PANAS BERAPI! KENAPA PERLU HINA POLIS TRAFIK SEBEGINI??? @PDRMSIA

Patut ke menghina anggota polis trafik yang sedang makan ditepi jalan sebab bertugas macam ni sekali? AKu nak tanya korang ni, manusia jenis apa yang suka menghina orang yang menjaga trafik supaya kita-kita ni dapat balik rumah dengan cepat dan bersama keluarga kita?

Pernah haramjadah yang menghina polis trafik bertugas ni terfikir, betapa susah dan payahnya kerja seorang anggota trafik ni? Mereka kena bertugas walau hujan ribut panah petir demi untuk pastikan kita semua pulang ke rumah dengan segera. kalau ya pun tak nak puji tak perlu la keji.

Aku harap SKMM akan mencari lahanat ini dan mengambil tindakan diatas perbuatan dia yang terlampau. Aku perhatikan sejak kebelakangan ini ramai betul yang suka mencabar undang-undang. Yalah nak buat macamana kan? AG paling berkuasa dna dia memang suka tengok benda-benda macam ni kan?

19 Responses to "PANAS BERAPI! KENAPA PERLU HINA POLIS TRAFIK SEBEGINI??? @PDRMSIA"

  1. lu kata orang ANJING ya...
    sebenarnya LU YANG ANJING malah lebih ANJING dari ANJING KURAP, anjing..
    tolong lah....
    hentikan lah..
    aku percaya mesti ada dikalangan keluarga kau atau bau bacang kau bekerja dengan pihak keselamatan klu pun bukan POLIS (trafik)... jadi berpada2lah bila bersuara..
    kau faham tak ni...

    ReplyDelete
  2. TRADER nama anjing jiran aku ......

    ReplyDelete
  3. Polis patut libas je budak nik..banyak makan cadbury agak nya..hati dah buta !

    ReplyDelete
  4. yang menghina polis trafik begini babi dalam kandang aja.mana ada trafik jam kalau tinggal dalam kandang

    ReplyDelete
  5. biasa la mak bapak tak penah ajar hormat orang lain...dapat la anak perangai gampang camni

    ReplyDelete
  6. Apa kata cari haramjadah yang komen macamtu kita sesah dia cukup cukup tapi jangan sampai mampus dah le, setakat putuskan lidah dia jadi la...

    ReplyDelete
  7. KENAPA MANUSIA SKRG MCM BINATANG , YG ADA OTAK TAKGUNA ORG2 PKR DAP PAS
    AKU JIKA POLIS MEMANG AKU CARI MAMAT NI , MASUK LOKAP MEMANG AKU TARUKKKKKKKKK SAMPAI MAMPOS , BIAR AKU TALI GANTUNG , MENGHINA ORG

    ReplyDelete
  8. Bila SKMM dah jumpa lahanat ni dan dia melayu, akan terus didakwa dan akan digembar-gemburkan dalam media. Tapi bila lahanat ni Cina, akan terus senyap. Itulah "Transformasi" Najib-Cina DiAgungkan Melayu di Tindas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaupun ko anonymous, tp aku setuju dgn ko

      Delete
  9. Babi yang guna nama TRADERsyedfarish memang dengki polis makan dengan tertib sebab spesis dia makan menyondol dalam tahi dan najis.

    BABI LA KATAKAN, MANA RETI CARA MANUSIA. BABI CADBURY betul si TRADERsyedfarish ni. Kesian mak bapak dia punya anak seekor babi.

    ReplyDelete
  10. Ni la mnusia yg xrti nk mngh0rmati 0rg...cuba k0 fkir skit,klu p0lis 2 bpak k0,apa k0 rsa bla 0rg kta mcm ni kat bpak k0..tpuk dada tnya iman k..

    ReplyDelete
  11. Org yg panggil org lain anjing adalah lebih hina dari anjing sendiri. Ni mesti kes tak puas hati dgn polis trafik. Dah buat salah lps tu kena saman. Tak puas hati, lepaskan geram mcm ni. Padan muka ko.
    Kpd brader2 polis trafik, jalankan tugas n tanggungjawab dgn amanah. Polis yg dok mkn tepi tembok ni, cth polis terbaik. Dia hanya ambil 5 minit aje utk mkn sblm sambung tugas balik demi kesenangan org awam. MAna nak cari polis mcm ni. Wa salute lu, polis trafik

    ReplyDelete
  12. Ya Allah, Kau turunkanlah bala kepada TRADERsyedfarish dan juga keluarga beliau...

    ReplyDelete
  13. Aiyaaaa....manyak soli la kawan2...saya punya anjing sula terlepas loor...itu nama pon sudah silap maaaa...actually itu anjing nama sebenar TladerShitFalaj...masa gua kutip dia sana pasar babi...mak bapak dia sudah kasi nama itu macam...sendiri syok2 ingat dia manusia melayu laa...saya manyak kali cakap lu anjing DAP punyaaaa....apa macam bole lupaa maaaaa..? Ari2 kasi makan babi pon bole lupa kaaa? Aiyaaa....cibai punya anjing laaa....talak kenang jasa gua kutip lu pasar babi sana...

    ReplyDelete
  14. Takpe ... Doakan Abang Traffik tu sihat Selamat sejahtera ketika jalankan tugas dah cukup dah... takyah ambil port orang yg hati dah keras

    ReplyDelete
  15. Doakan Abang Trafik tu sihat selamat ketika jalankan tugas , yg hati dah keras mati tu takyah layan lah... Kene balik gak satu Hari nanti

    ReplyDelete
  16. Apa kena mengena perangai budak ni dengan najib. Selama ni yang dok gelar polis anjing kerajaan adalah anwar.

    Anwar tu anjing DAP da Hindraf.

    ReplyDelete
  17. Kesian kat polis ni...salah ke dia nak makan camtu? yang duk hina dia ni tak pernah makan bekal kot..sebab tu tak faham.. ke jeles sebab takde yang nak bekalkan makanan mcm polis ni? dah sah2 la dia ada bini yang baik sampai makan pun bekal dari rumah...korang ada???

    ReplyDelete
  18. Akan sampai masa nanti kau akan menyelongkar tong2 sampah untuk mencari sesuap nasi. Ketika itu ingatlah kepada manusia yang kau gelar anjing hanya kerana dia makan bekal yang dibawanya.

    Masa itu akan tiba. Beringat2lah...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!