DEI! INI MACAM PUN ADA KA? CURI LUMBU PAKAI KERETA?

Adui aku tak tau la apa nak jadi dengan orang Malaysia ni, punya la nak curi lembu ni sampai dala kereta depa bagi masuk lembu ni! Cerita penuh KLIK SINI

Tetiba aku teringat kisah LEMBU INDIA tulisan THE UNSPINERS, KLIK SINI

5 Responses to "DEI! INI MACAM PUN ADA KA? CURI LUMBU PAKAI KERETA?"

  1. Lawak betul lah berita ni. Yg aku heran camne le depa ni masukkn lembu tu dlm kreta? Trsepit lombu tu. Sian lumbu... Tersiksa jiwa m raga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni kiroke lagi. Aku dengar ada org curi kondo pakai lumbu.

      Delete
  2. Itu kira ok le.ada orang curi lembu pakai kondom.

    ReplyDelete
  3. Ni kiroke lagi.ada orang curi kondom pakai lembu.

    ReplyDelete
  4. Panglima GustaminJuly 26, 2014 at 7:20 PM

    Apa punya org da... semua nya jadi boleh bila nak buat kerja jahat. Nasib baik tak bawa lembu tu pakai viva hahaha!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!