PANASNYA TELUK INTAN! DAP KINI RETAK MENANTI BELAH! HANCUS BEB

Aku dah kata DAP memang bermasalah sekarang ni, ini risalah yang sedang tersebar dan inilah hakikatnya. Sebab itu kalau korang perasan setakat ini takde pun orang DAP Perak yang ada dengan Dyana, kita tak habis-habis tengok muka si tua kutuk Kit Siang je sebelah Dyana, sesekali ada la kurap-kurap lain yang bukan orang Perak pun sekeliling Dyana.

So orang Teluk Intan, parti yang ada masalah dalaman macam ni korang nakkan mewakili Teluk Intan ke? At least Melayu dan India sedar la sikit kan? Jangan buat macam satu kaum lagi tu, tah apa yang depa dok marah sampaikan kalau diletak Cadbury sebagai wakil pun mereka akan pangkah kan?

CADBURY=BABI

7 Responses to "PANASNYA TELUK INTAN! DAP KINI RETAK MENANTI BELAH! HANCUS BEB"

  1. PAS MUSIBAT!!!

    PAKATAN RAKYAT PARTI KOMINIS RASIS KRONI PENFITNAH PENIPU DAN PEMECAH BELAH MELAYU/BUMI!!

    ReplyDelete
  2. Bagus.. biar mereka bercakaran.. lagipun itu le demokrasi yg sihat kan?

    Kpd pengundi2 Melayu Teluk Intan ingatlah, kalau korang undi Roket bermakna korang dah berjaya ditipu oleh si kerbau betina DAPigs yg dicucuk hidung tu. Dia sorang penipu, bodoh, pengkhianat bangsa/agama & hanya mengikut je cakap KitSial..!

    ReplyDelete
  3. Aku agak risau.....kerana anak muda Melayu sangat mudah terpengaruh dan mudah terikut ikut dgn taktik dan strateji pakatan Rakyat.

    ReplyDelete
  4. "letak Cadbury sebagai wakil"...
    cantik laa parpu... kikikikikik!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!