PANAS BERAPI! DEMOCRAZY SANG PAKATAN YANG MEMAKAN DIRI

Dah le datang dari jauh-jauh buat bantahan kononnya, padahal himpunan ni nak sokong peliwat je sebenarnya. Kan dah kena! Gaduh sama sendiri le, bas bawak penyokong PAS dari Klenatan terlanggar babi hutan. 

Apa korang dapat? Aku nak korang himpun hari-hari sebab makin kurang le penyokong al jubs sebab mati kerana gaduh sesama sendiri. 

Kita kena galakkan mereka ni berhimpun selalu. Yes......

44 Responses to "PANAS BERAPI! DEMOCRAZY SANG PAKATAN YANG MEMAKAN DIRI"

  1. Mana satu yg betul? Apa2 pun perhimpunan2 ini da macsm jadi satu pesta ...tak bawak apa2 manafaat pun. Mereka yg sama juga seronok dan syok2 sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahu takpe dah meluat teman tgk drg tu buat perhimpunan haram jadah tu buang masa dan tenaga aje.

      Delete
    2. MB SELANGOR PUN SOKONG GST SO APA NAK CKAP LAGI. DIA ORG CORPORATE DAN BERPENGALAMAN JADI DIA SOKONG. KAU ORG MACAI TANYA APA GST PUN TAK TAU. SIBUK DAN BERPIKET SAKAN. KATA BOODOOO MARAH TAPI INILAH HAKIKATNYA. PERBUATAN MENENTUKAN PEMIKIRANNYA. BODO SOKMO..

      Delete
    3. ORHANG ISLE KE HARAKAH NI

      Delete
  2. Bukan bas langgar babi, tapi babi tu yg langgar bas, sebab babi tu marah dengan pendemo.

    ReplyDelete
  3. Betul ke langgar babi...entah-entah memang dalam bas tu ada babi tercampak keluar....

    Kesian....

    ReplyDelete
  4. Kau ingat hero ke buat cerita macam ni?

    Hodoh dan keji sangat manusia macam kau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tu yg g buat demo tu bgs dgt ke....mulia sgt ke buat kecoh sampai bergaduh sakan

      Delete
    2. Marah ke awat hang terasa sgt dah mmg krg patut di hina atas tindakan bodoh krg.

      Delete
  5. Yg mana satu ni 100K, 50K ke 25k?? Dah tak reti buat anggaran dah ke?? HAHAHAHA. Dah nampak dah ..penyokong PR pun dah penat buat demo ni utk Anwar ni. Banyak lagi keje yg berfaedah nak buat.

    Pasal accident tu - Inilah bahananya bila niat tak elok. Tuhan bagi cash atas dunia. Harap2 ada yg insaf dan bawa bertaubat. Nasib baik takde yg meninggal.

    ReplyDelete
  6. 100,000 + 50,000 + 25,000 = 175,000
    wah ramainya manusia2 bodoh, bangang, bebal, biadap & bengong kat Malaysia nie.. kah kah kah kiok!!

    ReplyDelete
  7. alaa kalau 1juta penyokong mat jubo tu turun pun aku tk heran lah.. mmg itu sifat kebinatangan yg ada pd mereka.. bangsa bodoh tu nk guling BN? bolehlah perintah kejap kot lepas tu kita tggulah huru hara lain akan timbul lbh dhsyat... 25 juta lg yg duduk diam xkeluar rumah xkn duduk diam lg.. lihat iblis2 PAS ni tnjuk hebat..

    jika BN ditumbangkn oleh puak haram jadah PR ni dgn cara rusuhan tunggulah aku juga akan ketagih utk turun balas dendam bg pihak BN pula.. celaka pencacai PR.. ckp mcm bagus.. air pun xboleh urus nk urus negara.. bangsat!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Count me in..

      Delete
    2. Mereka mmg tiada korojo lain...

      Delete
    3. I'm with you bro 1.10 p.m. As the Malays say ... pulangkan paku buah keras.

      Every action has a reaction.

      Delete
  8. Mereka akan kata yg bertopeng tu diupah puak UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak yah bertopeng tayar pancit pon salahkan umno...
      fitnah dan ai tidak boleh d pisahkan. Manusia yg kecewa pd Allah dan menyalahkan Allah sbb keadaan dan pilihan sendiri. Munafiq..

      Delete
  9. Kan dah kena...cash allah bayar..tu lah sokong lagi peliwat ti kan dah kena langgar tu pun dgn babi hutan sgh memalukan lah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalammualaikum wmt,
      Kebetulan!
      Yg dilanggar ialah Babi Hutan.
      Apa maksudnya?
      Kalau babi selalunya dikaitan dgn DAP dan hutan tu palak bolehlah dikaitkan dgn perjuangan kaum imigran cina yg jadi pengganas komunis yg bergerak dalam hutan.
      Kah... kahh... kahhh...

      Delete
    2. Allah kata puasa sunat Rejab banyak pahala nya. Berdemo sakan apa yg dapat. Org2 pass cakap tak serupa bikin. Islam apa ni.!!!!!!!

      Delete
  10. Kalau hadir majlis peringati Rasullulah s.a.w dapat pahala dan syafaat yang tak nampak...
    kalau hadir himpunan bantah GST, Anwar dan tok guru PAS akan beri mereka 'dunia dan seisinya'


    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam 1Malaysia,
      GST kpd perjuangan Anwar sangat tidak difahami oleh juak-juak Pas pimpinan Mat Sabu.
      Mereka tak faham bahawa GST pada Anwar ialah GAY SAMPAI TUA!

      Delete
  11. Mereka ini akan tetap tak ambil iktibar atau pengajaran dari apa saja yang berlaku disekeliling mereka...
    begitu taksub pada pemimpin2 mereka hingga tak dapat bezakan perbuatan baik dan perbuatan jahat...

    ReplyDelete
  12. BIASALAH SI PELIWAT KALAU BUAT SESUATU MESTI UTK KEPENTINGAN DIRI SENDIRI PUNYA. YG BODOH ORG YG SOKONG SI PELIWAT TU, APA KRG DPT SELAIN DARI BUANG MASA DAN MEMENATKAN DIRI AJE KAN. KESIAN KRG NI KAN HANYA BATU LONCATAN SI PELIWAT TU.

    ReplyDelete
  13. Biarkan mereka nak buat tunjuk perasaan, biar sampai mereka sendiri sedar perbuataan mereka itu sia2, bagi puak2 ini lagi kita larang lagi itu mereka nak buat, sebab mereka2 ini otak mereka hanya ingat kan ketua mereka sahaja yg betul, jadi biarkan mereka terjun dengan labu2 nya biarkan! biarkan!

    ReplyDelete
  14. Berarak, berguling atas jalan sana sini..Asyik bergaduh 24 jam, 7 hari seminggu, 365 hari setahun, mana mungkin dapat membangunkan umat yang produktif... Yang duk berdemo ni kebanyakan orang MELAYU...LGE n kroni best je tengok depan tv dengan kebodohan umat MELAYU.

    ReplyDelete
  15. PADAN MUKA KALAU KENA BUANG KERJA. JGN NAK SALAHKAN KERAJAAN PULAK KALAU ANAK BINI KEBULUR. PGILAH MINTA KERJA DGN KERAJAAN SGOR DAN KELANTAN.YG CINA PGI PENANG. ALAMAT BILA BRIM KELUAR MEREKA NI LAH YG BERBONDONG2 DTG MENADAH TANGAN. TAULAH NASIB LPS NI. KADANG2 ORG TAK SEDAR DIRI NI KENA AJAR . TAK TAU BERTERIMA KASIH.

    ReplyDelete
  16. PADAN MUKA KALAU KENA BUANG KERJA. JGN NAK SALAHKAN KERAJAAN PULAK KALAU ANAK BINI KEBULUR. PGILAH MINTA KERJA DGN KERAJAAN SGOR DAN KELANTAN.YG CINA PGI PENANG. ALAMAT BILA BRIM KELUAR MEREKA NI LAH YG BERBONDONG2 DTG MENADAH TANGAN. TAULAH NASIB LPS NI. KADANG2 ORG TAK SEDAR DIRI NI KENA AJAR . TAK TAU BERTERIMA KASIH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah ta kebulur duit brim ciput...brim adalah 1 penipuan kerajaan nak tutup mulut duit rakyat.. dia orang dah penuhkan kantung tulang bagi rakyat.. macai macai memanglah nak sgt duit ni sbb dia org ni mcm parpu 10sen pun sebat hahaha nak bagi anak bini mkn lah katakan nanti kebuluran x mkn

      Delete
  17. Dah kena bala tuu.. kata himpunan GST. ..tetapi kenapa ada sokongan LGBT... kalau ade yg mati boleh jadi mati sesat niii.

    ReplyDelete
  18. Dari tiga akhbar, Harakah yang paling kuat tipu atau kencing atau fitnah. Tak kan orang-orang dalam Harakah tersangat bodoh dan silap kira?

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul ke bukan utusan ke yang selalu kalah kene saman sebab buat fitnah.

      Delete
    2. Tok Guru dah kata dalam politik semua boleh, semua halal, tak ada yang haram........... biar Tok guru yang tanggung dosa2 pengikutnya didepan Allah nanti.......

      Delete
  19. PARPU BABI ADALAH PELIWAT YG SEBENARNYA SEBAB DIA RELAKAN BINI SENDIRI DILIWAT OLEH BANGLA

    ReplyDelete
  20. PARPU BABI ADALAH PELIWAT YG SEBENARNYA SEBAB DIA RELAKAN BINI SENDIRI DILIWAT OLEH BANGLA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan buat fitnah bro. Ingat Tanah Kubur. Azab diseksa. Nauzu billah min zalik.

      Delete
  21. Mana satu figure yang betul ni......alahai......kesian pulak aku tengok...jauh2 nak pegi minum air kencing anwar last2 kena meeting dulu dengan babi hutan....kah kah kah kah........nak kena samak plak satu bas...kah kah kah......itulah,....Tuhan tak izin tu wey ko org pegi sana..

    ReplyDelete
  22. Aku ingat ini mesti kerja umno upah babi utan langar bas tu.

    ReplyDelete
  23. Umno boleh organise perhimpunan kongkek beramai2 melancap beramai2 sampai langit.....hahaha...bodoh babi kalau zaman darurat tak ada makanan lain, kau kena makan jugak bodoh lahanat pukimak sial

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah bagusnya bahasa. Mak ayah ajar macam tu ke sejak lahir?

      Delete
    2. Bagusnya bahasa. Mak ayah yang ajar ke?

      Delete
  24. biar dia orang nak berdemo, klau buat tiap tiap minggu lagi baik..kita lihat sampai bila mereka nak buat perkara ni, kita dapat catit macam mana setiap demo, kurang orang, setiap demo kurang orang petanda PR ni dah di tolak, orang dah mula sedar,..tak da faedah nak dengar cakap tipu anwar and geng...

    macam ni lah kita buat simple analysis:
    100ribu yang hadhir dari 25 juta rakyat Malaysia baru 0.004 dari penduduk
    50ribu yang hadhir dari 25 juta rakyat Malaysia baru 0.002 dari penduduk
    20 ribu yang hadhir dari 25 juta rakyat Malaysia baru 0.0008 dari penduduk

    jadi apa PR nak banggakan tak sampai 1% pun rakyat yang sokong dia, bahkan tak sampai 0.5% pun rakyat sokong dia,, dan makin hari makin menurun..apa lagi lu mau PR,,,angkat bendera putih lah tanda kalah, tak da bendera boleh pinjam spender dua tokoh kamu tu untuk jadikan bendera..mana ada popularity tak sampai 1% pun..

    ReplyDelete
  25. sedarlah wahai penyokong pas..tu petunjuk dari allah pd bulan rejab nie..
    sudah2 la tu dh terang2 tahu anwar tu bersalah kotor peliwat xda akhlak dan sbgnya maka kenapa nak sokong lagi...hanya kerana gila kuasa sanggup korang menari ikut rentaknya even jual agama sekaipun..apakah benar begitu?

    ReplyDelete
  26. Hey fucker, cuba kau suruh balaci umno organize satu perarakan atau demo....nak dapat 5000 pun terlondeh konek dia...BODOH PANTAT

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!