APA HAL PEGUAM NEGARA TAK BENARKAN RSN RAYER CELAKA DIDAKWA? @najibrazak

ADUN DAP RSN Rayer,isu UMNO Celaka hadir di mahkamah Penang tadi.Namun dakwaan DITANGGUH atas arahan pejabat Peguam Negara.Tiada sebab diberi.

Tapi pemuda umno yang masuk sidang dun cari rayer pulak didakwa. Kalau masih nak simpan peguam negara ni wahai perdana menteri takut kita bakal kehilangan kerajaan sedia ada tak lama lagi la.

Do something before its too late.

19 Responses to "APA HAL PEGUAM NEGARA TAK BENARKAN RSN RAYER CELAKA DIDAKWA? @najibrazak"

  1. Dah mmg celaka ...nak wat cam ner lagi...

    ReplyDelete
  2. Kenyataan President ISMA adalah bertetapan dengan apa yang berlaku dan terbukti ianya adalah fakta yang benar.. Tujuan penjajah mengimport pendatang asing adalah untuk berkerja di dalam negara ini.
    Adalah amat mendukacitakan apabila negara hendak merdeka TAR diberi syarat oleh penjajah untuk menerima kesemua pendatang sebagai sebahagian dari warga negara ini. Adakah syarat ini adil bagi orang melayu yang rata rata diantara mereka pada ketika itu tidak berpelajaran dan kurang berpengetahuan tentang apa yang berlaku disekeliling mereka.
    Persoalannya apakah syarat-syarat yang diberi oleh pihak penjajah ini jugak dipersetujui oleh sultan sultan pada ketika itu dan adakah perjanjian ini dibuat secara lisan atau bertulis. Sekiranya ia dibuat secara bertulis dimanakah surat perjanjian yang ditanda tangani oleh sultan sultan terdahulu tersimpan.
    Sudah sampai masanya orang melayu menuntuk balik hak mereka keatas tanah ini.

    ReplyDelete
  3. umno memang celakoi..

    takut untuk dakwa. umno memang celakoi..

    umno bukan bangsa. umno parti celaka. umno kayakan cina dan hindu. celak umno

    umno dan penyokong memenag celaka daru dulu dan kini memang celaka laknat

    ReplyDelete
  4. ini semua sandiwara umno yahudi. tunggu pru 14 baru dakwa. ini cara umno yahudi.

    umnomemenag cekala lagi bangsat

    ReplyDelete
  5. Peguam Negara bertindak atas arahan PM. Kita semua maklum PM sanggup gadai bangsa Melayu dan UMNO asalkan bukan melayu bahagia. Patutnya PM dibuang. Kena ingat 52% penduduk Malaysia tidak menyokong PM.Dia hanya dilantik oleh 3.2 juta ahli UMNO yang bukan mewakili majoriti penduduk. Lagipun perlantikan ini amat diragukan.

    ReplyDelete
  6. AG .. OH .. GHANI SE TAHIL ..
    KALAU DENGAN SEBELAH SINI .. CEPAT SANGAT BUAT KEPUTUSAN ..
    CONTOHNYA .. KES BIBLE .. SAMPAI KES DITUTUP ..
    BILA BANGSA MELAYU SENDIRI YANG MAHU MENGBAPUS KUASA MAJLIS AGAMA ISLAM ..
    GHANI . GHANI ..
    BERFIKIR LAH SEBAGAI MENGANUT AGAMA ISLAM ..
    URUK AKIBATNYA UNTUK GENARASI AKAN DATANG ..

    ReplyDelete
  7. Kalu da tak boleh nak dakwa buang je laa, makna nya da tak boleh buat keje. Bagi je pada shafie abdullah jd ag kan ke baguus. Ag sekarang ni banyak talibarut

    ReplyDelete
  8. Umno kenapa senyap dlm hal ini...

    ReplyDelete
  9. Umno kenapa senyap dlm hal ini...

    ReplyDelete
  10. Umno kenapa senyap dlm hal ini...

    ReplyDelete
  11. Aku pun tak faham dengan kerajaan ni, kalau melayu jer terus dakwa. Tapi kalau bangsa lahanat2 ni, tak pulak. Dah banyak kes aku tengok. Minta PM jgn sibuk sgt berurusan di luar negara, tapi masalah dalaman tak berapa nak tahu. Ni pesanan jer la, kalau nk lagi pegang kuasa untuk PRU 14

    ReplyDelete
  12. Aku rasa dgn najib pun mesti di ganti

    ReplyDelete
  13. Aku rasa dgn najib pun mesti di ganti

    ReplyDelete
  14. Inilah masalahnya bila bangsa Melayu diperkotak-katikkan, tindakan susulan lambat atau tiada tindakan langsung. Tetapi apabila melibatkan kaum lain, cepat plak tindakannya. Nampaknya majoriti dok merempat di tanahair sendiri. Bangsa lain yg bermaharajalela dan mula demand bukan2. Mula mempersoalkan bangsa, agama dan raja. Tunggu dn lihat apa lagi yg akan jadi. Melayu akan hilang di dunia ni

    ReplyDelete
  15. Ghani ni memang lah dah diketahui ramai merupakan balaci anwar. Tapi aku pun sakit hati kenapa PM masih nak simpan lagi dia ni.. Terlepas pandang ke hape? Bahaya la manusia macam ni.. boleh bikin huru hara sistem perundangan apabila undang2 negara dia adjust ikut suka bapak dia je!

    ReplyDelete
  16. Tukar je najib Insya Allah negara & bngsa melayu terbela...da sahih najib tidak kasihkan bangsa & agamanya sndiri...

    ReplyDelete
  17. pancut. kepala yang pancut

    ReplyDelete
  18. Tengok pemerintahan Selangor sekarang hancur, baik lagi masa Khir Toyo. Masa BN dulu tiada masalah air. Perkara basic pun tak boleh selesai.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!