CILI KASI TARUK! WAH INI PARIA SUDAH LEBEY!

Ini keling sudah lebey! Itu saja aku boleh cakap pasal Ramasamy. Sorry la aku bukan nak racist tapi aku rasa apa yang diucapkan oleh Paria ni memang melampau beb, baca kat bawah ni:

Kenyataan terbaru Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang, P.Ramasamy menerusi laman Facebooknya seolah-olah memberi gambaran bahawa pihaknya sudah cukup bersedia untuk MENCETUSKAN PEPERANGAN dalam negara ini dengan bantuan luar.

BULETIN 247 melaporkan:

Mungkin berasa besar kerana pembabitannya dalam Tamil Eelam, sebuah kumpulan pengganas bersenjata yang telah banyak melakukan pembunuhan, P.Ramasamy mencabar Muhyiddin Yassin untuk mencetuskan semula 13 Mei.

“MIC might be scared, Gerakan might be scared, MCA might be scared, but I tell you, if you want to bring May 13, you bring it,” kata Ramasamy dalam satu sidang media semalam.

“Don’t talk. All the time talking May 13, May 13. Bring-lah May 13. You start May 13. This will be the first time the government starts May 13. You think what? You think we’re scared ah?” tambahnya.

Ramasamy ternyata bersemangat untuk melihat kekacauan dan pembunuhan kaum serta agama berlaku di negara ini. Pendapatnya itu turut disokong oleh ADUN Sri Delima, RSN Rayer yang membuat kenyataan kepada Ketua Menteri Pulau Pinang, sokongan yang akan diberikan bagi sebarang tindakan Ketua Menteri itu berhubung perkara ini. (BULETIN 247)
P.Ramasamy yang cukup terkenal sebagai seorang yang AMAT RASIS yang anti Melayu serta Islam semenjak dari zaman dia menjadi pensyarah di Universiti Kebangsaan Malaysia, terbabit dalam organisasi pengganas, Tamil Eelam yang telah mencetuskan peperangan di Sri Lanka dalam cubaan mereka untuk mewujudkan sebuah Negara Tamil di Sri Lanka. 
Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang itu baru-baru ini meminta Ketua Polis Negara meletakkan jawatan ekoran penangkapan 7 orang pengganas Tamil Eelam. (BACA DI SINI
Ramasamy sentiasa menjadikan alasan 'KAD PELARIAN UNHCR' untuk menghalalkan kehadiran pengganas-pengganas Tamil Eelam ke negara ini. Anehnya, orang yang sama, mempertikaikan kad pelarian UNHCR yang membabitkan pelarian Islam tetapi amat menyokong kad pelarian UNHCR membabitkan pengganas-pengganas Tamil Eelam.
Beberapa kes membabitkan pengganas Tamil Eelam di negara ini telah didedahkan oleh media, termasuklah pembunuhan bersiri. (BACA DI SINI)
 
HOUSE PK: Rupanya Ramasamy cilaka ni ada agenda lagi besar disebalik cabaran si paria ni terhadap orang Melayu. Dia nak divert attention dan aku rasa patut ke melayu diam? Buat bodoh dan tak apa la biaq pi la apa dia nak kata? Makin dibiar maki menjadi..bahaya macam ni..aku ambil artikel ni dari Flying Kick

25 Responses to "CILI KASI TARUK! WAH INI PARIA SUDAH LEBEY! "

  1. Kalau benar terjadi paria celaka Tu orang yang pertama aku hentak...tengok la nanti.

    ReplyDelete
  2. Apa yang Ramasamy cakap tu BETUL ,dan tidak boleh DINAFIKAN....DIMANAKAH PEMIMPIN MELAYU SEMASA RAJA2 DIHINA, KALIMAH ALLAH DIPERMAINKAN DAN MARUAH MELAYU DI INJAK2... Kelebihan mereka hanya gentel teluydan urut bini sahaja ... yang pasti selepas ini Ramasamy akan dimaafkan walaupun dia tak minta ... kita tunggu siapakah pemimpin Melayu akan memulakannya ....

    ReplyDelete
  3. He..he..itu jer tahap Melayu. Mengulas, menambah rating. Kemudian duduk senyap. Hang awai lagi dah mengaku bukan racist...

    ReplyDelete
  4. Korang pernah tengok Star Trek tak? cara Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang Darul JE Babi ni tak ubah macam KLINGon. Dalam Star Trek, bangsa KLINGon ni mmg suka cakap besar, agresif dan suka sangat berperang, tp bukan selalu menang pun. Macam Tamil Eelam lah, dah jd spesis pupus kat Sri Lanka. Korang Google la, KLINGon Star Trek dan korang tengok sendiri perangai bangsa KLINGon. Bila tengok betul2, perangai Rasamamy dgn Reyar mmg mcm KLINGon.

    (Saya tak racist tau, saya cuma ckp pasal watak fiksyen sains dalam Star Trek iaitu, KLINGon)

    ReplyDelete
  5. hahahaha...klu perang aku rasa dia yg cabut dulu. x sedar diri asal paria..dtg malaysia barulah senang sikit. Klu paria ni duduk d india..kerja angkat tahi lembu ja ni...

    ReplyDelete
  6. Cina mmg dah tak takut 13 mei... cuma melayu jer yg blm sedar perubahan ini. Jika berlaku rusuhan, hampir pasti johor baru dan kawasan sekitarnya akan jatuh ke tangan Singapura & China mengunakan alasan yg sama digunakan oleh Russia utk ambil crimea and skrg east ukraine iaitu melindungi rakyat dan kepentingan pelaburan mereka. Diwaktu itu melayu akn jadi palestine asia tenggara.. dihina, dibunuh dan dikeji sehingga tiada nilai... fikir fikir kan lah. Blhkah melayu lwn China, Singapura (israel & Us) dan India...?

    ReplyDelete
  7. I have a very bad feeling that the terrorist elements are already in place. That is the reason why P.Ramasamy is so vocal and saying it in the open. He seems prepared.

    The Special Branch should interview him on this matter.

    ReplyDelete
  8. Bosan dengan kesabaran orang melayu..kaduk dah naik junjung pun masih nak membesarkan tembolok masing masing..ni paria kalau May 13 terjadi dia awal awal cabut India sana..macam orang tak tahu..

    ReplyDelete
  9. ITU AG ( GHANI PATAIL ) ..
    TIDOR LAGI KE !!!!
    WAKE UP .. GHANI
    WAKE UP .. PATAIL
    WAKE UP ..
    WAKE UP..
    KELING PARIA TELAH MENCABAR..

    ReplyDelete
    Replies
    1. This fellow forever sleeping on the job.

      Delete
    2. Nuar, Assmin, Sam Ketot, dll buat apa? AMK?

      N. Ajis, Hardy, Matt Saburitt, Mampuss. Khalid Gereja dll buat apa? AMAL?

      Bila bab ni semua tuding kat UMNO. Suruh bertindak. Bila jadi kecoh semua salahkan UMNO. Melayu dalam Pakatan Haramjadah buat apa? Sedut teloq penyu?

      Ini isu bangsa Melayu la woi. Kita patut bersatu, bukan bertelagah.

      Delete
  10. Polis buat apa?KPN buat apa?Ini pariah satu geng dengan ltte tapi polis kasi tengok saja ka dey.Sekarang dia sudah cabar kerajaan/Melayu supaya kasi satu kali perang sama bukan Melayu pasal dia ingat ltte pengganas ada belakang dia boleh joint venture kasi hantam sama kita.

    Ini bahaya punya worang,bahaya punya cakap.Akta hasutan tak mahu pakai ka dey?Oh ya najib suda mahu kasi buang ini akta.Siapa pun boleh cakap apa,tada hal punya.

    ReplyDelete
  11. Perangai keling memang macam ni. Kalau ramai memang berani giler tapi kalau sorang2 dia la yang paling penakut sekali kat dunia ni! Suruh cium bontot pun dia mau sebab dah takut sangat. Kah kah kah!

    ReplyDelete
  12. Malu lah UMNO, Ramasamy boleh berdepan dgn Pengganas Mei13 UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memanng memaluksn.. Paria ni sorang jer dah bolehmasukkan telur peminpin UMNO kedalam kerandut..ha ha. ..Boleh bayangkan tak menteri umno brjalan x de telor.. mesti berlengang lenggok..

      Delete
    2. Mesti komen dari Red Babi Army.

      Delete
  13. Memang paria betul la Ramasamy ni. Patut sumbat aje dlm penjara ni. Statement dia ni mcm nak ajak org Melayu gaduh. Dia tak tau kalau org melayu mengamuk, apa jadi?? Dey Ramasamy, ko tau tak perkataan amuk asal dari Bahasa Melayu yg omputih ambil sbb depa pun takde perkataan amuk tu dlm vocabulary depa. So, jgn tunggu org melayu mengamuk dgn ko. Kurang ajar sgt keling paria ni

    ReplyDelete
  14. Keling biasa la. Kat mana2 pun nak cari pasal. Sebab sapa pun tak ambik Pot hal Keling kat Malaysia ni. Jadi depa buat semak la sana sini. Keling telegu parish kat India ni pun tak ambik peduli hal depa ni. Bangsa telegu kat India jadi tukang angkat najis

    ReplyDelete
  15. Kalau ada PM yang tak de teloq macam Najib Al Mongol,elok melayu diam aje sebab kalau melayu bising sikit akan terus ditangkap dan didakwa dengan sepantas kilat.

    ReplyDelete
  16. Kenyataan sebegini sudah boleh didakwa di bawah Akta Hasutan. Tetapi memandangkan Thamby ni bukan melayu,maka tiada tindakan. Cuba kalau NGO melayu atau Perkasa yang keluarkan kenyataan sebegini,awal2 lagi sudah ditangkap dan didakwa. Itulah "keistimewaan" Najib-undang2 hanya untuk orang melayu yang lemah dan boleh didiamkan dengan bayaran RM 300.Memang betul kata Rayer tu-UMNO memang celaka.

    ReplyDelete
  17. Bila melayu berpecah ini la jadi nya... sebab tu Rasulullah sangat penting kan Perpaduan sesama Islam.. kerana Perpaduan akan menjadikan kita Islam Melayu Kuat.... so mereka (DAP) berjaya memecah kan Perpaduan kita... Melayu terbahagi kepada empat bahagian sekarang ni... Melayu UMNO.. Melayu PAS.. Melayu PKR dan Melayu atas Pagar (berkecuali).. yang mana saling membenci antara satu sama lain.. walhal menyembah Tuhan yang Sama.. so fikir2 kan lah.. masih lagi nak bergntung kepada Kafir Harbi ni... tepuk dada tanya selera... jangan tunggu nasi jadi bubur... baru nak berubah... bangun bersatu atas nama Islam... in sya ALLAH.. kita akan berjaya...

    ReplyDelete
  18. Paria ni berani sebab DAP dok back up dia.. apa pun mmg keling paria ni tak sedar diri.. Nanti kerana dia seorang buat taik, semua keling dibenci org melayu.. tak pasal2 je.. Kalau btul2 terjadi 13 mei balik aku rasa dia dulu lari sembunyi sbb org melayu penang akan cari dulu punya..

    ReplyDelete
  19. ISA kan dah tak der

    ReplyDelete
  20. wow.... brilliant speech Machaaa !! jgn di mulakan permusuhan kaum...klu lembu pun kami mkn ..apetah lg org dia .......

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!