GEMPAR BERAPI! KERETA GUAN ENG LANGGAR CALON BEBAS DI PULAU PINANG!


Ini adalah calon bebas bernama Abu Backer Sidek, dia pada mulanya cuma nak bagi jemputan tapi dia  tak dapat masuk. Padahal Ram Karpal selamba je dapat masuk. Jadi dia menghalang kereta Guan Eng untuk memberi jemputan. Tapi Guan Eng degil tak nak ambil dan dia teruskan perjalanan juga.

Kesian dia terpeleot bawah kereta CM Penang yang begitu angkuh! Dia kemudiannya dibawa ke hospital kerana cedera. Teringat aku lebai PAS sanggup pecahkan cermin kereta Tuanku Nazri di Perak masa kerajaan DAP jatuh dulu. Tuanku rilek je dan tak buat apa-apa pun walau nyawa Tuanku terancam.

Korang tengok Guan Eng si komunis ni, dia main langgar je beb. Ini yang PaS dok bangga kan si Khalifah Umar? Apa nak jadi PAS ni? Korang ni buta ke?


8 Responses to "GEMPAR BERAPI! KERETA GUAN ENG LANGGAR CALON BEBAS DI PULAU PINANG!"

  1. KM PP perlu disiasat dan jika ada prima face case, dakwa dia atas tuduhan "penghapusan atnik" Jangan kasi muka "KOMUNIS MALAYA NI" bermaharajalela.

    ReplyDelete
  2. Sakit Mental nak jadi ADUN?

    Wakakakakakakaka. Elok jadi pelakon kat drama berseri TV3.

    ReplyDelete
  3. “Bangsa yang merampas hak bangsa lain atau orang yang memperhambakan sesama
    manusia telah melakukan kesalahan. Tetapi kesalahan tidak boleh ditimpakan kepada si gagah sahaja. Yang dijajah dan ditindas atau diperhamba turut bersalah. Mengapa mahu dijajah? Orang lain tidak dapat menolong kalau yang dijajah telah menggalangkan batang leher sendiri untuk disembelih.” (hamka).

    ReplyDelete
  4. Kereta tu memang suwey dengan passenger nya sekali besar suwey

    ReplyDelete
  5. Kereta Tokong cermin gelap tu..... JPJ ada telor pegi kacau ka?

    ReplyDelete
  6. anti kominis dan DAPpigsMay 21, 2014 at 9:21 PM

    Saman saja babi DAPpigs tu..jangan tak saman. Jangan pulak jadi macam Rauf Boroi tu, dah saman, ada kes lepas tu tarik balik, kononnya nak tunjuk UMNO tu pemaaf. Dengan Tian Cuak tu, tak payah nak maaf2. Saman saja cina kominis tu sampai tinggal bulu saja!!!!

    ReplyDelete
  7. Org2 pas dbtau bhw calon yb ni sj2 mbaringkn diri kt bwh kreta tuan penang ni n x bagi org tolong dia? Adakah itu satu lg mainan fitnah pas parti Islam?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!