SIAL PUNYA DAP! MEREKA PANGGIL INDIA SEBAGAI PARIA DI TELUK INTAN?

Wahai orang India dah dihina macam ni pun masih nak sokong DAP lagi ke?

3 Responses to "SIAL PUNYA DAP! MEREKA PANGGIL INDIA SEBAGAI PARIA DI TELUK INTAN?"

  1. Memang pon Pariah!!!

    Bertahun2 BN jaga tak berterima kasih. Benggali Sial, Cina Kominis dan Keling Pundek DAP buat janji ti kena main pantat!!

    Padan Muka!!!

    ReplyDelete
  2. Itulah wajah sebenar DAP bangsat yg hanya menunggu peralihan kuasa secara mutlak untuk memerintah Kerajaan Malaysia...dan selepas ini tiada lg yg istimewa untuk pelbagai kaum di Malaysia menikmati ketenteraman disebabkan dh ulat atau spesis parasit di dalam daging babi yg menjadikan mereka amat busuk hati dgn pelbagai janji untuk pengundi yg tidak munasabah!!!!!!!!!.....

    1. RAMD dihapuskan
    2. Kuota Bumiputera dihapuskan
    3. Pemilkan Kuota Bumiputera di dalam Syarikat akan dinafikan.
    3. Tiada lagi Agama Islam sebagai agama rasmi Malaysia
    4. UiTM diselongkar

    Dan saya pada dasarnya mengutuk pemimpin yg tidak menjalankan amanah dengan merompak kekayaan Malaysia dan membebankan rakyat yg sedia sengsara dgn pelbagai kenaikan kos. Maksudnya singkirkan pemimpin ini diganti dgn baru tapi bukan dengan DAPig bangsat !!!!!!!!!!!!!!............

    ReplyDelete
  3. Apakah ada panggilan yang lebih baik ?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!