PANAS PUNYA CERITA! KEBENARAN TENTANG AZEEZ RAHIM YANG SELALU KITA TERLEPAS PANDANG!

Inilah orang yang puak pakatan dan puak yang benci ngan dia panggil dia mamak la, hindu la dan macam-macam lagi. Tapi bila bab orang melayu dalam kesusahan, seperti anak lari atau apa saja masalah. Bila jumpa insan bernama Azeez Rahim, pastinya beliau tidak akan menolak dan akan bantu habis-habisan punya.

Banyak sudah dia bantu dan terbaru aku nak share dengan korang bagaimana dia mambantu jemaah umrah yang terkandas di tanah suci, ikuti kisah penuhnya di bawah ini:


Seramai 121 jemaah umrah yang terkandas di Madinah sejak 1 Jun lalu selamat tiba di tanah air kira-kira jam 6.10 petang tadi.

Ketibaan jemaah yang menggunakan pesawat Flynas di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) disambut oleh Pengerusi Biro Kebajikan UMNO, Datuk Seri Abdul Azeez Abdul Rahim dan Timbalannya, Datuk Shamsul Anuar Nasarah.

Kegembiraan jelas terpancar di wajah jemaah kerana dapat pulang ke Malaysia dalam keadaan selamat hasil bantuan yang dihulurkan oleh biro berkenaan.

Bercakap kepada para jemaah, Abdul Azeez menjelaskan pihaknya tampil menghulurkan bantuan itu tanpa mengira fahaman politik.

Jelasnya lagi, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sendiri mengarahkannya untuk menguruskan kepulangan 121 jemaah itu yang mengerjakan umrah dengan pakej RM3,700 seorang yang ditawarkan syarikat beroperasi di Taiping.

“Tawaran pakej umrah di bawah RM4,000 adalah tidak munasabah dan saya berharap kejadian ini akan menjadi iktibar berguna kepada umat Islam yang ingin mengerjakan umrah,” katanya.

Sementara itu, beberapa jemaah umrah yang ditemui melahirkan rasa syukur kepada Allah kerana dapat pulang ke tanah air dengan selamat.

Jemaah, Abdul Ramesh Abdul Rahim, 60, melahirkan rasa kesal dengan syarikat yang menguruskan pakej umrah terbabit.

“Saya rasa sakit hati kerana syarikat tersebut tidak mengambil peduli hal kami dan langsung tidak menghantar wakil daripada pihak mereka utuk menerangkan hal sebenar,” katanya lagi.

Beliau yang berasal dari Pulau Pinang itu menzahirkan rasa gembira kerana ramai pihak prihatin terhadap jemaah yang terkandas di Madinah.

“Saya rasa sangat gembira dan ingin mengucapkan terima kasih kepada Perdana Menteri yang sudi menolong kami menerusi Biro Kebajikan UMNO yang dipengerusikan oleh Datuk Seri Abdul Azeez Abdul Rahim,” katanya.

Baca seterusnya di Perak Today 

Untuk Foto Penuh kepulangan mereka KLIK SINI

26 Responses to "PANAS PUNYA CERITA! KEBENARAN TENTANG AZEEZ RAHIM YANG SELALU KITA TERLEPAS PANDANG!"

  1. Alhamdulillah. Tahniah pemimpin UMNO.harap depa blh buka mata.

    ReplyDelete
  2. Mamak Pedukang Tulkheh sini tolong sana dia lanyak balun banyak banyak. Parpu Tulkheh sama dia satu geng mesti back up. Hotel hotel buat maksiat jual Arak di London apa macam......Sana pergi kasi Johnny Walker tonggeng cukup cukup sama Stout.

    Pakai Klorox banyak banyak cuci muka baru boleh jadi Melayu........until then you are just Keling Mendiliar Melayu Celup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau cakap mcm org lepas minum toady lahh....
      kau keling ke?

      Delete
    2. YG PASTI DIA ISLAM. ORG ISLAM TIDAK AKAN MENGHINA ORG ISLAM LAIN MCM MACAI ATAS NI. KAU FIKIR KAU MELAYU ALLAH BAGI MASUK SYURGA FREE KE. ITU SYURGA POK NICK JE. MAT JENIN.

      Delete
    3. Anonymous....ko ni ckp lg mcm keling n lebih teruk dr keling n silap2 ko tu yg keling...ckp mcm org xde otak...

      Delete
    4. Mamak or cina or mat saleh dia masih seorang muslim yg bkn suka meliwat jantan...huhu...

      Delete
    5. Dey ... lu jugn hina bangsa aku hahha.. Bangsa aku takkan tlg org melayu punya. Kalau ko sendiri Melayu pun ckp mcm ni dkt org Melayu yg tlg bangsa sendiri, takkan lah aku plak nak tlg korang. Sorry lah , Melayu bodoh

      Delete
    6. Red bean army tu..jgn layan ke dia

      Delete
  3. Yangdia gi bantu buat apa??

    Puak PAS musibat tu kan jenis bangsa yang tak tau mengenang budi!!

    ReplyDelete
  4. Senang cerita macam ini lah. Kepada orang Pas, apa juga kebaikan yang pemimpin Umno buat kepada orang mereka di ibaratkan seperti ORANG KAFIR MENDERMA UNTUK BUAT MASJID ATAU SURAU tak dapat pahala walau sebesar zarah pun.

    Kepada pemimpin Umno, teruskan lah buat kebajikan, tambahan pula kepada sesama sebangsa sesama seagama. Allah nampak dan Allah yang akan nilai dan bukannya mereka2 yang tersesat itu. Wallahualam.

    ReplyDelete
  5. perkara2 yang yang berkenaan dengan kepentingan orang islam dan bumiputra khususnya, dan rakyat malaysia secara am nya, UMNO tak pilih bulu dan tak pilih untuk tolong orang2 UMNO je.. UMNO tolong tak kira pahaman politik.. harap2, penyokong di "sebelah sana" boleh sedar.. dan berharap jugak media2 di sebalah sana boleh publish benda ni atas dasar kebebasan media (sekadar harapan saya)..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana blh drg nak publish cerita sebegini rupa nanti mereka malu sendiri punya........

      Delete
    2. nasib baik azeez dpt menolong jemaah umrah utk membawa mereka kembali dgn selamat, di harap pihak terlibat sila ambik tindakan dgn syarikat yg menipu pada para jemaah supaya tiada kejadian ini berlaku lagi..

      Delete
    3. mana pergi anwar kenapa tak tolong, kalau bercakap dia aje yg bagus dan cukup agama penuh di dada. azeez tu diperlekeh tapi azeez tu jugaklah yg selalu menolong di saat genting musibah yg menimpa rakyat malaysia tanpa kira agama dan bangsa.

      Delete
    4. inilah menteri yg blh dijadikan contoh sebab tak pernah campurkan politik dgn pertolongan ikhlas dia. cubalah pihak pembangkang bersikap mcm azeez kan lbh bagus dari terus menerus menabur fitnah.

      Delete
    5. Atas ada sekor beruk terlepas masuk blog ni.

      Delete
    6. Dorang ni mana sedar sbb nak benda free je...

      Delete
  6. kalau nak tau semua penyokong Pas cantik dan lawar serta kulit putih. dengan yang demikian depa akan marah jika pembangkang depa kulit hitam. itulah saja yang ada dalam kepala hotak pas. pantang tengok orang macam mamak sikit, dikutuk habis habisan. pada pas, orang lawar saja yang ada otak. lihat saja pemimpin pas, semua cantikkan? kahkahkah

    ReplyDelete
  7. MANA PERGINYA PUAK PEMBANGKANG BILA TERJADI HAL SEBEGINI, BILA UMNO TOLONG KRG TUDUH UMNO GILA GLAMOUR SEDANGKAN UMNO YG KRG CACI SELAMA INILAH YG TLH TOLONG JEMAAH UMRAH PULANG KE TANAH AIR ATAS USAHA AZEEZ JUGA KAN AKHIRNYA..............

    ReplyDelete
  8. biasalah pakatan ni bila azeez buat kerja depa buta mata tapi kalau nak cari kesalahan dia no 1 punya. walau pun pakatan ni suka menuduh bkn2 kat umno tapi umno tetap menolong tanpa kira apa parti sekali pun seseorang itu. bkn mcm pakatan tahu menabur fitnah aje....

    ReplyDelete
  9. Pembangkang selalu kutuk darah campuran seperti azeez ni sebagai keling dsb nya.. sedangkan mamak muslim adalah jauh lebih baik dari cina pemakan khinzir... memang tak dinafikan dalam umno ramai melayu berdarah campuran mamak tak kurang juga yang berdarah arab...tapi mereka tetap islam, tak makan babi macam cina DAP yang berak pun tak cebuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pass sayang dap yg makan babi lebih ssssgt. Org geli dia suka. Kalau bolih mau ikut makan itu barang. Org islam pass tak suka. Sebab itu dia tlg dapp hancurkan umno parti org melayu. Semoga Allah yg akan membalas perbuatan pass ni.

      Delete
  10. Muka mamak mana boleh dipercayai macam mana pun....terkandas di Mekah...siapa yang tanggung kos hantar balik???? Kerajaan atau rakyat....penahkah PK ke kawasan2 penjaja melihat betapa susahnya mereka mencari makan...yang bayar cukai setiap bulan wpn bergelumang di pejabat, tekanan yang diberikan oleh majikan dan bos adalah sangat tinggi, supaya segala kpi tercapai...setiap hari diperah dan dipijak2 oleh orang atasan...stressnya tinggi dan sebahagian wang yang hasil titk peluh ini disalurkan kpd kerajaan yang dengan mudah menyalahgunakannya.....ini bukan hasil kerja Azeez, dia hanya jadi budak suruhan PM....tp yang menanggung segala pembaziran dan penyelewangan adalah masih rakyat yang di bawah sana...!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEKURANG2NYA DIA BUAT KERJA
      KAU DAN PAS BUAT APA. CERMIN DIRI DULU

      Delete
  11. Buat kerja sikit dpt publisiti lepas tu balun duit tabung kaw2.kawasan parlimen apa yg dia buat?bukak mata bro!!!

    ReplyDelete
  12. Azeez adalah cth pemimpin yg buat kerja di atas keprihatinan belaiu pada kebajikan rakyat. Pemimpin mcm ni perlu diketengahkan dan diberi peluang utk duduk di atas. Beliau byk membantu org2 yg dlm kesusuahan. Bagus. Harap ada pemimpin lain yg dpt ikut jejak langkah dia. Membantu tanpa mengharap balasan org

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!