NOT AN ISSUE DYANA? HOW COME LU TIPU PUN BUKAN ISU WEI? BENGAPNYA CALON DAP

Apa ni? NOT AN ISSUE? Apa benda kau cakap ni Dyana? Owhh cuba korang tengok bagaimana seorang yang dikata proffesional oleh Kadir Jasin ni, menjawab soalan dengan tergagap-gagap dan dinbantu oleh rabbit teeth Tony Puaka. Apa ni Dyana?

Wei orang Teluk Intan, budak bebal boneka DAP ni korang nak jadi wakil korang ke? OMG

17 Responses to "NOT AN ISSUE DYANA? HOW COME LU TIPU PUN BUKAN ISU WEI? BENGAPNYA CALON DAP"

  1. Kesian nye, so nervous. Are you sure you can stand up in Parliament girl??

    ReplyDelete
  2. Ini macamlah konfiden parpu. kasi tibai itu boneka.

    ReplyDelete
  3. anti kominis dan DAPpigsMay 24, 2014 at 9:49 PM

    Woi Dyana....cakap pun gagap2....last2 Tony Puaka take over.....kalau dah tak mampu nak cakap yg pandai2 offer diri jadi calun tu pasal apa????? Tahu lah ko tu PA merangkap Gundik LK Sial - Godfather DAPpigs tu. Pelik betoi aku kalau ada melayu nak pangkah ko, cina tu aku faham lah......apa nak buat...Dyana, Tony Puaka, Babi dan DAPpigs berpisah tiada...

    ReplyDelete
  4. jawab soalan mcm budak sekoalh....peguam?

    ReplyDelete
  5. Aku dah cakap dia banyak makan coklat Cadbury

    ReplyDelete
  6. Dia lupa hafal skrip yang telah disediakan oleh boss2 Cinanya. Kalu dia sweorang 'professional' seperti yang dicanang oleh DKJasin, dia tidak perluka skrip; dia dah tahu semuanya jawapan yang perlu diberikan kepada setiap soalan yang dikemukakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni mcm ckp pasal najib je ckp pakai skrip..ko jgn jd macai


      Anak peneroka kahang timur

      Delete
  7. Dgn keadaan calun DAP, Dyana yg nampaknya tidak boleh menang dlm PRK di Teluk Intan sebab orang Melayu Teluk Intan tidak akan menyokong DAP yg menolak Hudud. Orang Cina Teluk Intan yg lebih bijak dpd orang Cina di Penang akan menyokong Mah kerana beliau adalah orang tempatan dan sangat faham akan keperluan Teluk Intan. Lagi pun Mah akan diberi jawatan Menteri yg sudah tentu akan dapat menolong kaum Cina di Teluk Intan. Lihat saja apa Lim Kit Siang boleh buat utk orang Cina di Gelang Patah? Mematahkan gelang bolehlah. Kawasan terbiar.
    Cuma orang India di Teluk Intan yg perlukan perhatian DAP utk mendapatkan sokongan mereka dlm PRK ini. Spt yg kita semua maklum, DAP adalah sangat terkenal sebagai sebuah parti yg suka “melempar batu dan menyorok tangan”. Oleh itu RSN Rayer, seorang ADUN India dari DAP telah ditugaskan utk “mencelaka” UMNO supaya orang Melayu akan bertindak spt yg dijangkakan oleh DAP. DAP mahu menaikkan kemarahan orang India yg akan terasa marah apabila Rayer dikutuk oleh UMNO. Dgn itu, orang India akan diharapkan utk mengundi DAP. Tetapi orang India di Teluk Intan tidaklah bodoh spt yg disangkakan oleh DAP. Macam mana orang India boleh lupa kes Kg Buah Pala? Macam mana orang India boleh lupa apabila rata2 ahli DAP yg terdiri dari kaum India telah dinafikan hak utk mengundi di Pemilihan Parti DAP? Orang Melayu mungkin mudah lupa! Tetapi orang India tidak mudah lupa.
    Kerana DAP dah banyak kali mengulangi trick ini, maka rakyat yg bijak sudah Nampak muslihat DAP. Nampaknya niat jahat DAP tidak akan menjadi kali ini. Sorrylah Guan Eng.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan ke selama ni umnok yg beria2 tolak hudud?Dap tu lantakla psl perjuangan dia yg demokratik dan kapir!!

      Delete
    2. Anon 11:46 ni marah sebab die x dapat kongkek Dyana kot

      Delete
  8. Sesiapa yang menipu dan berbohong akan dilaknati Allah dan tidak layak menjadi pemimpin. Kalau diangkat juga jadi pemimpin rakyat akan merana. Apa yang DAP boleh lakukan, mereka bukan kerajaan negeri dan bukan juga kerajaan pusat. Bolehkah mereka selesaikan masalah rakyat di Teluk Intan?

    ReplyDelete
  9. Kahkahkahkah LOL adeh sakit perut aku..tx pk u've made my day,cam cite katunlah minah ni.. mmang memalukan kahkahkah

    ReplyDelete
  10. Kau orang Islam ke. Apa benda OMG? Sejak bila God jadi Tuhan mu? Tu, Keristian punya ler.

    ReplyDelete
  11. Malaysia Bukan Negara Sekular _ Hudud Boleh dilaksanakan (Statement PEMBELA)

    http://www.bangkit.info/2014/05/malaysia-bukan-sebuah-negara-sekular.html

    ReplyDelete
  12. Cina tak peduli semua ni..asal dapat rampas kuasa dari Melayu...

    ReplyDelete
  13. Dia ni harap Cadburi dia aje yang bagus..... lain semua tak boleh pakai bro...

    ReplyDelete
  14. Dyana ni SriB tengok muka pun dah nampak kurang cerdiknya.. Cakap pun tak pandai.. kesian sangat orang teluk intan kalau dia ni menang.. Jauh beza la dengan calon BN yang nampak matang dan CERDIK tu...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!