PANAS BERAPI! WAYANG APAKAH IBU DAN ANAK INI SEDANG MAINKAN DI TELUK INTAN?

Keluarga Dyana Sofya calon Komunis Lim anak beranak adalah pengikut setia Ku Li. Sebenarnya dah ramai ahli UMNO orang orang Ku Li menyertai DAP. Kerana apa?

Anwar Al Juburi akan masuk Penjara. PKR akan musnah dan Pakatan Rakyat akan gagal tawan Putrajaya. Jadi untuk merealisasikan matlamat Pakatan maka Lim anak beranak dan Komunis parti melakukan pengabungan dengan Tengku Razaleigh.

PAS pula sudah muak dan mual dengan gelagat anjing puak puak PKR justeru itu PAS melihat Tengku Razaleigh layak menerajui Pakatan Rakyat dan boleh menjadi orang tengah bagi PAS & parti Komunis Lim anak beranak. Kesepakatan ini telah berlaku sebelum PRU13 lagi dan sebab itu PAS melihat peluang merebut kuasa bagi menawan Malaysia bukan lagi terletak kepada PKR tetapi pada kerjasama mereka bersama Parti Komunis Lim anak beranak.

Ini politik, pemain politik memang rakus demi kuasa tanpa memikirkan perjuangan anak bangsa. Jadi ianya terpulang pada rakyat terutama orang Melayu untuk sedar agenda dan kerakusan parti Komunis Lim anak beranak ini dan juga PAS yang sanggup menjual Islam dan Bangsa demi kuasa politik.

Tengku Razaleigh Mastermind!

Sumber: Facebook 

45 Responses to "PANAS BERAPI! WAYANG APAKAH IBU DAN ANAK INI SEDANG MAINKAN DI TELUK INTAN?"

  1. Dlm UMNO/BN dah tak boleh makan, carilah makanan cina DAPigs. Bangga diperlembukan oleh DAPigs. Kesian tengok org2 Melayu yg gilakan jawatan / kuasa. Sanggup bersekedudukan dgn DAPigs janji boleh dpt kuasa. Kesian2....

    ReplyDelete
    Replies
    1. DIA SEORANG NI MMG DAH LAMA DIRAGUI KESETIAANNYA. SENTIASA MEMCARI2 PELUANG KALAU2 BOLIH NAIK SEMULA SEHINGGA SANGGUP MENGKHIANATI BANGSA DAN PARTI. RUMAH DAH KATA PERGI KUBUR DAH KATA MARI TAPI TIDAK SEDAR2 LAGI.

      Delete
  2. Jangan marah pada mereka,mereka dah dapat apa yg mereka mahu dari DA,apa lagi.Yang patut kita marah adalah pemimpin parti yg kita sokong,yg lembik,lembab,lalai,loklak,longlai.Sekarang zaman fight,tak kira lah siap,asal masuk belah sana itu musuh kita,tapi sayangnya ada pemimpin parti kita yg fight dengan suara yg sokong kita,ada pemimpin parti kita yg selalu buat salah faham hingga lupa peluang keemasan utk hentam mereka,ada pemimpin parti kita snggup jadi barua mentor lama mereka Anwar al jubori dan macam-macam lagi,kita marah pada Dyana keran jadi barua DAP tapi ada pemimpin parti kita yg pernah jadi alibaba business geng DAP,samalah juga tarafnya dgn Dyana-alibaba politik dan alibaba business.Jadi yg pentingnya kita,kita lah yg kena fight terus,jangan harapkan pemimpin lagi dan kita lupakanlah sebut nama pemimpinkita,yg penting ialah kita sebut bangsa kita ugama kita negara kita.

    ReplyDelete
  3. wayang tongkoi kut

    ReplyDelete
  4. PAS yang sanggup menjual Islam dan Bangsa demi kuasa politik....perjuangan Islam Pas adalah palsu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya suka ayat itu ... perjuangan PAS adalah PALSU.

      PAS PALSU.

      Delete
  5. Politik masakini sudah jadi kerakusan kuasa untuk kepentingan sendiri dan kekayaan yang datang dengan kuasa. Bukan lagi untuk bangsa dan negara. Banyak puak-puak dan kumpulan-kumpulan yang menggunakan platform politik untuk mendapat kuasa dan kekayaan. Ini merupakan senario yang sudah lama berada di negara maju seperti America. Di America sekumpulan kecil 1% yang menguasai America melalui kuasa ekonomi dan Rumah Putih. Ini lah agenda puak-puak dalam politik sekarang ini. Ahli dan penyokong hanya dianggap anjing kurap yang akan diberi sisa-sisa sampah makanan agar diam dari melalak.

    ReplyDelete
  6. apa tindakan UMNO pada ahli keluarga depa ni......melangutttt aje.....dah terang !!

    ReplyDelete
  7. Bro, ini bukan masa yang sesuai untuk cetus krisis baru !

    ReplyDelete
  8. Ibu mana yg tak sejuk perut bila anaknya bakal bergelar YB. Soal parti mana tak penting. Yg penting jawatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaupun parti yang jelas menentang bangsa sendiri ...

      Delete
  9. Ku Li dah tua.....berjalan pun dah terketar ketar....dont worry be happy !

    ReplyDelete
  10. Selagi masih ada Melayu Bodoh yang pentingkan Agenda peribadi selagi itulah Tanah Melayu tak Selamat.

    Yang memburukkan keadaan ialah mereka yang memperalatkan Agama Uslam yang suci!!

    Buatlah Songapura sebagai contoh.

    Mungkin kita kalah dari segi ekonomi tapi kita masoh ada kekuatan Bangsa.

    Rakyat Malaysia khususnya Melayu/Bumi mesti sesar sebelom terlambat.



    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa yg nk selamatkan melayu..umno..tak sedarke dlm umno ada ketua bahagianya org kapir..

      Delete
  11. Bley plak pas bsekongkol dgn calon pompuan yg x berhijab? X bdosa ker? Atau ada fatwa bru yg pas nk bagi?

    ReplyDelete
  12. zaman sekarang ada macamx2 jenis melayu, perjuangan kerana bangsa,agama dan negara dah semakin mereka tak faham . Barisan pemimpin umno yang ada semakin lemah . Politik pembangkang dah semakin tak kenal haram atau halal dan tak bermoral , yang pasti akan ada satu pihak yang untung dan satu pihak lagi akan merana rugi .

    ReplyDelete
  13. Mat Said and the geng
    Melakukan permainan apa?
    Dari parti apa?

    ReplyDelete
  14. Ku Li pun dah senja. X boleh diharap lagi dah.

    ReplyDelete
  15. aku tak peduli siapa dyana ataupun ku li...aku sokong Umno kerana aku tahu busuk-busuk Umnopun ,ia akan tetap membela orang-orang Melayu dan Bumiputera Sabah dan Sarawak.Mungkin ada ketikanya sesetengah pemimpin Umno tergelincir sedikit dari landasan atas beberapa sebab namun mereka akhirnya akan kembali kelandasan sebenar dengan bantahan,kritikan dan tindakan dari penyokong tegar Umno sendiri...inilash uniknya UMNO yang tiada pada parti-parti termasuklah pas pkr dan dap sendiri,
    Kalaulah ada ahli-ahli yang khianat ,bukan takat dibuang malah tiada ruang dalam UMNO..pun begitu Umno cukup toleran,cukup memberi ruang kepada ahli yang insaf.
    Berbalik kepada Ku Li....sebenarnya apa yang anda lakukan sekarang adalah me;letakkan nama anda dalam sejarah sebagai 'TITIK HITAM'.....kita tidak dapat menipu sejarah dan keduanya patut meletakkan nama sebagai pejuang bangsa kerana anda diberi ruang dan keistimewaan oleh tuhan....bukan sebaliknya.MELAYU YANG MENGKHIANATI BANGSANYA TAK PERNAH MENJADI SEBUTIR BINTANG YANG BERSINAR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju sangat bro ...

      Delete
  16. Aku tengok dyana ni taklah cantik mana. Penyet je muka...Lawa lagi makwe aku.. Haha

    cuma jauh dlm hati aku ni ada rasa ralat jugalah.. dap yg rasis tu mampu melahirkan seorang gadis melayu begetah untuk dijadikan pelapis .. sedang umno dan bn yg memerintah tak mampu melahirkan walau seorang puteri rupawan ...sedih.

    Puteri umno ramai yg cantik dan cerdik.. Tapi tidak diletak ditempat yg sepatutnya... Sayangnya.

    'Cantik & Cerdik' dimanakah dikau...

    ReplyDelete
  17. Selamat maju jaya kepada melayu lembu DAP .

    ReplyDelete
  18. Memang lah perangai Mamak. Bila dah tak ada alasan lain, pemimpin Melayu tulen dijadikan mangsa kritikan.

    Tengku tu bukan pembela bangsa Melayu dan Agama Islam ke? Siapa yang lebih layak? Mamak melayu celup ke, Melayu tulen?

    ReplyDelete
  19. Biar kita undi Dyana. Pastu dia akan tinggalkan DAP maka untung la satu keusi untuk UMNO. Nak undi MCA, baek takyah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skrg dyana ni jd boneka dap n anak cucu dia nt bakal pegang tongkat

      Delete
    2. Skrg dyana ni jd boneka dap n anak cucu dia nt bakal pegang tongkat

      Delete
  20. Biar kita undi Dyana. Pastu dia akan tinggalkan DAP maka untung la satu keusi untuk UMNO. Nak undi MCA, baek takyah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antara calon DAP dan BN, yang akan menang akhirnya adalah Cinabeng.

      Delete
  21. anti kominis dan DAPpigsMay 18, 2014 at 7:42 PM

    Wayang Opera cina DAPpigs.....cheng,cheng,cheng,,,,,,

    ReplyDelete
  22. Sejak TR dan musa hitam dan gang2 tubohkan semangat 46 saya langsong tak percaya pak kelantan ni. Back stabber.

    ReplyDelete
  23. apa..pa lah labu..janji posting mesti setaraf iq lembu..hahah

    ReplyDelete
  24. Tengku Razaliegh memang bercita-cita nak jadi Perdana Menteri....hati-hati permainan politik PAS dan PKR yang mungkin memperalatkan Tengku Razaleigh demi kepentingan politik mereka

    ReplyDelete
  25. Ku Li lebih dipercayai drp Anwar!

    ReplyDelete
  26. Ingat sejarah SINGAPORE..
    INGAT DAP ..
    CARA PERMAINAN MEREKA MEMANG HALUS ..
    SEKARANG .. DI SINGAPORE MANA PEMIMPIN MELAYU MEMEGANG JAWATAN YANG PENTING !!!
    PEGANG TONGKAT ADA LA ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno yg serah singapore pd cina

      Delete
  27. Matlamat seterusnya untuk DAP adalah untuk mewujudkan Singapore yang seterusnya!! Jangan bagi realisisasi nie berlaku!

    ReplyDelete
  28. Mane2 bangsa kt donia ni ada c kitol..
    Contohnya dlm kumpulan umat tdahulu pengikut nabi Musa a.s yg bru sj dselamatkn dr dbunuh oleh firaun pun ada sorang c kitol, Samiry yg mnyesatkn pengikut2 yg lain dgn mperdayskn mrk spy mpcayai Tuhan baru patung lembu...
    Apatah lg zamn btuhankn wang nie

    ReplyDelete
  29. Sebelum ni rasenye kite dah pernah dengar ura2 KuLi ganti Nuar jika Nuar ditabal jadi PM Sg Buloh. Ini boleh dianggap test market idea KuLi.

    ReplyDelete
  30. umno pun ade jugak yg x berhijab...wanita pertama sendiri x berhijab....x berdosa ke....????

    ReplyDelete
  31. muka dah tak lawa bodoh pulak tu , pejuang dulu punya lah bermatian untuk melayu . ni dia senang senang jadi pembelot .

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!