BABI KASI TARUK! DYANA SOFEA BONEKA MENANGIS DI KELANTAN KERANA APA? MARI LA BACA

Nicky ajis ni dah bersara pun masih ligat otak dia untuk menipu rakyat! Korang tengok la statement dia, dia boleh cakap kenapa Dyana tak senyapkan atau cakap saat akhir. Inilah namanya matlamat menghalalkan cara. Sudah la Nicky. Aku tau demi nak menghancurkan UMNO dengan syaitan pun mu sanggup nak berkerjasama kan?

Oh ya ada satu artikel menarik laporan MyMassa. Dyana Boneka Simpanan konek kecik ada buat ceramah kat Kota Bahru, jom kita tengok apa yang berlaku..

Dyana, kamu tak faham-faham lagikah ? Kalau kamu nak diterima presiden dan kepimpinan  PAS senang aje, kamu buat statement  baharu jilat balik ludahmu dengan kata-kata  'Saya dengan ini menerima semula hudud di depan PAS, tetapi sila maklum depan Lim Kit Siang saya akan tolak hudud! '

Walaupun  Lim Kit Siang hantar  Dyana ke KB untuk mohon maaf kepada PAS, jelas maafnya tidak diterima kecuali Dyana pakai purdah dan bersumpah menerima hudud dan penubuhan negara Islam!

KAH KAH KAH KAH KAH KAH! 

10 Responses to "BABI KASI TARUK! DYANA SOFEA BONEKA MENANGIS DI KELANTAN KERANA APA? MARI LA BACA"

  1. La! dengar cerita poknik ni dh tak berapa sihat, malah dh terlalu uzur utk terus berpolitik. Dia sendiri mengaku sakitnya kini adalah kifarah dari dosa2nya sewaktu menjadi mb. Kalau tak silap pergerakannya kemana2 sentiasa bersama najisnya sendiri kerana terpaksa membawa botol kencing. Tak sangka pulak dgn uzurnya beliau, selera politiknya masih besar menggunung. Kesian poknik. Setan masih belum letih menggoda beliau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Codename N.AJIS . . .

      Delete
  2. Iblis mana boleh mati beb. Dia buat2 sakit je tu. Tujuan dia kat dunia untuk pedong akidah umat islam di Malaysia. Dia dah hampir berjaya. Jangan minum air jampi Nik ajis kalau tak nak jadi pengikut tegar iblis. Takbir!

    ReplyDelete
  3. Sudah2 sudah le tu Dyana. Ko dah kalah dah kat PRK Tlk Intan. Cukup2lah tu memalukan kaum Melayu. Jgn lah jadi Gundik Kit Siang tu. Balik buat kerja balaci dia tu. Tunggu Pilihan Raya next plak. Mungkin time tu org Cina boleh terima ko. Simpanlah malu tu sikit

    ReplyDelete
  4. Kpd Nik Aziz, org Kelantan cukup respek kat TG ni. Harap2 hormat tu berkekalan sampai bila2. Jgn lah sampai hilang hormat tu disebabkan pompuan Melayu ni yg dok sokong Cina. Yg anti hudud. Org Kelantan dahagakan Hudud berzaman dah... tetiba pimpinan PAS sokong Dyana ni. Kesian betul puak2 Kelate ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak respek orang pun tengok rekod la dulu. Aku tak pernah hormat pun kat N.Ajis. Tak pernah pun aku sebagai warga Kelantan yg tinggal di Kelantan dapat rasa jasa2 N.Ajis disini. Tak payah la tipu aku dgn serban, jubah & janggut sejemput kalau bab rukun Islam pun nak menipu orang ramai . Ada ka dalam rukun Islam sebut " Sokong PAS" baru jadi islam?

      Delete
  5. Orang yang mengHURU HARA RAKYAT MALAYSIA ..YANG BERAGAMA ISLAM ..IALAH NICKYAZIZ NIK MAT..
    WAL HALAL KU ... WAL HARAMMU..
    BANYAK KLUK KLEK ..
    NIK .. NIK ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nik ajis dah nak gol...sebab tu dia banyak kuar statement sedikit relevan akhir2 ni.. tapi apa pun puak PR ni takleh nak percaya sangat...hari ni cakap lain esok diorang cakap lain lak dah.. lidah bercabang2 woi!

      Delete
  6. Nik aziz menipu pasal isu hudud dan sekarang dia nak ajar taktik menipu tu kat budak mentah dyana ni pulok doh.

    ReplyDelete
  7. Sebenar-benar ulamak dia tak bawa najisnya merata-rata. Allah sentiasa menjaga kesihatan para ulamak mutabar. Ulamak yg ada penyakit bermakna ulamak palsu.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!