WEI ORANG TELUK INTAN! KORANG NAK TAK WAKIL RAKYAT KORANG JADI MENTERI?

 Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak mengumumkan Datuk Mah Siew Keong akan dilantik sebagai Menteri jika menang PRK Parlimen Teluk Intan.

Kalau hangpa masih pilih DAP selayaknya hangpa ni patut dipanggil CADBURY!

9 Responses to "WEI ORANG TELUK INTAN! KORANG NAK TAK WAKIL RAKYAT KORANG JADI MENTERI?"

  1. kalau ini pendekatan kau orang mmg tersungkur la UMNO/BN PRU 14 nanti...cuba kaji kelemahan dengan lebih dalam & lakukan oerubahan...sy jamin baru UMNO/BN akan kuat kembali..

    ReplyDelete
  2. kalau ini pendekatan kau orang mmg tersungkur la UMNO/BN PRU 14 nanti...cuba kaji kelemahan dengan lebih dalam & lakukan oerubahan...sy jamin baru UMNO/BN akan kuat kembali..

    ReplyDelete
  3. JAKIM kate kadbury still halal..

    ReplyDelete
  4. Baguslah kalau beliau menang dan diberi jawatan menteri..Orang TI jugak yang beruntung. Semuanya terserah pada mereka yang mengundi nanti. Kalau tetap nak undi dyana juga..walaupun dah tau yang dia cuma lembu DAP yang dicucuk hidung..nak buat camne..

    ReplyDelete
  5. Tawaran yg amat baik dari Pm pd org2 cina. Tapi bagi aku la....bangsa2 bangsat ni mana ada reti nak berterima kasih pun...ada peluang depa gagau dan tetap akan maki apalagi bila tak dapat. Lagi maki...eloknya buat kwrja mxm biasa saja la..tak perlu la nak lebih2 sangat jaga hati cina cina bangsat yg tak reti bertrima kasih ni semua....

    ReplyDelete
  6. Tawaran yg amat baik dari Pm pd org2 cina. Tapi bagi aku la....bangsa2 bangsat ni mana ada reti nak berterima kasih pun...ada peluang depa gagau dan tetap akan maki apalagi bila tak dapat. Lagi maki...eloknya buat kwrja mxm biasa saja la..tak perlu la nak lebih2 sangat jaga hati cina cina bangsat yg tak reti bertrima kasih ni semua....

    ReplyDelete
  7. Anon 10:17 PM ni contoh yang tak tengok baik-baik keputusan PRK-PRK yang lepas. Aku tengok setakat ni, BN berjaya kurangkan majoriti PR ngan tambah majoriti sendiri dalam pilihanraya kecil lepas PRU13.

    ReplyDelete
  8. untung org2 teluk intan kalau bn menang dato mah jd menteri dn akn majulah teluk intan...tp mcm biasalah kn bn buat mcm mana pun semua salah...

    ReplyDelete
  9. Dalam semua PRK lepas PRU14, majoriti PR semakin menurun.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!