ISRAEL MEMANG ANAK HARAM! DIKALA DUNIA MENONTON PIALA DUNIA, ISRAEL BEDIL PALESTIN TANPA BELAS KASIHAN!

Pagi tadi seleruh dunia sibuk menonton perlawanan tragis anatara Germany dan Brasil. Semua tengah berseronok menyaksikan perlawan Piala Dunia. Ketika itu Israel anak haram membedil Palesti dengan begitu dasyat sekali. Makin lama makin melampau Israel pukimak ni.





Cilaka kan Israel? Dia pilih masa orang tengah layan World Cup dan dia hentam Palestin cukup-cukup. Ramai umat Islam Palestin yang terkorban semalam. Bayangkanlah sedang mereka tidur tiba-tiba ada bom meledak di kediaman mereka, bulan Ramadhan pulak tu. Babi Israel ni.

Apa yang kita boleh buat? Amarika menjadi godfather kepada Israel dan sebab itu Israel makin besar kepala. Tak kira la Obama ke siapa ke jadi presiden. Yang pasti semuanya akan menjadi Godfather kepada Israel. Sedih aku beb. Ini bukan soal Islam dan Yahudi tapi Israel memang anak haram dan dah melampau!

Dunia ARab tidur lena diatas katil empuk mereka. Langsung takde perasaan nak membantu. Apa yang mereka buat? Hanya berpeluk tubuh dan melihat saja saudara seagama mereka dibunuh tanpa belas kasihan. Sebab inilah aku benci bangsa Arab, mereka ni bagi aku tak ubah macam KALDAI!

Marilah kita mendoakan supaya saudara kita di bumi Palestin terbela dan selamat dari ancaman Israel Zionis ni. Itu je la kita mampu buat. Apa lagi yang boleh kita buat? Any idea?

21 Responses to "ISRAEL MEMANG ANAK HARAM! DIKALA DUNIA MENONTON PIALA DUNIA, ISRAEL BEDIL PALESTIN TANPA BELAS KASIHAN!"

  1. HAMAS yang cari pasal dulu. Dia orang memang tau Israel akan bereaksi ganas tapi mereka terus tembak roket ke dalam Israel yang mengundang masalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hamas nk pertahan kn tanah islam... bukan pengecut... bkn jd mcm kau.

      Delete
  2. PBB pon babi besar....ketua dia US. Kalu org bom US kelam kabut nk serang negara org. Bek malaysia kuar je dr PBB dr dok sekongkol bwk bala. Jgn layan brg2 made in US. Elok pakai je teknologi jepun cina ke korea ke rusia lg elok. Ni mh370 lg dok mintk tlg US. Dh tau tu kj CIA. Terang lg bersuluh. Bangsa US yahudi mmg pukimak...anak haram. Obama pukimak ni pun diam. Tu pun najib nk lg buat kawan. OIC pun nama je pertubuhan islam. Negara arab jgn la hrp nk tlg palestin. Ketua2 negara arab dh byk trmkn budi US. Tu sbb x brani x tentang.Sape yg brani...malaysia pun x brani....tanya la najib sendiri. Yg brani maki US NGO2 malaysia je.

    ReplyDelete
  3. selain daripada bagi bantuan wang ringgit, ramai je rakyat malaysia yang sanggup pergi ke palestin untuk bersama mengangkat senjata berjuang menentang israel, tapi nanti kena cop sebagai militan pula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BTL3 SIAPA YG SANGGUP TGK SAUDARA SESAMA ISLAM KITA DI ANIAYAI SEBEGITU RUPA KAN........

      Delete
  4. Patut lah Hitler nak hapuskan bangsa Yahudi laknat ni masa perang dunia dulu. Hitler dah tahu bangsa Yahudi laknat ni akan menjadi satu ancaman kepda dunia nanti.

    ReplyDelete
  5. Jangan salahkan negara Arab lain. Manatahu depa pun bagi doa. Bukan depa saja saudara Islam orang palestin. Kita pun sama. Semua pakat post 'mari doa', 'sebarkan!', dll. Post la banyak mana. Dapat like je pun. Haram laa nak turun padang. Saya nasihat diri saya juga dan saya cuba nak kita semua rasa tanggungjawab tu. Doa adalah usaha, tapi bukan satu2nya usaha as a Malaysian. Peace, no war

    ReplyDelete
  6. Yahudi ni memang nokharom.Sekarang negara2 arab yg kuat2 mesir,iraq,syria semua dah hancur dek permainan dajal2 ni jugak.So takde siapa yg boleh halang yahud ni dari menjajah palestin sepenuhnya.

    ReplyDelete
  7. aku tiada jawatan yang tinggi yang membolehkan suara aku didengar oleh dunia, aku tiada harta berjuta yang boleh disumbang kepada mereka, aku lemah..aku hanya mampu berdoa untuk mereka..

    ReplyDelete
  8. Aku cadangkan agar setiap org Islam yg baca artikel ni, akan mendoakan kebebasan Palestin dari cengkaman bangsa Yahudi ni setiap kali selepas solat. Inilah yg terbaik dapat kita lakukan. Ya Allah Yang Maha Pengasih dan Mengasihani, Maha Mendengar. Insya Allah, doa kita akan dimakbulkan satu hari.

    ReplyDelete
  9. Ceh sembang gedung gedang...Barangan Israel beli jugak! Nun, kerajaan kata rugi kalau boikot barangan Israel..Takder bunyi ker??

    ReplyDelete
  10. Anwar berahim yang sokong kuat Israel, tahniah melayu pr.

    ReplyDelete
  11. Org umno jgn tengok porn byk sangat, nanti jadi mcm rizalman. semua pakai skirt, putih melepak dia nak kongkek....hati2

    ReplyDelete
  12. biasa lah beb...org arab mmg baghal..kalau ko renung dgan mata hati ko dah boleh agak..berapa ratus org nabi turun kat tempat dorg utk mngajar dorg kpada kbenaran..bangsa arab nie degil dan baghal.

    ReplyDelete
  13. biasa lah beb...org arab mmg baghal..kalau ko renung dgan mata hati ko dah boleh agak..berapa ratus org nabi turun kat tempat dorg utk mngajar dorg kpada kbenaran..bangsa arab nie degil dan baghal.

    ReplyDelete
  14. zionis memang sejak azali pukimak..tiap x masuk ramdhan..semakin ketara wajah pukimak bangsa haram nih..kepala melantun-lantun..'cadburry' pun tak sebegini perangai dia...

    ReplyDelete
  15. Mcm2 boleh buat tapi dah hang tu macai umnongok, apa boleh buat?

    ReplyDelete
  16. Israel LAKNATULLAH! Semoga Allah saje yg dapat membalas kekejaman setan2 ni. Kekejaman yg mereka lakukan didukung oleh kuasa besar amerika sebab tu la mereka setan2 ni tak takut untuk terus mengerjakan Palestin.. Aku doakan Israel setan ni dapat balasan di dunia biar sekutu2 nampak

    ReplyDelete
  17. Lantaklah. Bukan di bulan ramadan sahaja. Bila bila pun perang. Syria, mesir, pakistan, afghanistan.... Semua perang. Bodoh betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang. Buat malu betul. Perang sesama. Malu .....

      Delete
  18. Kalau ada yang nak sponsor aku pi sana, aku ingin nak berjuang untuk islam dan depa saudara palestin kita. mana pergi anak2 muda semua? tak ada ke yg nak turut serta pe sana..ayuh! bangkit la umat islam

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!