APO BONDO YANG EKAU CAKAP NI @khairykj

Aku tak sabar nak tengok ni beb. Boleh ke?

28 Responses to "APO BONDO YANG EKAU CAKAP NI @khairykj "

  1. Lepas ni Naiblah kot?

    ReplyDelete
  2. FUCK you lah Khairy... Cakap Tak Serupa Bikin ...Bikin Tak serupa Cakap...Cakap ajer senang ler

    ReplyDelete
  3. Macam tahikkkkk....

    ReplyDelete
  4. handsome jugak mamat nih yer? patutlah ramai yang teruja.

    ReplyDelete
  5. Platform utk budak2 muda ni nak ckp ada cuma masa Perhimpunan UMNO. Itu aje. Kita tak bagi peluang utk depa bertanding masa pilihanraya. So, time bilenyer boleh tunjuk kemampuan nak bercakap??? Mcm nama2 yg KJ ckp tu semua bertanding dlm PR. So, sediakan platform baru lah depa boleh tunjuk kemampuan

    ReplyDelete
  6. Rasanya hanya dlm mimpi ajelah kalau kita nak tgk pemimpin2 muda nak berckp mcm Rafizi, Dyana Sofya .. sebab mana ada peluang pun utk nk ckp pun. Kalau depa ckp pun, org lama2 takleh nak terima pendapat depa pun. Sbb org lama mkn terlebih garam dan rasa depa ni hebat. Cth terbaik ramai sgt pemimpin yg kita lihat bila berckp, hentam sajalah. Tanpa pikir pjg. Hidup Bung Mokhtar ... BRA ..ZIL

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau takat rafizi yg buat porak peranda parti kelentong rakyat, dan diana sofia suka sgt bagi susunya pada kera dihutang dari anak sendiri.. baik tak payah..

      Delete
  7. MMG CAKAP TAK SERUPA BIKIN...poodah. KJ ni cakap sj pandai, buat kerja bodoh macam keldai.

    ReplyDelete
  8. Peluang diberi kepada golongan muda hanya dalam PR, dalam BN mampos tak akan ada. KJ mimpi di siang hari sj kot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. peluang baling2 kerusi ke bro... nak pilih pemimpin dlm parti pon sampai sekarang tak tau ujung pangkal keputusannya...

      Delete
  9. Kerana tak diberi peluang le.... sekarang ni nak beri peluang....
    Bilalah nak maju, belum apa2 dah kritik yang bukan2... kalau kritik membina kan bagus...

    ReplyDelete
  10. Yang dengki sangat dengan KJ tu pehal?? Sebab dia hensem dari korang kan... Dia boleh jd ikon kepada anak muda zaman sekarang la..sebab tu pm letak sebagai menteri belia dan sukan..

    ReplyDelete
  11. Syabas KJ.. Mcm ni lah anak jantan UMNO.. Berani dan cekal serta mempunya wawasab yg tinggi demi menaikkan semula imej UMNO yg semakin hilang .. Dgn peluang yg diberi melalu platform yg betul, tidak mustahil kita boleh melahirkan lebih ramai lagi pemimpin yg bijak pandai serta mempunyai kualiti utk memacu negara ke arah yg lebih tinggi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penjilat kj mai daaa

      Delete
  12. Syabas KJ..aku sokong sgt sebab dia lah satu2nya pemimpin muda yg boleh diharap.. Berani membawa pembaharuan dan tak peduli apa orang nak kata kat dia.. Ramai yg tak tahu KJ ni sebenarnya org yg bagus dari segi kepimpinan, tak mustahil satu hari nanti dia boleh jd PM malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. . . . satu hari nanti dia boleh jd PM malaysia?

      Kalau kurang ajar dengan orang2 lama dan yang lebih senior dari dia, nak jadi PM? NO WAY

      Delete
    2. zaman pak lah (zzzz) dulu... ada diterbitkan kisah perilaku tntng seorg manusia yg bernama khairy jamaludin (KJ)....
      manusia ini tugas dia mengawal pergerakan setiap org yg nk berjumpa dgn zzzz.. siap kena bayar TOL lagi klu nk jumpa zzzz...
      x dak siapa yg lantik dia pun.. malahan dia x dak jawatan langsung dlm umno.. dia cuma menantu zzzz... punya power kuasa dia.... amat menakutkan ...
      bolih dikatakan setiap org gerun dgn dia ni... hinggakan satu ketika dia diberi kuasa utk berjumpa dgn seorg manusia yg kini menghuni Buloh Inn... siapa dia kj ni... hebatkah dia.. hingga tugasan penting pun bagi kat dia...
      kj ni x dak apa2 pun nak dibanggakan... klu bukan zzzz, dia x jadi mp pun...
      ada org kata.. "dialah satu2nya pemimpin muda yg blh diharapkan"...
      haakkk tuiiiiii.....
      apa pembaharuan yg dia bawa... SIFAR....
      dia (kj) pernah bercita2 nak jadi pm sebelum umur dia 40 thn...
      sekali lagi... HAAKKKKKK TUUIIIIIII.......
      nak bagitau ya... dia ni banyak membawa keburukan kepada umno pd zaman zzzz jd pm dulu...
      tak percaya....?
      tanyalah dgn org2 lama yg msh ujud sehingga kini yg mana mereka2 ini bergelombang bersama2 dgn si haakkkk tuuiiiiiiii ni...
      kj x layak pm....
      mungkin utk tahun 2110 kot....

      Delete
  13. At least Rafizi banyak berjasa dengan mengetengahkan isu2 penyelewangan-RM 250j utk lembu, RM 1.5 b utk UITM dsb.Kalau tak kerana Rafizi,lebih banyak duit akan dibalun oleh UMNO. Apa sumbangan KJ selain menjadi Ketua Pom-Pom Girls UMNO dan Menantu Baba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rafizi berjasa? ... khak ptuih.

      Delete
    2. ni lagi satu.....
      rafizi lah pulak...
      dia ni budak bangang bahalol yg amat....
      tengok n perhati dia ni dalam masa terdekat, samada dia sangkut atau tak (kes mahkamah)...
      sangkut punyalah......

      Delete
  14. wa caya la kj dengan berani dan lantang nya...macam nie pemuda umno..takkan nk tengok pemuda pakatan je bersuara kan...

    ReplyDelete
  15. hahaha...komen2 membina...macam butoh!!KAMI XKAN LUPA APA YANG KJ BUAT MASA ZAMAN TUN DOL!!PENGKHIANAT MCM KJ NI XPATUT ADA DLM UMNO!!LIBERAL MCM KJ NI PATUT DITANAM HIDUP2!!

    PARPUKARI DAH LUPAKAN SEMUA APA YANG KJ DAN BUDAK TINGKAT 4 BUAT KE??? ATAU DAH MASSYYYUUUKKKK!!! PERJUANGAN BULLSHIT!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju. We remembered what you did when your father-in-law was PM.

      And we still remembered how you (a young ciku) insulted Tun Mahathir.

      You have got no respect for the elders because you thought you were prince charming and your father was the king.

      Delete
    2. JGN JADI BODOH and anonymous (17.7.2014 at 10:41 am)....
      aku nak bagitau rasa bangga aku pd kau org berdua....
      kau org memang cun...
      kj hampeh....

      Delete
  16. Apa yang MENLANDA PARTI UMNO SEKARANG .. HASIL PERANCANGAN KITOL n THE GANGS ( TINGKAT 4 ) ZAMAN PAK LAH TIDOR..
    MELARAT SAMPAI KESAAT INI..
    KJ aka KITOL

    ReplyDelete
  17. org melayu kalau dah marah mcm gaya kiki kamaruddin ker...nak guna steering lock utk ganyang bantai orang kerr....org tua pun nak lanyak, dahle tu panggil orang tu stupig...you think you are Chinese you are better than us.......???? dia tu cinaaaa.......???

    ReplyDelete
  18. Memanglah siapa ada yang pandai? siapa ada yang Betul? siapa ada yang sempurna? kalau bukan deari kalangan tukang2 Komen?
    Teruskan YB KJ , bertindak berani saperti anak Jantan! tidak bersikap lembek sehingga dipijak kepala pun dibiarkan!


    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap yer jilat bontot kj,brani ker die nk bg jwtan kp tue pd owg yg pnye kebolehan..cm die ckp tue, naik pun psl pak mentua..uda laaaa. Kalu naik cm ahli biasa baru gua salute

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!