GEMPAR! DAP BAWAK PENGUNDI HANTU MENAIKI BAS!



Selalu kata BN bawak pengundi hantu, kai ini DAP kantoi bawak bas dengan pengundi hantu! Apa nak cakap sekarang ni?

Yang bestnya bila ditahan dan ditanya kepada mereka, mereka ni langsung tak tau cakap melayu dan alamat mereka pada IC memang di Teluk Intan. nampaknya DAP ni dah mula bawak orang dari China untuk dijadikan pengundi mereka ni..

2 Responses to "GEMPAR! DAP BAWAK PENGUNDI HANTU MENAIKI BAS!"

  1. jangan ada pergaduhan diteluk intan

    ReplyDelete
  2. mcm mana org China dpt IC? ada pengkhianat negara dlm JPN? kalau ada itu yg celaka dan bangsat negara. Ingat kes dizaman pak lah beribu2 pelancong dr China masjk tp tak keluar balik. mana mereka pergi???????

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!