WTF! RAFIZI RAMLI DAN SAMM MAHU SAMAN PDRM?

Dasyat gile dah deme ni, makin lama makin melampau, akibat dari dah terkantoi untuk tutup kemaluan maka mereka kata nak saman PDRM, nak tahu kisah penuh? Ini kisah nak jatuhkan kerajaan pada malam tahun baru yang dikatakan ada perancangan nak meletak bom di beberapa lokasi di KL....

KLIK SINI

16 Responses to "WTF! RAFIZI RAMLI DAN SAMM MAHU SAMAN PDRM?"

  1. Suka2 hati je nk saman polis..ingat bgs sgt ke....dah lah penipu no1 lps tu ada hati nk saman polis plak

    ReplyDelete
  2. Politicians nie ingat dorang ade kuasa nak saman sni saman situ....bodoh juga drng nie dan ada yang boleh angkant dorang tuh yg xley bla.

    ReplyDelete
  3. SENDIRI DAH SALAH TAPI BERANI PULAK NAK SAMAN PDRM DRG NI. INILAH BANGSA TAK RETI NAK MALU LANGSUNG.

    ReplyDelete
  4. Kalau kail panjang sejengkal lautan dalam jangan nak diduga... Dah la kuat kelentong nak saman PDRM pulak... Dah kantoi perancangan jahat dihidu oleh pihak berkuasa... tak puas hati pulak dia..WTH? Sendiri rancang sendiri takut...so sebelum kena tangkap dek polis diorang dulu nak saman PDRM...gitu?

    ReplyDelete
  5. tu la dah cakap mmg pakatan nie tindakan mereka dah semakin melampau serta memalukn negara dgn berkempen membuat rusuhan kekecohan di jalanan...skrg sampai berani nak saman polis..lepas nie saman kerajaan plak..najib plak..mcm nie ke rupa yg layak memerintah..silap2 negara dijual

    ReplyDelete
  6. Rafizi ingat dia ni bagus sangat tu yang sampai nak mencabar polis. Lagi satu nak tunjuk kat penyokong2 depa yang kurang akal sikit tu. Kalau saman, ertinya depa betul. Sudah tiba masanya utk kerajaan go all out utk tunjuk pada penyokong bebal ni sapa PKR sebenarnya dan keadilan bagi depa adalah melalui menjahanamkan negara.

    ReplyDelete
  7. ah sialan semua nie da tak hormat PDRM..sialan2 nie memang kena bagi masik lokap bagi masok isa baru berakal binatang semua nie

    ReplyDelete
  8. Kes ini melibatkan beberapa laporan yang di buat orang ramai terhadap email yg di pintas dari rahim ghouse kepada rafizi ramli. Siasatan polis menjurus kepada email ini samada benarv dan ada atu tidak ancaman tersebut benar2 wujud. Namun sampai kini pihak polis tidak pula umum polkis pny perkembangan siasatan dan sudah pulak sampai himpuannan gst tiba2 dengar pulak bukan polis yg nak dakwa org2 ni tapi org2 ni pulak nak saman polis...inilah bahana kalau polis lemah dan buat kerja sambil lewa...kena tukar cara kerja dah pdrm ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak perlu komen pasal kerja polis ni. Mereka tahu apa yang perlu dilakukan.

      Lihat saja tindakan undang2 terhadap ahli2 politik pembangkang. Seorang demi seorang didakwa atas kesalahan lampau. Yang pasti polis perlu mengumpul bukti untuk mendakwa. Bak kata pepatah ... slowly but surely.

      PDRM tetap terbaik.

      Delete
  9. hahaha.. hati2.. tersilap saman nanti padah yg menanti.. kisah ko yg belum terbongkar nanti semua akan tahu kalau silap gayanya wahai pukilemak rafizi.. jgn ingat org akan menutup sebelah mata sahaja lepas ko buat bal;a mcm ni... byk laaagi natijah yg menuggu di kemudian hari ......

    ReplyDelete
  10. Ada berani ka ?

    ReplyDelete
  11. JAHATNYA NIAT DIA. BUKAN NAK JATUHKAN NEGARA TAPI NAK BUNUH ORANG RAMAI. KENAPA NAK LETAK BOM. ITU KERJA JAHAT. SEMOGA ALLAH TIDAK MAKBULKAN NIAT JAHAT MEREKA KALAU BENAR MEREKA BERNIAT JAHAT.

    ReplyDelete
  12. anti-LGBT , PR dan Ad-DajjalMay 7, 2014 at 10:04 AM

    Kalau nak saman, saman lah....amacam ada berani??...ke teloq ko dah termasuk 4 cm ke dalam????

    ReplyDelete
  13. Saman taik kucing......polis pun malas nak layan dia orang sebab buat apa ikut rentak macaix bangang ini,contoh terbaik Demo GST,last last mereka bertinju sama sendiri....Gilo.

    ReplyDelete
  14. Saman le kalau berani sangat, aku cabar korang, Cis! ubun2 maseh lembik nak tunjuk keras kepala konon!

    ReplyDelete
  15. Cakap besar macam keluar dari jubok!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!