WOW! WANITA UMNO CHIEF KAK IJAT IN ACTION DI TELUK INTAN - MESTI TENGOK



















Aku tak perlu tulis apa-apa pun kerana gambar menceritakan segala-galanya...

9 Responses to "WOW! WANITA UMNO CHIEF KAK IJAT IN ACTION DI TELUK INTAN - MESTI TENGOK"

  1. pelakon wanita terbaik tahun 2014 bagi filem berjodol Kak Izat Mummy kuntilanak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh babi dia tak berlako eh..dia mmg terbaik tau..dia nk berlakon bt apa lg sial..dia dah mmg bagus

      Delete
  2. kenapa bos ko kj mnta maaf kt dap?

    ReplyDelete
  3. Good Job Sharizat.....walau terpalit dengan berbagai bagai isu namum tetap masih berbisa....dan masih di terima ramai...

    ReplyDelete
  4. ada PRK baru nampak muka...baru nakdatang melawat..ikhlas ke tuu????abis pilihanraya muka pun hilang terus...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn nk kencing lah bro..selalu je aku tgk muka kat ijat ni turun padang..ko tu je selalunye ko buta bila ada pfk baru ko nampak..

      Delete
  5. Dya ni la penyebab b.n.kalahh,bela bangkai

    ReplyDelete
  6. Otai masih berbisa..maka makan hati lah DAP melihatnya kerana mereka tahu kekuatan aura yang dibawa oleh sharizat.. Jauh sungguh beza wajah keibuan beliau dengan wajah sosial dyana..kan?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!