau nak menangis ke? kerana itulah tahap mentaliti Pembangkang!!!

    ReplyDelete
  21. Najib Pemimpin terkuat di dunia nak lancar ICBM entah ke mana , dah konfus.

    ReplyDelete
  22. Replies
    1. Dung Dang Dung Dang macam orang giler. Kakakaka

      Delete
  23. nuar mcm mana plak?

    pengikut berbalah hempuk kerusi atas kepala pun nuar tak mampu nak jd pendamai n jd perunding

    nuar perfect the loser

    ReplyDelete
  24. Apa yg dah di gadaikan kali nie???


    Adakah tak sia-sia pengalaman di malaysia menggadai kan hak org melayu kpd cina???

    sekadar pertanyaan

    ReplyDelete
  25. Hanya seorang pengganas boleh berkomunikasi dengan pengganas lain. Bayangkan President Ukraine pun tak boleh nak berunding dengan ketua pengganas di Ukraine. Najib memang hebat.

    ReplyDelete
    Replies

    1. Darkness cannot drive out darkness; only light can do that. Hate cannot drive out hate; only love can do that.

      Martin Luther King, Jr.

      Delete
    2. Hanya PELIWAT yang memahami PELIWAT. ANUwar memang hebat

      Delete
    3. Kalau Najib penganas lu sudah mamps bro. Bodoh punya statement.

      Delete
  26. jika anwar la yang buat rundingan dengan pemberontak, kemudian berjaya, waaa, habis satu keluarga dia dilantik jadi menteri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu kalau berjaya kalau gagal.. Habis semua orang disalahkan.

      Delete
  27. najib bukan pengganas, dia hanya berdiplomasi, menggunakan latarbelakang negara kita yang berkecuali, negara yang tidak kuat, negara kecil, yang tak mengancam. jadi tak ada kesan untuk mereka itu berkerjasama. mereka itu juga bukan pengganas, mereka hanya ingin menegakkan sebuah negara mengikut acuan mereka. tidak salah kita menunjukkankebaikan demi menyelamatkan hak kita.

    ReplyDelete
  28. Alhamdulillah. Ada juga hasilnya.

    ReplyDelete
  29. bro blogger tukar tuib Hisham rasis ada mengeluarkan gambar you di blog kepunyaan dia

    ReplyDelete
  30. Najib mungkin nampak hebat tapi walau macam mana pun aku tetap kata P Ramlee yang terhebat .

    ReplyDelete
  31. klu anwar brahim yang buat rundingan... aku agak mesti dia akan tahan pungkoq dia kat alexander borodai tuh....

    ReplyDelete
  32. Apa yg najib bt skrg ni blm tentu lg obama pun blh bt tau...aku harap pusk2 pembangkang dpt terima kenyataan bahawa najib mmg seorg pm yg hebat

    ReplyDelete
    Replies

    1. BRO. . .

      PUAK2 PEMBANGKANG TAK BOLEH TERIMA SEMUA NI. SELAGI MALAYSIA TAK HANCUR SELAGI MELAYU MENTADBIR SELAGI ITULAH PUAK2 NI MENYALAK. PI MAMPUS AR DORANG.

      Delete
  33. Kita berdoa lah satu lagi malapetaka menimpa Negara ini yang banyak rasuah, semua direct nego, kepala bapak dia ajar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak kau yang mengamal rasuah tapi tak mahu mengaku. Red Babi Army.

      Delete
  34. Apa kejadah malaun diatasni? orang nak aman sajehtera dia nak bala, tak apalah kalau dia nak sangat marilah kita ramai2 doa agar bala menimpanya....Amin.

    ReplyDelete
  35. Nasib baik lah Nuar Jubo tak jadi PM Malaysia. Korang ingat Aleksander Borodai nak nego dgn pro-zionis kawan Ukraine ka? Udah la pro-zionis, suka main jubo pulak tu.

    ReplyDelete
  36. Najib isap Puting kot...Rosmah gertak nak kongkek Puting....terus dia kata what you need semua boleh beres...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Statement macam Red Babi Army. Dinasti Anjing Pariah.

      Delete
  37. Memang macam HARAM rata2 yg komen negatif kat sini, mula2 kutuk MAS tak aware pasal laluan, habis kerajaan pun kena maki, sekarang dah dapat kotak hitam dgn jenazah pun masih nak berburuk sangka. Eeeiiiiii geram dohh....

    ReplyDelete
  38. Jijah oi,jam omega pun tak leh settle,berangan nak jadi mb.jaga lah keluarge 69 hg tu lagi baik.jgn tertipu ngan nuar.dia buat hg jadi sibuk pasal dia nak sibuk ngan jantan lain

    ReplyDelete
  39. Korang yg mengata tentang manusia terpilih itu tidak hebat berbanding dgn PM semua silap. Labu mastermind PKR tu lebih hebat. 1) Tidak jatuh atau hilang kedua2 flight mas sebab kelonggaran utk mossad masuk malaysia. 2) Malaysia akan menjadi negara Islam pertama yg menyokong palestine didalam negara tetapi menyokong Israel diluar negara. Tentu sedara sedari ingat kisah selesai pencarian dalam masa 2 minit bukan? Walaupun silap cakap tetapi itulah balanya untuknorg yg suka buat kacau. Separatists bersetuju untuk memberikan kesemua tuntutan pun sebab PM ugut mereka yang PM akan memberi laluan untuk "manusia terpilih' ni. Kalau mh370 hanya 2 minit. Mh17 ni confirm xyah seminit pun. Tambah2 dia kan buah hati uncle sam.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!