TERKINI! TUANKU SULTAN PERAK SIHAT DAN HENTIKAN PENYEBARAN MAKLUMAT PALSU

Sejak dua tiga hari ni aku tengok dalam whatsapp dan mesej tersebar satu fitnah yang amat dahsyat, ada segelintir manusia tidak bertanggungjawab mendakwa Tuanku Sultan Azlan Shah iaitu Sultan Perak sudah mangkat.

Ini adalah tidak benar sama sekali, Tuanku tidak mangkat. Berita ini disebar kerana ada puak atau pihak yang sudah nampak akan kekalahn mereka di Teluk Intan dan mereka nampak gerak kerja semua komponen BN begitu mantap sekali maka dibuat cerita ini untuk melemahkan semangat jentera BN Perak.

Sudah la wei, kalau nak bertanding be gentle dan jangan buat cerita-cerita karut macam ni, aku harap pihak berkuasa ambil tindakan terhadap bajingan yang bertanggungjawab menyebarkan fitnah ini.

Semoga Allah panjangkan usia Tuanku Sultan Perak. Amin

4 Responses to "TERKINI! TUANKU SULTAN PERAK SIHAT DAN HENTIKAN PENYEBARAN MAKLUMAT PALSU"

  1. Siapa la punya kerja yang mulakan isu ni..Berat betul kesalahan ni..Tuanku masih sihat lagi..bukan calang2 ni sultan perak ooo..apa yang mula sebarkan isu ni dah tak sabar nak kena tangkap ke?? Dah takde kerja lain nak buat ke?

    ReplyDelete
  2. Ya Allah ya rabbi, panjangkan usia, sihakanlah dan rahmatilah DYMM Sultan Perak, Sultan Azlan Shah. Amin dan ya Allah ya rabbi berikan lah petunjuk kepada yang membuat fitnah tersebut. Amin ya rabbal alamin. Jom ramai2 kita amin doa ini.

    ReplyDelete
  3. Long live my luv sultan Perak...sultan azlan shah

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!