INI HAKIKAT! BEZA ANTARA PEMIMPIN NEGARA DAN PEMIMPIN PAKATAN HARAM!




Gambar ini aku baru terima tadi, inilah beza diantara pemimpin pakatan lahanat yang suka jadikan semuanya isu dan pemimpin negara kita yang bersungguh-sungguh bersama rakyat. Aku tak payah cerita banyak la, gambar menceritakan segalanya..

55 Responses to "INI HAKIKAT! BEZA ANTARA PEMIMPIN NEGARA DAN PEMIMPIN PAKATAN HARAM!"

  1. rosmah pukimak anak haram, betina jalang sundal patut kena rogol dengan babi. Wan Azizah adalah wanita paling suci dan mulia. Pi mampos la rosmah sundal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni kenapa...semoga allah bersihkan hati kau...sempat terima hidayah dari allah..ingat hukum allah itu amat berat ....

      Delete
    2. mana ko tau jijah tu suci, lu dah try dia punya segala lubang kee?????? bodoh lu tak de otak, gua ingat lu bukan olang tapi iblis terlepas......

      Banyak sangat minum air selipar N.Ajis dll dengar fitnah nuar jubo.. jadi syaitan sewel lak..

      Delete
    3. Wan Azizah kao kata wanita paling suci dan mulia? Kao ni siuman ke atau terencat akal. Wan Azizah tu kan kuat berbohong dan membela suaminya melakukan zina. Hilang akal gak kao ni.

      Delete
    4. haram jadah btl mulut kau ni ikut suka hati mak bapak kau aje maki kat rosmah tu kan, kau igt rosmah tu adik kau ke yg suka2 kau boleh maki hamun. mcmlah wan jijah tu suci sgt....

      Delete
    5. Contoh bahasa harian yang digunapakai oleh anon 6.27 p.m. sekeluarga sejak daripada nenek moyang dia. Hebat sungguh.

      Delete
    6. Ya Allah Ya Rahman Ya Karim, semoga perkataan2 yg digunakan terhadap DS Rosmah oleh penulis Anon 6.27 p.m. Kau kembalikan kpd semua ahli keluarga perempuan Anon 6.27 p.m.

      Aamiin.

      Delete
    7. Astaghfirullah......ni bangsat ke sapa yg bercakap mcm ni. In shaa Allah aku akan mendoakan agar tiap patah yg kau maki dan caci tu moga Allah SWT balikkan balik kepada ahli keluarga kau....especially ahli keluarga perempuan kau.....

      Delete
  2. ada jugak manusia yg sanggup maki hamun di bulan ramadhan ni..tu bila nak gi mintak maaf kat rosmah....mgkin nak maaf kat rosmah di hadapan Allah swt nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memanglah Anon 6.17 tak betul dibulan mulia ni memaki hamun dan aku memang tak sokong. Tapi cuba fikir kanapa org tergamak memaki hamun dan amat membenci Rosmah. Cuba nasihatkan Rosmah cermin diri kenapa hampir lebih separuh dari rakyat Msia membenci beliau. Anon 6:32 bila awak nak tegur Rosmah supaya meminta maaf kpd rakyat Msia dgn apa yg dia telah lakukan. Gambar diatas menceritakan segalanya tapi rakyat semua tahu itu cuma sandiwara dan airmata buaya...

      Delete
    2. Anon 7.13 lu lah yang paling buaya lagi sial, lu ingat lu baguih sangat nak kutuk orang. Esok masuk kubur x sempat mintak ampun kat orang yang lu orang hina dan fitnah maka mampuslah kalian di dalam Neraka Jahanam tempahan kalian. Bawa taubatlah weh...

      Delete
    3. Mana kau tau semua rakyat Malaysia benci Rosmah?..yang aku tahu puak puak pakatan aje ...kian hari aku tengok Rosmah okay je,,sehat lagi tak macam Azizah makin kurus semacam..ada mata boleh lihatlah..ada akal boleh fikir..Rosma nak bersendiwara ke itu urusan dia dengan tuhan..

      Delete
    4. Anon 7.13.
      Bagaimana tuan/puan mendapat data "hampir lebih separuh dari rakyat Malaysia membenci beliau"? Bila kajian saintifik dijalankan?
      Maaf, dan Selamat Berpuasa.

      Delete
    5. woi anus 7.13
      macamana kau tahu separuh rakyat malaysia benci rosmah?.... ada statistik ke?...yang bagi heboh konon benci rosmah tu hanya puak pembangkang macam kau sja.

      Delete
  3. anon6:27....
    awak tu patutnya kena rogol depan belakang olih babi. biar rabak. cakap macam haram jadah....dah tak tau nak hormat orang. biar berbeza parti...jaga sikit perkataan tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia satu entity yang terabis rosak segala. Babi nengok pun x jadi nak rogol. Segala iblis pun lari x sanggup berkawan dengan objek habis hina lagi dina...

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. OI anon 6.27pm, lu punya ekoq ni si PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAI, nak menggertak/menghina BUMIPUTERA ISLAM/umatnya aaahh?!

    Jijik mulut lu yg. memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu manyak SODOM itu BANGKAI BABI aaahh?! Atau lu gian diSODOM si BABI, lepas tu diSODOM ANJING KURAP pula aahh - aiya, itu macam aaah?!

    Dan pi MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-si-PORNORASIS-no-1!

    ReplyDelete
  5. Rosmah dpt pahala free..tahniah datin sri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dgn awak....Alhamdulillah lagi byk mereka memfitah dan memaki DS...in shaa Allah berganda pahala pergi pada DS....

      Delete
    2. Setiap detik aurat terdedah pd bukan muhrim dlm dosa

      Delete
  6. yg komen atas tu cakap macam rba bukit mana. malu la lu. mulut macam siau.

    ReplyDelete
  7. Anon6:27... Ini manusia ke atau syaitan haramjadah. suka hati dia nak memaki org, esok keluarga kau akan terima padahnya, baru Padan muka kau..manusia laknatuallah..!

    ReplyDelete
  8. Semoga datin sri rosmah di rahmati Allah...siapa kita nk menghina dia...kita dah tentu selamat ke di akhirat nnti....rasulullah dgn musuh pun di doakan...hebat sgt kah kita...

    ReplyDelete
  9. Rosmah buat dah wayang dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya Tuhan yg tau samada lakon ke tak

      Delete
    2. Setuju. Hanya Allah je yg Maha Mengetahui

      Delete
  10. ceeeeeewah... sendiri post sendiri backup. sendiri provoke sendiri backup rosmah. blah la lu semua

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi sukri, mana lu tahu org buat post sendiri back up. Lu bomoh buaya ka?

      Delete
  11. Ramai betul pukimak2 babi haram jadah kat sini yg dah dibayar oleh anjing2 kacukan babi pakatan supaya memutarbelitkan semua fakta... Tapi kan Tuhan tu adil dan byk perkara yg dibuat diorang satu persatu dibongkar sampaikan seluar dalam pun semua org tau.. Hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni anjing kacukan umnongok ya

      Delete
  12. Baru je sikit menunjukkan kebenaran dah ramai yg x puas hati.. Mcm manalah kita semua nak maju kalau semuanya jenis berperasaan hasad dengki tahap dewa..

    ReplyDelete
  13. Kehadiran PM n isteri bagi sokongan pada kaum keluarga mmg dihargai. Biarlah org ckp apa sekalipun psl Rosmah. She knows what she is doing. The family members really appreciate her presence

    ReplyDelete
  14. Best lah datin seri. Bln posa org kutuk2 ni. Dpt pahala brrlipat kali ganda

    ReplyDelete
  15. Mcm ni punya standard bahasa anon diatas semestinya puak PR. Mcm mna nak dapat perintah negara dgn sifat demikian. Sampai bila pun PR tidak akan dapat mengambil alih negara yg tercinta ini.

    ReplyDelete
  16. apela nak jadi dengan macai2 pembangkang ni,bulan puasa pun dyrg sanggup buat fitnah.sanggup maki hamun dekat rosmah,pahala dah byk sngt ke,amalan tu dah hebat sngt ke.dah jamin msk syurga ke,korang malaikat ke.bertaubat la wei selagi masih smpt,kalau x jawab la kat akhirat nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Red Babi Army tahu pahala ke? Kayu api pun dia tak tahu.

      Kitab dia kata jgn makan babi, dia peduli apa, dia telan. Kitab dia kata jgn minum arak . . . lagi banyak dia minum, sampai mabuk pulak tu. Lepas tu buat maksiat.

      Dia bukan takut dgn Tuhan dia pun.

      Delete
  17. waduh2 wa tengok macai2 anak haram nie semua mgelupur la bila cakap pasal rosmah...langsung tak leh terima kenyataan yang rosmah lagi baik dari wan jijah pembela pelaku maksiat...pe yang bagus sangat dengan wan jijah nie wei....pernah ke sekali nampak dia bersama rakyat tika mereka dalam kesusahan???takde beb...rosmah nie la yang lu orang maki hamun yang akan merasa sama penderitaan rakyat

    ReplyDelete
  18. Cekalkan hati Kak Rosmah , jangan dihirau puak2 yang hati mereka telah dicop hitam, tiada Bermoral dan Beriman langsong, Insha Allah diBulan Ramadan ini Kak Rosmah akan mendapat habuan Pahala percuma asalkan apa yang Kak Rosmah lakukan adalah Ikhlas, teruskan jangan patah hati.

    ReplyDelete
  19. 1.bila pemimpin tidak mendapat karamah dan keredaan dari Allah!!berbagai bala menimpa negara!!buat dan berlakonlah untuk tunjuk segala kebaikan kununnya!!bala datang mencurah!!
    2.di sabah saban hari diserang !!hilang pesawat mas kemudian ditembak jatuh pulak!!!
    3.bala!bala!bala!!itulah rahmat Allah terhadap kemimpinan najib dan bini dia rosmah!!!ditambah pula dengan puak penipu dan perasuah!!azez mba celop!!!ijat lembu dll!!bala dan bencana silih berganti!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi bahalol ko tu mesti kafir yg x tau ttg islam....ini bkn bala tp dugaan dari allah lh bodoh.... allah syg kn negara kt sbb tu negara kt diduga ....jgn jd jahil sgt lah sampai semua benda ko nk politik kn....

      Delete
    2. yang membuat malaysia ni ditimpa bala kerana dalam negara ini kaki sodom ramai. puak lgbt ramai. ulama main betina jalang kat hotel pun ada. ustaz ceramah pung pang pung pang bab syurga neraka tapi kantoi dengan bini orang pun ada. pemimpin parti islam main dengan bini orang dalam keratapi pun ada.
      itu sebab musibah dan bala terkena pada orang orang lain walaupun mereka tidak terlibat sama.
      bahalol ni cuma pamdai sembang jer. kalau tuhan nak turunkan bala...kita yang berada disekitarnya pun bolih terkena tempiasnya.
      mintak tuhan jauhkan kemurkaanya akibat banyaknya kaum sodom dan lgbt kat negara ini. termasuk pemimpin islam sokong kafir guna khalimah allah untuk kafir mengelirukan umat islam.

      Delete
  20. hari hari terakhir bagi sebuah gerombongan dikenali sbg umporno

    ReplyDelete
    Replies
    1. PKR is Party Koyak Rabak. Atau Parti Kerusi Ranap. Hari2 terakhir kot?

      Delete
  21. Sudah sduahlah lakonan basi Rosmah tu.Masa Atlantuya kena bunuh,tak de pulak nak nangis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Better lakonan than not showing any support or sympathy at all. At least the victims' family appreciate her presence. Rather than comment but hati busuk & mulut bau longkang. Shame on you.

      Delete
  22. Ingat senang jadi pembangkang ke ????????? Najib dibayar untuk menangis dan menghulur bantuan dari kantung Negara. Pembangkang ada apa, hanya semangat perjuangan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fitnah bro. Your pahala to Najib & Rosmah, unless you are a Red Babi Army.

      Delete
  23. huwaaa....sedih wei tengok diorang nangis! nampak sgt keikhlasan diorang... wan jijah mana? kenapa tak pedulikan hal ni?

    ReplyDelete
  24. Rosmah Katek jadi PM.

    ReplyDelete
  25. Klu dia isteri pembangkang ada publisuti kah apa yang dia buat macam ni atau ada kah membawa kesan apa-apa kepada keluarga mangsa.
    Aku pun boleh buat macam ni kalau aku isteri najib.

    ReplyDelete
  26. Cerita Melayu 3 ABDUL....'APA TANGKAL LAH ISTERI ENGKO PAKAI DAH 2 KALI MAS TERHEMPAS'

    ReplyDelete
  27. Daripada komen-komen puak pembangkang haramjadah ni kita pun boleh kenali akal budi mereka memang busuk sebusuk busuknya dan tak ada tolok bandingnya di dalam dunia ini...sebab tu hajat mereka nak rampas malaysia tak pernah dan tak akan pernah kesampaian.

    ReplyDelete
  28. Sabda Nabi s.a.w"
    Dalam diri manusia itu terdapat seketul daging. Apabila baik daging itu maka akan baiklah pula yang lain. Apabila buruk daging itu. Maka buruklah pula yang lain. Ketahuilah bahwa daging tersebut adalah hati"

    "Ketahuilah bahawa penyakit hati itu lebih teruk berbanding penyakit fizikal kerana penyakit fizikal hanya dideritai di dunia tetapi andai penyakit hati yang dihidapi kemelaratannya bukan takat di dunia tetapi bakal dibawa ke akhirat kelak"

    Ternyata orang pembangkang ni memang semua mengidap panyakit busuk hati yang amat kronik...



    ReplyDelete
  29. Pukulan KO Altantuya terhadap rakyat Malaysia khusus nya Penyamun2 UMNO tidak akan berakhir di sini .

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!