PANAS BERAPI! LAGI GAMBAR DYANA KANJERI MENYOKONG PERKASA, DAP MAKIN FENIN LA

Ini pendedahan menarik yang dibuat oleh blogger KRO, jom kita tengok betapa kanjerinya si Dyana ni, makin banyak dia kantoi..

Dyana Sofya, calon DAP bagi PRK Teluk Intan dalam kenyataan akhbarnya bertarikh 26 Mei 2014 menyatakan yang beliau hanya membantu Ibunya mengendalikan sessi pendaftaran ahli baru PERKASA di Majlis Pendaftaran Ahli baru pada 21 Oktober 2008. Di dalam kenyataan akhbarnya, beliau menegaskan seolah-olah itulah satu-satunya majlis beliau bersama PERKASA. Mana-mana pembaca yang lurus akan membuat kesimpulan yang sama selepas mendengar penjelasannya. Kenyataan Ibunya selepas itu juga memberi gambaran yang sama. 
Apa yang Dyana Sofya tidak jelaskan kepada umum adalah beliau turut bergiat aktif di dalam PERKASA selepas sessi pendaftaran berkenaan. Buktinya, pada 21 March 2009, beliau juga turut terbabit di dalam membantu menyempurnakan Raptai Perhimpunan Dan Sidang Kemuncak Peribumi PERKASA Negara yang telah diadakan pada keesokkan harinya. Gambar-gambar Dyana Sofya di bawah yang berbaju hijau diambil di blog PERKASA, di sini. Lihat Dyana Sofya yang memakai tag berwarna kuning seperti tag penganjur. Ini membuktikan bahawa beliau aktif di dalam PERKASA. Pengundi-pengundi di Teluk Intan harus tahu pembohongan ini.


5 Responses to "PANAS BERAPI! LAGI GAMBAR DYANA KANJERI MENYOKONG PERKASA, DAP MAKIN FENIN LA"

  1. Pompuan ni SriB tengok cakap pun berbelit2..sekejap macam ni sekejap macam tu..nampak sangat macam dia cuma ikut arahan seseorang iaitu LKS.. Banyak sangat cakap berbelit esok lusa terbelit leher sendiri...tengok lah nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. SriB..Nak jadi politikus mesti pandai cakap belit belit. Mesti.

      Delete
  2. Apa masalahnya pulak...? Perkasa bukannya parti politik.

    ReplyDelete
  3. Assalam.
    Apa masalahnya......... Kenapa PERKASA tu pertubuhan yg `CELAKA' ke? tolonglah politik secara `MATANG' sikit.

    ReplyDelete
  4. Apa ke bodohnya dua ekor anon RBA kat atas tu? Wei kan ke DAP bencikan Perkasa? Sebab tu Dyana tak ngaku dia pernah terlibat dengan Perkasa, ini mereka dedah dan tunjuk Dyana memang ada kena mengena dengan Perkasa. Banyak makan cadbury ke anon samppai takleh nak fikir atau memang arahan bos RBA pakai main hantam kromo je? heuheuheuheu

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!