CADBURY KASI TARUK! WARKAH DIGITAL TERBUKA UNTUK DYANA SOFEA KANJERIt

Warkah digital ini khas aku tujukan pada Dyana Sofea Kanjeri! Dia dan ibu dia tak habis-habis dok salahkan blogger pro BN adalah anatar penyebab dia kalah di Teluk Intan. Aku tak tau nak kata apa dah kat anak beranak ni, dah tentu la blogger pro BN akan bongkar segala kebabian kau wahai Dyana, takkan kita nak jilat bangsa pengkhianat macam kau ni..akai ada ka?

Kita tak buat fitnah pun, sebab Dyana banyak mempermudahkan kerja kita dengan menunjukkan betapa bebalnya dia masa PC tiap kali. Kantoi demi kantoi, siapa buat/ blogger pro BN ke atau dia sendiri yang remote controlnya dipegang oleh Lim Kit Sial? Rakyat nampak.

Ini bukan zaman rakyat sakit mental lagi, aku nampak orang Malaysia dah mula pulih dari kesakitan mental tahap kronik. Kau jangan nak main wayang la Dyana Kanjeri. Rakyat kita semakin cerdik. Pada malam nak PRK yang lepas aku gelak guling-guling baca artikel tahap budak tadika kau dalam Malaysiakini.

Kau punya la defensif, merengek pelbagai. Masa baca artikel tu aku dah agak kau akan kalah. Kau jangan nak bangga la kau kalah tipis, BN menang dengan majoriti 8 ribu. Sebab PRu yang lepas BN kalah 7600 lebih. So jangan nak bangga ok. lagi satu pesan kat Mummy Yammy kau tu, ada banyak benda akan keluar lepas ni.

Oh ya sebelum aku nak cerita panjang lagi apa kata Dyana kau sebagai penyokong dan penjilat DAp tahap taksub punya ni pulangkan balik segala biasiswa yang kau sapu masa kat UiTM dulu? Supaya duit itu boleh diperguna untuk anak orang miskin yang betul-betul tak mampu. Kau kan kaya Dyana? Mak kau pun dah kenyang banyak kan masa dalam UMNO? Kan kan kan?

Pulangkan balik duit biasiswa tu dan kau jilat la DAP dan Lim Kit SIal singa malam. Pi mampos la kita tak peduli pun. Ingat Dyana, kita tau semua detail pasal kau. Ada banyak cerita yang akan keluar tak lama lagi pasal kau. Kau berlakon baik ya? He he he

Cukup la sekadar ini dulu. Aku nak tengok reaksi anak beranak macama mana lepas korang baca artikel ini. 

Lagi satu ada artikel yang ditulis oleh Selangor Chronicle ni lagi best. blogger ni kasi dedah kaw-kaw punya. KLIK SINI

20 Responses to "CADBURY KASI TARUK! WARKAH DIGITAL TERBUKA UNTUK DYANA SOFEA KANJERIt"

  1. woi melayu!
    rumahmu semua dibina indonesia,
    ekonomi pula dikuasai cina,
    golongan profesional semuanya india,
    warung makan pun, mamak dan siam yang berkuasa,
    warga bangla pula menjadi JaGa,...
    orang Nepal yang menabur baja,
    orang pakistan usung karpet jaja merata,
    lalu melayu ada apa?

    harapkan ustaz, saling menyesat,
    harapkan hiburan, lagi best filem barat,
    harapkan raja, dok asyik kira daulat,
    harapkan bahasa, banyak telah bertukar kesat,
    harapkan tulisan, jawi pun mereka hambat,
    harapkan tanah, banyak digadai kepada korporat!

    woi melayu!
    masih mendabik menjadi tuan?
    sibuk mahu menjadi tuan,
    rupanya kerja kelas bawahan,
    ditipu mentah menteri atasan,
    konon perjuangan ini untuk kalian!

    kerja sikit, sembang kencang,
    banyak rungut, sikit rancang,
    siapa tegur, dituduh lancang
    duduk warung, gigit kacang!

    woi melayu!
    konon kau pantang dicabar,
    konon kau tangkas menyambar,
    tapi cuma indah khabar,
    rentakmu makin lama makin hambar

    kau melayu aku pun melayu,
    aku menulis bukan cemburu,
    aku mahu engkau tahu,
    kenapa melayu tak macam dulu.....

    Read more: http://jkkk-kotasarangsemut.blogspot.com/2014/05/siapa-pulak-yang-berani-menjerit-kat.html#ixzz33T5fDDoo

    ReplyDelete
  2. Woi..Parpu kau hanya berani dengan prempuan je ke? Kalu berani sebut kat tempat mana? boleh kita beradu secara jantan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ceh cabar orang pakai nama Anonymous.....aduyai....

      Delete
  3. Kepala hotak kau ..!
    Kenapa nak pulang biasiswa. Itu untuk rakyat Malaysia tak kira fahqman politik. Kau yang bodoh tak tau apa itu kerajaan dan apa itu parti politik. Bangang tahap gaban.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala Hotak Ko!
      Aku belajar x dapat biasiswa pun, sbb nak bagi kepada macai2 pembangkang yang x reti erti syukur dan berterima kasih. Aku sambung blaja ke peringkat lepasan ijazah pun pakai duit sendiri. Sebab nak bagi macai2 pembangkang yang suka buat kerosakan dan meminta kerajaan pemerintah memperbaiki semula atas nama duit rakyat. Aku bukan anak orang kaya. Tetapi yang dapat biasiswa itu pon ada anak orang kaya dan menjadi macai pembangkang.

      Delete
  4. Ada bagus nya orang cina undi pebangkang . Nampak nya orang melayu dah mula sedar dan mahu bersatu .

    ReplyDelete
  5. Aku tak akan maafkan betina DAP ini. Bangsat...

    ReplyDelete
  6. Harap ada yang dapat check masa belajar Uitm dulu dah settle ker loan PTPTN ker atau MARA ker..

    ReplyDelete
  7. Suroh Dyana babi bangsat bayar balik semua duit biasiswa uitm segera! Sial punya betina

    ReplyDelete
  8. Celaka haram jadah punya betina yammy tu.......sayang umno konon, ye la sbb engko kaya kerana umno......umno jgn takot, tarik balik semua permit, pinjaman, pajakan tanah yammy sial bangsat ni....takot apa......lakhanat punya betina

    ReplyDelete
  9. Anon 2 jun, 4:27
    Ko rasa hina sgt ke jadi Melayu?? Utk pengetahuan ko yg sedih sgt dgn keadaan Melayu skrg ni, keadaan kita akan berubah dari ok terus merempat kalau kita bg org mcm Dyana ni menang dan membawa angin perubahan. Melayu jadi bangsat di negara sendiri. Mungkin time tu ko menangis air mata darahh pun ko takleh nak buat apa2. Tanah air sendir tergadai kpd bangsa lain ...itulah yg diperjuangkan oleh DAP,

    ReplyDelete
    Replies
    1. True Malaysian,

      Sekarang pun dah tergadai... Sebutkan berapa orang daripada sepuluh yang terkaya di Malaysia sekarang?

      Delete
  10. Kalau kita ini berada di landasan orang yang beriman, kita mesti reda dengan ketentuan qada dan qadar bahawasanya BN telah diberi kepercayaan untuk menang di Teluk intan. Skrg kan satu dunia tahu dah segala yg mak dyana ni dpt dlm umno..amik ko..ini makanan pengkhianat parti

    ReplyDelete
  11. Dato Mah tu walaupun dia cina, tak pernah pula dengar dia nak tutup uitm yang calon melayu sia dyana pula lebih lebih.. rasakan la kalah! Eloklah Yammy sekeluarga dan Dyana ni pindah je dari ipoh tu...kalau aku..malu aku..Mana nak letak muka beb!

    ReplyDelete
  12. DAP sama durjana dgn PAP Singapura. Lee Kuan Yew pakai songkok semasa hendak dapatkan sokongan Melayu Singapura. Bila sudah merdeka melalui Malaysia, dia gigit Melayu yg sokong dia. DOG AND PIG guna Dyana dan Zairil Khir Johari. Tiba2 Zairil pakai songkok masa pilihanraya TI. Kamu boleh tipu ahli PAS yg bangang, tp ahli UMNO dan PAS yg cerdik tidak akan tertipu. Bangsat saja akan percaya BABI DAP.

    ReplyDelete
  13. aku ahli UMNO tak dapat apa2 pun .Ahli dari tahun 1968 tetapi aku tahu oleh kerana perjuangan UMNO untuk orang Melayu, aku dapat biasiswa masuk Universiti Malaya. Aku tak kesah yang banyak orang Melayu yang kaya kerana UMNO pasal UMNO untuk orang Melayu.
    Pasal si mak kepada si Dyana ni yang mengaut untung niaga dan dapat perit teksi , balak, pinjaman MARA dll tu aku rasa orang sumpama ini ibarat anjing..anjing kurap Melayu..

    ReplyDelete
  14. Melayu jenis apa yang kutuk bangsa sendiri.Diakui apa yang dicoretkan ada kebenaran tapi tatacara pecampaian tak manis sebegitu rupa.Kita diajar berbudi bahasa,yang tak elok hendaklah ditegur dengan sopan dan jika tiada perubahan kita serahkan dan berdoa kepada yang Amat Berkuasa agar Dia makbulkan permintaan kita supaya bangsa kita sedar dan buat perubahan.Salam

    ReplyDelete
  15. Kanjeri tu amende wahai Parpu?? Dia made a wrong decision bila dia setuju utk ludah bangsa dia sendiri bila dia setuju jd calon pada dap. Dan itulah masa turning point anak beranak ni buat silap.

    ReplyDelete
  16. Kahkahkahkah suruh bayar loan blaja?kahkahkah bodohnye kau ni.xkan sbb x sokong umngok&bngok nk kena bayar kot.duit tu bukannye umngok&bngok punye,tu duit rakyat.cubela jgn jadi bebal sgt.klu nk.jadi bebal baik kau jadi babi je!bodoh pnye org2 BN.cakap x gune otak!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!