GEMPAR BULAN POSA! PENANG DILANDA MUSIBAH "J.E." KERANA MENINDAS UMAT ISLAM?

Memang sah le bala wabak JE ni melada Penang keran DAP sudah sekian lama menindas meayu Islam kat sana, Kalau tak percaya siapa ada kawan PAS kat Penang tu tanya la depa, aku dah lama tau melayu Islam ni memang ditindas dengan begitu teruk sekali, Cuma aku sedih bila bala datang semua kena tak kira la siapa pun. Please refer to Al Quran ya.

Kalau aku tulis panjang berjela pun, MACAI anjing penjiat kunyit tetap akan kata Guan Eng lebih suci dari Khalifah yang pernah ada. Jadi itu je dah cukup. Korang nilaikan la sendiri.

8 Responses to "GEMPAR BULAN POSA! PENANG DILANDA MUSIBAH "J.E." KERANA MENINDAS UMAT ISLAM?"

  1. Gempar ! Dunia di landa demam .

    Demam piala dunia .

    .

    ReplyDelete
  2. Allah dah BAYAR CASH .. UNTUK PENGIKUT KHALIFAH LIM GUAN ENG..
    APA MACAI NAK KATA .. KALU PUTIH KATA KAN LAH PUTIH .. INI TIDAK DIKATAKAN HITAM ..
    AMBIK KAU .. PENGIKUT LIM GUAN ENG..

    ReplyDelete
  3. Bro, masalahnya yang kena je tu semuanya orang islam!

    ReplyDelete
  4. Nyamuk tu pun satu...tak ada akal. Pi la gigit Guan Eng ke, Kit Siang ke, Tian Chua ke....baru betul...
    .

    ReplyDelete
  5. Team KUNYIT ... Mmg dah tak boleh nk skolahkan....pemimpin dorang tak pernah buat dosa

    ReplyDelete
  6. rakyat malaysia yang semakin bodohkah atau kerajaan PR sangat licik hingga anggap Lim Guang Eng tu khalifah. Suwe betul

    ReplyDelete
  7. Bila laa JE ni nak gigit telor LGE....

    ReplyDelete
  8. Sat gi lim guan eng nak jdi khalifah ganti tmpat hadi. Barua parya

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!