PANAS! MUSLIM PAKATAN PATUT MALU DENGAN PM BRITIAN YANG MENGHORMATI ISLAM

I a`lute you Mr David Cameron for appreciating our Muslim brothers and sisters in UK! Kita kart sini sesama islam pun dok panggil kafir, Syed Mokhtar yang banyak bantu umat Islam dan bukan Islam pun PAS dan PKR dengki dan nak jatuhkan beliau.

Malu la sikit wahai kaum muslimin dalam Pakatan, Perdana Menteri Britian pun hargai Muslim yang juga penyumbang wang terbesar di negara mereka. Dia pun tau nak menghargai. Seronok betul aku dengan ucapan PM Britian ni. Bangga aku siot.

Selamat menyambut Ramadhan al Mubarak kepada semua pembaca setia House PK. Semoga Allah berkati segala ibadah kita. Ampun dan maafkan segala kesilapan dan kertelanjuran bahasa aku.

3 Responses to "PANAS! MUSLIM PAKATAN PATUT MALU DENGAN PM BRITIAN YANG MENGHORMATI ISLAM"

  1. MOGA MOGA DIA DI BERIKAN HIDAYAH OLEH ALLAH.AMEEN!! P/S DENGAR KABAR TONY BLAIR YG MACAM IBLIS TU PUN DAH START BACA QURAN!!

    ReplyDelete
  2. agama islam akan diharamkan dan dilarang di seluruh eropah dan negara2 lain kerana terlalu ekstrim. perbuatan membunuh di atas nama agama dihalalkan selagi ia berbentuk jihad digalakkan. perbuatan memfitnah seperti biasa dilakukan oleh orang melayu dan umno adalah perkara amalan kebiasaan. perbuatan mendiskriminasikan kaum lain wpn agama terang2 melarang berbuat demikian kerana semua manusia dilahirkan saksama adalah benda yang diagung2 dan dianggap wajib dan halal. hanya masa menunggu sahaja utk org muslim dihalau keluar dan dilarang melakukan apa sahaja di negara2 lain. negara2 islam terutamanya di timur tengah dan Malaysia patut diambil tindakan dalam bentuk sanction ekonomi supaya org melayu baru sedar diri dan tidak perlu bongkak dengan segala benda material yang ada pada mereka....dan menganggap mereka makhluk pilihan Allah dan ganjaran beragama islam adalah syurga....!!!

    ReplyDelete
  3. Kafir2,bkn kita,tak tahu ckp d mulut je..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!