GEMPAR WAKTU SAHUR! BALAI POLIS KG BARU BUNTONG DIKEPUNG GANGSTER INDIA SEKARANG???




Ini berita baru aku terima:

Kes bunuh accident. Melayu dikatakan accident lelaki india sampai mati. Orang kampung masyarakat india di buntong ipoh, kepung rumah lelaki melayu dan buat kecoh. Polis sampai dan tangkap sekumpulan india dan bawa pegi balai kg. Baru buntong. Kumpulan india kepung balai kerana tak puas hati. Insiden baru berlaku

Inilah masalahnya bila ada yang cuba cetuskan ketegangan kaum. Benda ni sedang berlaku sekarang. Marilah kita sama-sama doakan supaya benda ni tak menjadi lebih parah lagi. Jangan cetuskan pergaduhan kaum. Tak berbaloi beb. Kalau korang ada kawan-kawan kat situ suruh orang India ni semua balik la. Biar polis buat kerja dulu nanti baru cerita.

Jangan jadi bodoh! Tak berbaloi

91 Responses to "GEMPAR WAKTU SAHUR! BALAI POLIS KG BARU BUNTONG DIKEPUNG GANGSTER INDIA SEKARANG???"

  1. aku rasa suasana itu lebih kpd ramai yang nak tonton...tapi kalau mereka mulakan dan cari pasal..tentulah ada jawapannya.

    ReplyDelete
  2. PANGIL ASKAR AJE .ORANG MELAYU DAH BANYAK BERLEMBUT DENGAN HINDU DAN INDIA.DAN MEREKA DAH LEBIH KURANG AJAR SURUH BALIK INDIA TAK MAHU

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sokong ckap hang, bkn bangsa ni ja, yg lg 1 tu pn makin hari mkin mlampau

      Delete
    2. Puak india dan cina bavi dh terlmpau kurang ajar.pihak kerajaan terlampau berlembut

      Delete
    3. betul bro...melayu lembut sgt dgn dorg ni...keling2 ni skrg dh besar kepala..sejak najib byk bela nasib dorg...melayu lupa diri...keling lupa asal usul diri...

      Delete
  3. Bastian SchwanstigerJuly 9, 2014 at 7:06 AM

    Inilah pengaruh film tamil. Kerajaan patut sekat film yg menggalakkan kekecohan. Peace

    ReplyDelete
  4. itula, jangan cari fasal dengan kaum ni, ego semacam, tak boleh sentuh walau terang terang depa jahat sesangat jahat. inilah kaum yang otak sempit sesempit dahi depa. salah kerajaan Malaysia berlembut sangat dengan kaum ni, bawa masuk lagi jadi pekerja, kedai makan, kedai kain, buruh am. depa pun ada ramai kat negara lain tapi akur dan baik. kat Malaysia ni kenapa jahat sangat? atau yang jahat saja pindah ke sini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka Malaysia dia orang ahli PKR. jadi dapat uumph dari Anwar Aljuburi.

      Delete
  5. Ini sume barua tkm penang punya pasal mengapi-apikan perkauman.

    ReplyDelete
  6. minta2 JADI SERUPO MULOJuly 9, 2014 at 8:02 AM

    Apa kata Lim Kit Sial n Lim Guan Eng..
    TENTANG HAL INI..

    ReplyDelete
  7. Kebanyakkan gengster india terutamanya di buntong, ipoh berani kerana mereka sering menjual nama timbalan ketua polis perak iaitu Dato Paramasivam serta dibackup oleh ahli politik parti tertentu. Sekian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes.. sikit2 nk jual nama. Semua urusan dgn kaunter kerajaan mana2 pun jual nama bangsa dia. Dato la.. tan sri la.. soalnye.. ade aku kesahhhh?? Pooodahhh!

      Delete
  8. Benih permusuhan yg ditanam oleh parti tertentu sudah menampakan hasilnya....plot cerita dah nak mula.

    ReplyDelete
  9. buat apa nak merusuh, msia ada undang2.

    ReplyDelete
  10. bukan cina saja yang semakin berani sekarang ini , india juga semakin biadab dan naik tocang , pasal apa ? sebab orang politik dari DAP jadi tulang belakang, menghasut dan menghasut agar mereka lawan kerajaan ..jangan ikut dan jangan tunduk pada kuasa kerajaan ,
    terbaru, Ramasamy dah sound ..kalau berani bawa 13 mei pada kami ! tu kaum india cakap !

    ReplyDelete
    Replies
    1. RAMASAMY LU INGAT 13 MEI TU MAIN2 KE, KAU PATUT BERSYUKUR SEBAB HIDUP DLM KEADAAN AMAN DAN DAMAI SEKARANG INI. KENAPA MESTI NAK JADIKAN ISU PERKAUMAN PLAK. BILA DAH PARAH SUSAH NAK BETULKAN KEADAAN LAGI NANTI BARU PADAN MUKA KAU.

      Delete
  11. bagus jugak nasihat ko tu parpu..supaya jgn cetuskan ketegangan kaum...aku rasa kau pun patut dengar nasihat kau tu psl kau sendiri selalu mainkan isu kaum dan agama dlm blog kau ni..cucuk tak habis-habis

    ReplyDelete
  12. Ini semua salah SJK(T).. salah UMNO! hapuskan sekolah vernikular!

    ReplyDelete
  13. Kenapa tak simpan org2 India kat Estet dulu, inilah kebodohan Madir sampai makluk2 ini dah sampai ke pinggir Bandar. Estet2 diambe Mahathir untuk jadi kaya cepat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pungkok hang lah cakap tak masuk akal dan tidak munasabah.

      Delete
  14. BENDA CEGINI TAK AKAN BERL;AKU DI AS ATAU LAIN-LAIN NEGARA BARAT KERANA WARGA DI SANA ADALAH RASIONAL DAN TUNDUK KEPADA UNDANG-UNDANG. MAKANYA DRACONIAN LAWS TAK DIPERLUKLAN

    APABILA NILAI AMBANG KERASIONALAN INDIVIDU/KAUM ADALAH RENDAH DAN UNDANG-UNDANG TIDAK DIHORMATI SEBAGAIMANA KES-KES DI INDIA, CINA, INDONESIA DLL NEGARA MEMBANGUN, SUDAH TENTU UNDANG-UNDANG ALA BARAT TIDAK COCOK.

    KALAU CAMGITU, LAW JENIS APA YANG SESUAI? ISA?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ISA adalah satu-satunya undang-undang preventive yang telah dimansuhkan, sayang seribu sayang.

      Delete
  15. dimana orang kuat MIC dibelakang atau didepan gengster ni. Jgn ingat Melayu tak nampak mainan orang Hindu ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh orang melayu u orang balik ke arab lebih baik la kau orang keling lebih teruk dari orang india ,kau orang melayu buat pantang di negara sendiri tak malu ke!

      Delete
    2. jangan cari pasal dgn orang india, nanti u tak boleh tahan,,,,1

      Delete
    3. SANJAY JAY.- Wey buto keling paria, lu kat india pun xle masuk kuil sebab lu paria. Kimak punya hitam. Paria kalau ramai berani la, tu pun bawak parang dgn kayu lu ingat ni cita tamil ke kimak? Skali gua jab muka mak lu, hilang hitam terus. Pukima punya keling, dah la hitam, busuk, makan biawak. Lu berani kasi kacau la Melayu kalau mau tengok adik perempuan lu, mak lu ..gua bakar kasi babi makan. Itu tuhan gajah lu pun gua makan sekali. pundek...

      Delete
  16. Dah namanya Keling Paria, kat negara dia sendiri (INDIA) ROGOL-BUNUH, ROGOL-BUNUH. tak de kerja lain, patut satu badan warna HITAM. memang hati tu dah hitam & Busuk.
    Tak belajar lagi kes Kampung Medan. Memang diaorang nak kena, kes kat kampung Medan P.J. Aku yang lalu kat area Jalan Ipoh, k.L. Pulak diaorang nak tetak. (tak de kena mengena)
    Ini kali, kalau geng Paria ni tahan, aku tak bagi peluang dah, Kau tetak aku, aku bunuh kau, jangan cari pasal kalau ilmu tak cukup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak kapia hang tu pi baca paper lah yng rogol rogol tu bangsa hg sendiri

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  17. Kejadian seperti akan banyak berlaku sekiran pihak yang beruniform dab berkuasa tidak menjalankan tugas mereka secara jujur. Siapa ada 'd' boleh kira dan mungkin terlpeas siapa tak ada'd' dimapan dulu dok dalam beberpa hari.

    Banyak pemimpin sekarang pandai bercakap soal intergiti tapi kurang faham maksud perkataan tersebut , contoh nya ... jika tidak masakan banyak kes jenayah

    ReplyDelete
  18. Pariah pariah ni perlu d ajar

    ReplyDelete
  19. Ini semua berpunca dari sikap PM Najib Al Mongol yang memansuhkan ISA dan akta2 lain demi meraih undi kaum cina.Undang2 sudah tidak dipedulikan lagi dan polis sudah tidak dihormati.Ini akan mengundang malapetaka yang besar kepada negara kita. Apa yang si lembik tu dok buat?Dok gomol dengan bini gemuk dia?Duk sibuk mengumpul harta?Dok sibuk cari kat mana lagi harta negara yang dia boleh rembat? Lebuh baik UMNO singkir si PM tak guna ini daripada rakyat singkirkan BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo x mansuh ISA ko sibuk nk tunjuk perasaan mintak mansuhkan.. Dh mansuhkan ko ckp terbalik plak... Ni sape yg keling nih, Ko ke diorg nih? Haiyyaaaa... Jgn pusing2 ckp maaa..

      Delete
    2. Bukan kah pembangkang yg menuntut pemansuhan ISA, selpas kerajaan ditekan ISA dimansuhkan.

      Delete
    3. lu orang ...rogol ank sendiri....lu orang beranak bayi kat toilet,,,,bunuh...pakai tudung...buka seluar....bagi piki kat boss sendiri..tengo..larclip clip....come on lar..lu org..dulu org indon..bkn org malaysia...bodoh...

      Delete
    4. Dey paria u ckp serupa mcm keling mabuk la..

      Delete
    5. Ooooiiitt paria...lu ckap macam cibai la...ini tanah melayu...lu org punya tanah mana...cakap baik sikit la....

      Delete
  20. Tak tahu cerita jangan cakap suka hati korang..puki melayu..mulut mcm bangsat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi cibai...lu cakap baik sikit la....kalau xada org melayu mana lu org nak dapat duit cibai....

      Delete
  21. Kasihan orang Melayu Malaysia. Sangat sangat kasihan.
    Asyik kena buli dengan bangsa lain walaupun negeri ini kamu lah empunya.
    Kenapa? Dah jadi bodoh tamak dan bodoh ke ? sampai dapat di tindasi oleh kaum kaum lain yang nyata musuh anda dalah selimut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oleh sebab sikap Melayu yang suka bertelagah dan ikut kepala sendiri. Asyik dia saja betul, lain semua salah. Baik Barisan Nasional, Pakatan Rakyat, mahupun BEBAS, semua sama saja, tidak ada bezanya.

      Delete
    2. Waduh ini mesti orang Indonesia kategori pukimak. Meh sini aku bagi ko.
      Hindu-Indu....Indu-Indo... Indonesia-hindunesia. India- rupee, Indonesia-rupiah. Pantat mak ko ok? semalam aku terpakok pukimak ko.

      Delete
  22. Kasi habis je pariah2 ini...dia dah mencabar kat penang so tunggu apa lagi...org muda mungkin xde telur...cakap saje...zaman otai dulu mcm ini dah siap nak berperang..

    ReplyDelete
  23. ini smue pngruh pmbngkang jgn slap bngkit dn bersatu la melayu 10taon akn dtg klau mcm ni mngkin kte jge akn mngmis tnah air sndri

    ReplyDelete
  24. sape suh korg brlembut....tetak jer la diorg ni...bukan jenis leh bwk bincang...smua yg bkin kcoh kasi bunuh pastu tanam

    ReplyDelete
  25. kimak india paria. Balik india, kasta ko kasta paria tau tak. Ko kira beruntung gila babi duduk kat Malaysia. haram jadah

    ReplyDelete
  26. oi paria bangsat. Balik india jadi hamba abdi lagi bagus la. Korang pun KASTA PARIAH. Kalau kat India tu taraf hamba abdi jer. Datang merempat kat Malaysia nak berlagak. Puihhhh!!!!! Pukimak nyer pariah

    ReplyDelete
  27. india semua main geng, ego tinggi tiada akal .. tak respect siapa2 kita tengok pattern semua negara kulit hitam semua tak berjaya tapi makin teruk.. kalau mau berjaya .. berjaya-lah dalam bidang terang bukan main gelap.. kaum ini harapan tiada so abaikan .. jangan buang masa

    ReplyDelete
  28. Hindu kalau accident skit dengan melayu mula nk angkat puak. Kesian melayu sbb tak de "gang" nak backup. Mmg kena lauk la..

    ReplyDelete
  29. Oi..sapa yg minta ISA d mansuhkan? Pembangkang kan? Jgn asyik salahkan najib..

    ReplyDelete
  30. Org India ni mmg suka gaduh. Tambah plak kalau depa ni ada geng. Lagi le nak tunjuk terer. TAmbah plak ddgn sentimen kaum yg dimainkan oleh pembangkang. lagi lah depa ni menjadi2. HArap2 polis mengambil tindakan tanpa tergagak2. Jgn tunduk kat depa sbb depa ni kalau dah bagi muka, lagi le menjadi2 perangai depa. Yg salah dihukum oleh Mahkamah, bkn orang perseorangan,. Dlm cerita Rajnikanth boleh lah

    ReplyDelete
  31. Wow, sebelum nak panggil orang KELING PARIA, tengok muka ko sendiri kat cermin dulu yekk. Jangan nak tunjuk perangai lembu kau, biar lah kat india ader kes rogol, bukan mcm bangsa ko tu sampai boleh rogol anak sendiri? muka tak malu nak ckp banyak, dah accident dah langgar dah india mati, biar je la org tu bereskan, dah sampai leh accident sampai bunuh, x belajar ke sblm amik lesen, mata tu kat punggung ke masa bawa motor, tu ar bangsa hang tu kat rempits konon. jgn nak ckp lebih, biar mahkamah yg amik tindakan seterusnya, yg ko ni sibuk sgt nak kutuk org india tu naper? gampang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko sayang sangat India, Ko g cium konek dia sekarang. hahaha. Acah2 hero. Buto la wey.

      Delete
  32. Pengaruh filem tamil- gaduh!! Pengaruh filem melayu ape???? Kahwin bini muda, derhaka????? Kalau nak mintak india balik india, korang sedar x yg korang dtg dari mane???? Kt malaysia asalny org asli je!!!! Belek sejarah tu dulu!!!! Tanpa india n cina kat malaysia ni x mungkin korang leh maju.. nak kaitkan isu ni ngan agama adalah perbuatan org bodoh cam korang!!! Si admin beria letak title gempak sahur!! Wei ko x sahur 1 pagi ko x mati la!! Dah lah langgar org sampai mati, ade hati nak sahur lg!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab tu India BODOH. Itu orang asli, penjaga hutan mana2 ada. U pg brazil ada, colombia ada, Us ada, India pun ada orang asli. Jangan cakap kalau India cina xde, malaysia x maju. U patut cakap ' Kalau Melayu takde, itu India sama Cina sudah lama mati dekat negara sendiri' . Sebab India, China miskin, melayu kasi peluang tau.

      Delete
    2. YG SEBENARNYA GENERASI CINA NGAN INDIA...DAH TERMAKAN DENGAN HASUTAN.....KLU TUHAN DAH BG INI TANAH EMAS...UNTUK BGSA MELAYU KNAPA MAU BISING2 ...KAMU TETAP DIKATAKAN PENDATANG SEBB KAMU DAH TAK DITERIMA BRITISH MAUPUN KERAJAAN CHINA DAN INDIA...KAMU HARUS SEDAR...KAMU DAH DIJGE MELAYU DENGAN BAIK....KAMU HANYA BEKERJA DI TANAH MELAYU SAHAJA....MENCARI REZEKI...TAK PERLU PERTIKAIKAN HAK MELAYU....KAMU HARUS INGAT DI MASA AKAN DATANG SEKIRANYA BGSA CINA DAN INDIA MASIH BERPERANGAI BUDAK2..BANGSA KAMU AKN LENYAP DI MALAYSIA...KAMU PHM MAKSUD MALAYSIA APA..TANAH MELAYU!!!....DLM PERLEMBAGAAN HANYA TERTULIS BUMIPUTERA MELAYU,SABAH DAN SERAWAK....KAMU HARUS BERHATI2 JGN SMPAI KAMU DIBERSIHKN DI BUMI EMAS INI....MELAYU PENDIAM,SOPAN,TPI BILA DICUBIT AKN PENDAM....SEHINGGA BANGSA MELAYU MENGAMUK...BANGSA KAMU AKN PUPUS SIKIT DEMI SEDIKIT....INGAT!!!!!!

      Delete
  33. Mari kita ajar keling2 ni macam kat kg medan KL dulu

    ReplyDelete
  34. Keling Pariah Bangsa Merempat

    ReplyDelete
  35. Oi belacan busuk........krg ajar ada telur mai la.......cibai pukimak....mula kacau cristian, pastu chinese n indian.....bodoh makan taik lembu byk...

    ReplyDelete
  36. Gugurkan bom aja kat perkumpulan india tu seperti regim isreal di gaza

    ReplyDelete
  37. Kalau India mabuk langgar melayu sampai mati x de plak mlayu nak g serang. Seriusly, mmg benci la kaum ni. Semak. G balik duduk estate la korg. Klu korg culik anak melayu, tangkap, jual amik organ x pe plak?????? Dasar kaum x sedar diri menumpang di tanah melayu.

    ReplyDelete
  38. Punca nya No ISA bakar... Sebab itu mereka nak bakar.

    ReplyDelete
  39. Sapa yg bicing2 tknak isa.bukan pembangkang ke.tk pe.klu jadi kekecohan.askar melayu ambil alih pemerentahan.lepastu tau le kaum mangkik ni nanti.kawal airport dan perairan.jngan kasi keluar.pastu dia mula sembah abang...abang...abang.dh tau dah kaum lalang ni.

    ReplyDelete
  40. "..Kes bunuh accident. Melayu dikatakan accident lelaki india sampai mati. ..."

    Admin punya ayat pun dah macam orang india juga...pening!!.hahaha

    ReplyDelete
  41. Jgn sbbkn hal nie 13 mei berulg kmbli..

    ReplyDelete
  42. Inilah jadinya bila keling jadi tak sedar diri.. macam takde dah pihak berkuasa yg boleh dirujuk, terus nak buat hukuman sendiri. Mmg biadap! siap nak kepung balai lagi..apa diorang ingat dah hebat sangat ke..mmg tak sedar diri..meluat aku!

    ReplyDelete
  43. If you people are all so good talking about indians that they are not right,then what are you?? it DOES NOT apply to all indians! and as I know Quran has NEVER thought about menghasut or cakap buruk pasal kaum lain or even call other indians as KELING OR PARYA.. i think Quran talks about good things if you all are reading it everyday.. If few indians has done that, it doesnt mean all the indians,malays or chinese are the same..If you guys are saying this shit, then it doesnt make any difference between you and the those indians out there creating problem. First learn how to take the dirt from your own back before you talk about others. NO ONE IS PERFECT IN THIS WORLD. IF YOU ARE PERFECT THEN YOU ARE GOD.. so think twice before you all talk about others, God bless all of you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sadly, most of Malaysian Citizens, mainly Malay, both People's Pact, National Front, or Independent, like to call their brotherhood as PARIA. But not in Tamil's, it is Cantonese-Hakka. It is MACAI (Riding Horse, or coolie). So sad. Very sad to see this.

      Delete
    2. Dont be sad, not al Indians are paria. There are some good Indians but the problem is bunch of Indian whi watch too many Tamil movies and pretend to be like Vijay and Rajnikanth and this are the breed that is acting like gangsters. Gangster taik kucing actually bcos theu fight for wrong reason. So dont blame malay only see first the rowdy in Tamil society wokay?

      Delete
    3. See fucking indian. Nak masuk bab agama. Wey pukimak, lu punya agama itu tuhan tangan 8 kepala gajah ada aja lu buat sial sama melayu ka? Lancau lu tau, lu semua sembah setan sama itu jin. Kimak punya tamil, brahmin kat India pun benci sama lu. Masuk negara orang, lu jangan ingt tempat lu. Lu bajet lu India lu civilized, lancau. Tuhan gajah lu tu lu kasi rogol saja.

      Delete

  44. NAKP.PILIH ANUAR JADI PEE YEEM ? SI ALJUBURI TU NAK MASUK PENJARA 5 THN. ON APEAL MAH PERSEKUTUAN TAMBAH LAGI. MAMPUS DLM PENJARA AR DIA.

    ReplyDelete
  45. Allahuakbar.....

    ReplyDelete
  46. Entahlah. Inilah negaraku yang aku sayang, Malaysia! Semakin hari semakin pelik.

    Polis DiRaja Malaysia dan Kementerian Keselamatan Dalam Negeri. Mainkan peranan anda. Damaikan mereka. Jika tidak ada mereka damai, maka jatuhkan hukuman maha berat kepada petualang dan perosak negara tercinta kita!!!

    Kami sayang Malaysia, kami sayang Perak Darul Ridzuan, dan kami sayang Ipoh Permai Bandar Raya Bunga Kertas. Jangan dirosakkan keharmonian dan perpaduan bandar raya kami!!!

    ReplyDelete
  47. Keling tu kena langgar sebab dia hitam, pakai jaket hitam, topi keledar hitam,seluar hitam, kasut hitam, jalan malam motor pon hitam lampu tak da pasang. Macammana la melayu tu nak nampak keling tu?

    ReplyDelete
  48. kita kasi langgar...

    ReplyDelete
  49. baca sejarah tentang 13 mei...

    ReplyDelete
  50. TAHNIAH RAKYAT MALAYSIA CADBURY TIADA DNA BABI TAPI PERANGAI MACAM BABI MASIH ADA SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahhahahaha good job

      Delete
  51. Marilah hidup cara harmoni.. Bg aku smua bangsa ada baik n ada jahat.. Peace no war.. Save gaza.. Attract people ngn sikap n kelembutan agama.. Jgn caci maci.. Nabi muhammad s.a.w tk ajar kita caci maki.. Salam

    ReplyDelete
  52. Mana pergi islam jika hina n caci maki? Jadilah org islam sebenar benar islam.. Mksud islam pun kita taw mknanya kan? Tepuk dada tanya iman.. Jadilah bangsa melayu beragama islam yg org hormat.. Tnjukkan sikap n cara org islam..assalamualaikum.. Bencikan racist!!!

    ReplyDelete
  53. Tak guna pose kalau mengapi api org suh gaduh.. Islam mengalakkan perdamaian n tarik org msuk islam.. Klo cara mcmni sape minat nak masuk islam.. Nk gado p gaza.. Lawan yahudi.. Dpt gak syahid..salam

    ReplyDelete
  54. Korang yg kecoh2 ni tau ke punca kes ni..

    ReplyDelete
  55. Assalammualaikum..salam sejahtera...tak baik kita kutuk sesama kaum..berlainan agama...dalam agama islam sifat kelembutan dan merendah diri. ..kena ada..cuba kita ingat balik dan kaji balik ketika zaman nabi kita muhammad saw mula-mula mengembangkan agama islam..dI kota mekah..dan tika itu kaum muslimin muslimat...di seksa barang siapa yang mengikuti nabi muhammad. ..akhirnya nabi perintahkan para pengikutnya supaya berlindung di kota abbasiyah dibawah pimpinan seorang raja yang beragama ktistian...kita jangan mudah untuk mengecop sesuatu bangsa sesuatu agama..untuk sifat tidak ada keuntungan dan kebaikan...selagi ianyan tidak menjatuhkan maruah islam..zaman peperangan nabi kita dulu..Kanak-kanak kaum wanita diharamkan untuk di bunuh...dan bagi sesorang musuh yang telah mengangkat tangan dan telah mendapat kekalahan dan menjadi tawanan perang tidak di siksa atau dibunuh malah dilayan oleh baginda sebaik mungkin..jadi fikir-fikirkanlah demi keamanan kita semua...

    ReplyDelete
  56. orang india memang berani la,,,,,,,orang melayu memang pondan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, India makan taik hari2. cakap macam taik. Ramai2 berani, sekali da kena pukul 'amma!,amma!' WEy sanjay, mak ko babi, bapak ko anjing. ko banjing. hahaha. Lu dengan lu punya 'dey' boleh sumbat dalam jubo mak lu. hahahaha.

      Delete
    2. Sanjay, semalam saya suda berak atas kepala mak u la. Dia ada cakap ka? Sorry la, tak sengaja.

      Delete
  57. U all are fucking racist..God will damn u all

    ReplyDelete
  58. india 1 org bw sumurai melayu 50 org pun lari sbb mkn belacan..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami lari sebab India bau busuk sangat la. Tak tahan.... Ey i suka u punya tuhan itu lembu. Banyak sedap la buat kari. Tapi itu gajah tak makan la, Melayu tunggang Gajah saja. Melayu lg tinggi dr lu punya tuhan. Itu pasal level lain, kami x boleh sentuh India busuk mcm taik. U pakai la colagen, kasi putih sikit. Kalau x bila saya makan, tgk India terus mau muntah. yuck!!! Itu hari saya suda masuk kuil India, saya berak sebab tak tahan.

      Delete
  59. Tak pyh nk bising
    ...nanti harimau melayu bangun susah nanti

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!