CILI KASI TARUK! TUANKU SULTAN SELANGOR TERUS MURKA DENGAN KHALID SAMAD!


SULTAN SELANGOR tolak permohonan Khalid Samad PAS nak mengadap isu MAIS.SUS Sultan,Datuk Munir Bani kata tadi Tuanku enggan terima surat itu.

KENAPA TUANKU ENGGAN TERIMA SURAT TU!?

Sultan tolak kerana ia surat nak  penjelasan bukan minta ampun.Tak ada sebab beri penjelasan pada Tuanku,baik dia jelaskan pada rakyat-Agendanews

House PK: Khalid Samad ni audah melampau. Kutang ajar berul dia ni. Aku sokong tindakan Tuanku. Orang gila macam si Khalid yang dah sesat ni rlok jangan dilayan pun.

Khalid gereja ini adalah signal kuay yang kau kena letak jawatan. Kau tinggal di negeri yang Tuanku Sultannya, ini dah kategori kau menderhaka. So better berambus keluar je dari Selangor!


0 Response to "CILI KASI TARUK! TUANKU SULTAN SELANGOR TERUS MURKA DENGAN KHALID SAMAD!"

Post a Comment

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!