BEST NI! TUANKU SULTAN PERAK KE BAZAR RAMADHAN MEDAN GOPENG

Daulat Tuanku! Tuanku Sultan Nazrin ni memang aku sangat sayang. Rilek je Tuanku pergi Bazaar Ramadhan. Seronok aku tengok

5 Responses to "BEST NI! TUANKU SULTAN PERAK KE BAZAR RAMADHAN MEDAN GOPENG"

  1. Itulah yang dikatakan Raja Berjiwa Rakyat, bukan senang Tuanku nak mencemar duli kePasar Ramadan ,
    walaupun aku bukan rakyat Negeri Perak tapi aku rasa berbangga dengan sikap Tuanku dan aku hormati Tuanku seolah2 aku salah seorang Rakyat N.Perak - Menjunjung Kaseh Tuanku.

    ReplyDelete
  2. sultan johor macam tu juga eeek

    ReplyDelete
  3. Tuan Gulai Parpu,

    Aku.cuma nak tanya sikit ...

    Dalam video tu aku tengok semua pegawainya pakai songkok salut kain putih tanda hormat masih berkabung ke atas Al Marhum Sultan Azlan.

    Tapi anakanda Almarhum sendiri tak pakai macam tu...dia tak berkabung ke?

    Pelik pula aku rasa...

    aku : Mat Comot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tak pakai songkok, tak payah lilit la. Takkan nak lilit kat kepala pula. Sultan bukan wajib pakai songkok 24 jam.

      Delete
  4. Anom 11.30 Kau ada gula kabung? Aku ada. Kau mau?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!