KISAH ABBY ABABI YANG TERLAMPAU - KAKI DERA SUAMI RUPANYA DIA!

Ini aku nak buka aib seorang ustazah jadian dibela PAS iaitu Abby Abadi. Tadi dapat mesej begini:

ALAMAK-bekas suami Abby Abadi,Farhan,24 dedah antara sebab cerai Abby,37 dia sering gaduh bila tak ada duit.Pernah baling kunci cedera mukanya-Agendanews

Bukan main lagi minah yang kita tahu gila batang ni hina umno ya? Last-last perangai buruk dia sendiri terbukak! Apa kau rasa Abby Ababi?

8 Responses to "KISAH ABBY ABABI YANG TERLAMPAU - KAKI DERA SUAMI RUPANYA DIA!"

  1. Itu lah perbedaan diantara Ustazah Celup dengan Ustazah Ori. Nak jadi Ustazah Celup tak susah ... daripada bebas bersosial sebelum ini, masuk jadi ahli Pas, selepas itu pakai tudung dan tutup aurat, hafal sepatah dua perkataan arab ... maka dapat lah gelaran Ustazah so and so. Tapi kalau nak jadi Ustazah Ori, kena pi mengaji bab agama islam bertahun lamanya bermula daripada sijil sekolah agama sampai dapat ijazah pengajian islam.

    Ana Muslim

    ReplyDelete
  2. Bulan jan (6 bulan kawin) = cerai kali pertama
    Bulan mei (10 bulan kawin) = cerai kali kedua

    Maknanya slps 6 bulan kawin dah bermasalah? Apa la punya pompuan ni... Inilah dia ustazah mee segera PAS. Dah 2 laki tak tahan rupanya kalah wrestling kahkahkah!

    ReplyDelete
  3. skg abby dah janda bolehlah masuk

    ReplyDelete
  4. Untuk berlaku adil , kita perlu mendengar cerita kedua dua belah pihak .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunggoh!!! Sang suami ceraikan beliau pakai sms. Jantan dayus tak berani bersemuka. Tidak bekerja kah takan tak tahu yg abby janda ada anak. Itu semua pakai wang...
      Cari lain yg serasi inn Sya Allah. Abby pon perlu berubah...jika ada kelemahan...

      Delete
  5. Pompuan ni dah gila kot lepas dia diceraikan oleh Norman. Lepas attack Norman sehingga Norman dah kahwin, dia bercinta dgn pelakon muda, Zul. Nasib baik mmat tu tinggalkan dia. Then Abby meroyan lagi and pi join pembangkang. Lepas tu kahwin dgn anak ikan. Tup Tup Tup dera suami plak. Nasib baik laki dia ceraikan dia. Kalau tak mkn hati le, Farhan.
    Lepas ni, aku yakin dia akan bertanding pilihanraya usbg calon PAS. Awas pengundi semua. Kalau hangpa tak undi dia, dia baling hangpa kat Sg Gombak atau mana2 sg berdekatan

    ReplyDelete
  6. Rupa-rupanya tak der glemer nya kawin sama artis ni pon. Gempak jer lebih

    ReplyDelete
  7. Dalam FB bukan main bangga lagi dgn ayat mencari pucuk muda,dah kena cerai pucuk tua menanti dari PAS.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!