TERBAIK! JODI TERBAIK DI TELUK INTAN!

Ini adalah jodi atau team yang memainkan peranan yang sangat besar di Teluk Intan. Well done Azeez Rahim dan Shahrizat Jalil! Mereka kerja dari pagi sampai malam. Bravo!

7 Responses to "TERBAIK! JODI TERBAIK DI TELUK INTAN!"

  1. KJ jaga teloq je.

    ReplyDelete
  2. Skrg kita tahu kan sapa yg betul2 buat kerja sehingga capai kemenangan???? Tak perlu tgk calon tu dari parti mana. Janji dari BN dan semua pemimpin BN perlu kerah tenaga utk kemenangan BN. Azeez dan Sharizat - adalah salah satu bukti!!! So, yg mana tak buat kerja atau hanya layout saja, apa lagi singkirkan. Jgn sampai jadi bangkai hidup.

    ReplyDelete
  3. KJ pergi china tengok sepupu panda kat sana tapi ada ke mca bekerja keras di prk teluk intan? KJ dan pemuda memang tak bolih harap, pemuda hanya bolih tayang teloq jer, siapa punya yang paling besaq.

    ReplyDelete
  4. Kj sibuk jilat teloq aljuburi

    ReplyDelete
  5. Good Job jentera BN Perak. Kemenangan paling manis kali ke 2 buat Zambri apabila berjaya mengharungi PRU13 memenangkan BN Perak dan menang Teluk Intan pula. Tahniah.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!