ANALISIS KEKALAHAN DYANA BONEKA OLEH PERAK TODAY

UNTUK ARTIKEL PENUH KLIK SINI

6 Responses to "ANALISIS KEKALAHAN DYANA BONEKA OLEH PERAK TODAY"

  1. Apa kena nya dengan minyak masak . Tiba tiba hilang dari pasaran . Kementerian cakap minyak masak mencukupi tapi aku pergi kedai takde . Apa ... ada orang yang sorok ke minyak masak ni . Kementerian kena siasat .

    .

    ReplyDelete
  2. Barus Dog And Pig

    ReplyDelete
  3. Now we can see the true colors of Dyana Soffya. Dah kalah baru nak bercerita yg betul. Sblm ni, jadi puppet Lim Kit Siang. Silap lah kali ini, DAP. Padan muka korang. TApi penduduk Tlk iNtan mmg best. Bijak mainkan DAP. Turun ramai2 masa kempen tapi undi pakai otak. Memang bijak. hahahahha Terkena beb!!!! PAdan muka DAP

    ReplyDelete
  4. Nak menipu pun agak2 la...kan dah kena londeh dah..Satu Malaysia dah tau..siapa yang malu? Dah la pengkhianat.. duk kumpul kesenangan melalui umno..Lepas tu kata umno tak bagus...if camtu at the first place..dah tahu dapat macam2 kelemahan UMNO..pi amik macam2 benefit tu buat apa..ingat ni zaman org tak boleh nak korek dia punya cerita ke?.

    memang bodoh tahap cipan betul keluarga Yummy ni

    ReplyDelete
  5. Tahniah Gerakan. Orang Tionghua sudah mula menjauhi DAP. Diharapkan orang Tionghua akan bersama2 BN untuk memajukan negara. UMNO-MCA/Gerakan-MIC (dan parti2 komponen lain) akan bersatu seperti masa2 kegemilangan dahulu.

    ReplyDelete
  6. Korang takyah berdegar2 cerita pasal pengkhianat kat sini.sebelum cakap org lain pengkhianat,tolong sedar sikit yg korang semua pun sebenarnye pengkhianat.tp biaselah,bila hati dh mati,cume nampak salah org lain la,slh sndri xnmpk..xpe..mati nnt tau la..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!