PANAS! BUDAK-BUDAK SAMM PERANGAI MACAM BERUK! INI BUKTINYA

Nampaknya beruk beruk SAMM ni tanpa ketua mereka menjadi semakin gila dan mereka cari pasal denga orang tempatan. Bangsat betul beruk beruk SAMM ni.


Budak hitam ni mulut macam cinai. Kurang ajar nak mampos. Orang kampong memang tak puashati dengan mamat sial ni

1 Response to "PANAS! BUDAK-BUDAK SAMM PERANGAI MACAM BERUK! INI BUKTINYA"

  1. Mahu terajang muka dia budak baju hitam tu.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!