FUYOH! NGAH KOMENG KATA DAP TAK RACIST WEI! KAH KAH KAH

Nga kor Ming lu tau ka itu lanciao apa? Bodoh punya komunis. Kita memang tau la cibai lu komunis suka pakai melayu untuk jadi lu punya anjing kan?

Dulu lu orang pakai itu Nizar Lanciao kan? Dia jadi MB patung maa, belakang lu sama lu punya sepupu cibai Ngeh Koo Ham control sama dia kan?

Sikalang Nizar sudah jadi gila so lu pakai amoi melayu muda mau tipu sama melayu kan lanciao? Tak racist konon! Khaiikk ptuiihhh sama lu la komunis!

39 Responses to "FUYOH! NGAH KOMENG KATA DAP TAK RACIST WEI! KAH KAH KAH"

  1. anti kominis dan DAPpigsMay 17, 2014 at 9:24 PM

    Aku harap pengundi Islam dan Melayu kat situ tolak 'Betty Na' ni....namanya saja melayu, perangai sebijik babi-babi dalam kandang DAPpigs tu. Si Nga tu pulak memang lanciyau no 1 Melaya. tak malu nyorok belakang skirt 'Betty Na' ni. 'Betty Na' ni pulak peduli apa dia tengah dilacurkan olah puak2 DAPpigs tu. Dia sekarang ni tengah ada kat 'Hog Haven', onk, oink, oink.........kharrk ptuiihhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape bezanya kalau kita undi calon dari kaum cina....??????

      Delete
  2. pergh... kalau calon umno ni dh lama kene hentam siang malam sebab buka aurat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS kalau puak2 dia yg melakukan kemungkaran semuanya kira halal.

      Kalau UMNO semuanya haram.

      Munafik ke apa?

      Delete
    2. Rafidah aziz? Shahrizat jalil? Etc etc.

      Delete
    3. Rafidah aziz? Shahrizat jalil? Etc etc

      Delete
    4. kadang2 penyokong2 ni mcm ckp depan cermin....cakap kat diri sendiri ke....x de beza pun penyokong mana2 parti......hentam satu sama lain.....

      Delete
  3. Kahkah....ini pelempuan sudah jadi lu punya pelempuan simpanan Dap lo...ini jenis pelempuan pikir dia sudah bnyak cerdik dri lain2 pelempuan melayu...hakkktuihhhhh...!!!! Bodo punya melayu seko ni...

    ReplyDelete
  4. Letak la sapa pn kalu dh DAP tu tetap la DAP.. Sama la dl pn komunis pn ada guna melayu tp kalu dh komunis tu tetap la lomunis...

    ReplyDelete
  5. speaker dun selangor kata didlm cec takdak cina, takda melayu & takdak india, yg ada semua malaysians.
    ptuii!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahbeng sentiasa bfikiran Melayu buta matematik sbb tu buat stupid statement cmni... Kj graduan oxpod x nk betulkn kerr math bodo dr dap nih..? Atau dgn ahbeng kj shut up really shut up?

      Delete
    2. Tuhan jdkan umat manusia pelbagai bangsa n budaya sbg tanda kbesaranNya tp cerdik pandai pgayr nk mnafikn kbesaranNya dgn jadikn umat manusia ni sbg satu jenis jer...hmmm.. Tuhan jdkn umat manusia dgn plbagai bangsa, budaya n bahasa ttp Tuhan perintahkn umat manusia spy mnyembah Tuhan yg esa (satu) n satu agama sj (Islam). Demi kjayaan politik dunia bnyk perkara yg dh dseleweng oleh pgayr n pas.

      Delete
  6. History do repeat....Shamsiah Fakeh in the making...

    ReplyDelete
  7. Says duka Dan nestapa, melayu betty na,,,jadi tempat Dapigs sondol, celaka punya betty na, lulusan uitm, biar betty na d makan sumpah...tak sedar diri....phuip...lu betty na, jadi jalang Dapigs, biar Kao d sondol babi Dapigs....

    ReplyDelete
  8. Rupa dah tak macam Melayu Islam dah macam cina.Mana mana orang Melayu yang masuk DAP rupa mereka dah hilang cahaya keislaman.Mungkin Allah tak redha orang Islam sekonkong dengan parti DAP.Parti yang akan hapuskan ketuanan Melayu Islam,Sultan dan raja Melayu dan ugama Islam yang suci.

    ReplyDelete
  9. Habis nak undi lawan Cinabeng Gerakan ke?

    Ke mana jatidiri Melayu anda semua?

    Asalkan Melayu dan Islam, apa masalah? Sesaudara kan?

    ReplyDelete
  10. Nga komengggg...

    ReplyDelete
  11. Ini amoi cina+melayu maa..
    serupa itu nizar lambai maaa...
    Dua tiga kerat melayu ada dlm Dap sudah kira tada rasis ka lincai......
    Lancau maa....

    ReplyDelete
  12. Aku tak anggap pun amoi tu melayu.klu dia nak mengaku dia cina pun lantak dia la.

    Klu melayu dia tak jd balaci cina komunis dap la...

    ReplyDelete
  13. Dia ni melacurkan dirinya kepada DAP. Sanggup punahkan Melayu kerana nafsu serakahnya. Tidak kenang budi. UMNO wujudkan MARA untuk melahirkan banyak prefessional Melayu. Tapi apa dah jadi. Mak Bapaknya pun sama 2x5.

    ReplyDelete
  14. Tuhan dh bfirman..kafir akan terima org Islam dlm kumpuln mrk jk org Islam tu mngikut khendak n telunjuk mrk...sbb tu clon dap melayu Islam ni n parti pas tu dterima oleh ahbeng. X bdosa ke nt muslim n muslimat pas mnyokong clon muslimat yg x bhijab ni? Bhijab adalh asas sbb tu isteri pm dhentam dgn amat dahsyat. Klu gtu demi dap, pas bsekongkol dgn muslimat parti bukan Islam yg x bhijab n tak sokong plak calon parti sdr yg nk tegakkn hudud kt penang...kompius giler...org giler pun x kompiuskn org camnie ...

    ReplyDelete
  15. Pada orang Cina DAP orang Melayu cuma layak menjadi lembu dan keldai mereka sahaja. Logiknya mereka mungkin tidak anti Melayu cuma mereka tidak dapat terima Melayu yang mereka cuma setaraf dgn haiwan ternakan mereka melawan arahan kiasu Cina DAP.

    Sebab itulah agaknya mereka lantik cik kak melayu ni jadi calon mereka.

    ReplyDelete
  16. proxy jer sudah jadinya...seperti Israel guna Amerika sbg proxy samalah tu dgn DAP

    ReplyDelete
  17. alahai comellllnnyyyeeee.....masih belum empunyeee kerrrrr

    ReplyDelete
  18. Musoh terang2...

    ReplyDelete
  19. Suruh DAP betulkan kiblat depa dulu, semuanya konon nak ikut singapork. Di singapork mana dia menteri melayu cuma sekor je dan itu lah aka jadi bila depa memerintah negara ni.... betina ni kata DAP tak rasis? Dia belum lahir lagi kit siang dah maki nenek moyang dia.

    ReplyDelete
  20. hehehe apayg koorang marah2 sgt nie..jgnla racist sgt....kita kan 1malaysia...semua sama...agama jer yg len...jaga sama bahasa kita orang melayu/islam...

    ReplyDelete
  21. Dyana Sofea???? Nama pun dah bukan berimej Melayu? Kalau betul Melayu, beragama Islam..dia x kan masuk DAP..sebuah parti yang terang-terang x sokong Melayu dan agama Islam. Dyana kata mana ada orang miskin di PP.. Statement bodoh dari seorang lepasan UITM.. Lu pegi lah tgk sendiri di PP, ada ke tak org miskin. Belum jd wakil rakyat dh nampak ciri-ciri putar belitnya. Lu tgk dibandar mmg x dak org miskin..Org miskin dok di kampung dan pinggir -pinggir bandar. Kalu lu pi ke PP, lu boleh tgk sendiri, kaum mana yg ramai duduk di kampung dan pinggir bandar kalu bukan org Melayu..!! Ini kah pemimpin Melayu yang dikatakan memperjuangkan nasib Melayu. Lu kena ingat, Melayu akan jd pengemis di negera sendiri kalau Melayu x bersatu.Bangang punya Dyana Sofea..!!!

    ReplyDelete
  22. Mai cerita dekat melayu pekak bangang ! boleh la , Parti Dapig kalau tak rasis mana boleh hidup dah lama terlingkup.

    ReplyDelete
  23. TAK RASIS DAP GAMPANG NI, DAP BIJAK SAJA AJE LETAK SI DYANA SOFYA TU UTK MERAIH UNDI MELAYU. YG BODOH SI BETINA MELAYU TU SANGGUP PERJUANGKAN DAPING PUNYA PAETI, APA TERDESAK SGT KE BETINA NI OR MMG DIA NI SKANDAL SALAH SATU CINA KAFIR TU KOT SEBAB TU DIA TLG HBS2 KAT DAPING TU. TAK RASIS KONON SELAMA NI DAP SENTIASA CARI JLN UTK JATUHKAN ORG MELAYU TAK PERLU NAK BERSANDIWARALAH.

    ReplyDelete
  24. Blh pulak puak2 pas sokong betina ni....tak tutp aurat xde sapa plak nak bising..tp kt rosmah bkn main lg drg kutuk mcm2.....betina ni.....xde sapa kat apa ke?betina ni pun islam gak kan...???

    ReplyDelete
  25. Tak rasis amendenye ni... Ini cuma wayang nak amik hati pengundi je..Dah sah2 DAP memang anti melayu dan anti islam..Dengan lantang membawa slogan Malaysian Malaysia nak hak sama rata. Yang melayu jadi calon DAP ni memang bangang ya amat sebab membunuh maruah bangsa sendiri..Kalah bangsat betina ni! Kat ceramah PAS pakai tudung kat ceramah DAP pakai ketat.

    ReplyDelete
  26. DAP memang anti Melayu/Islam. contoh terbaik ramai peniaga Melayu ditutup, roboh kedai, pemilik bengkel motosikal di Jelutong rugi sebab kedai diroboh, Kalau setakat seprang budak perempuan berhingus seperti Dyana ni DAP tak boleh tutup pekong mereka.Sebab mereka tak percaya Melayu lah LimKitSiang bertanding yang dan terbaharu ditempat majority China. wei sudahlah Nga Kor Ming orang bukan bodoh macam kau nak temberang..

    ReplyDelete
  27. Calon DAP ni jangan dekat dengan Aljuburi sudah lah..kalau tak bahaya.

    ReplyDelete
  28. Pusing la mcm mana pun atas ke bawah kiri ke kanan terbang sampai ke bulan atau junam sampai ke dasar laut tetap Dap ni parti2 anak2 anjing benih PKM paling celaka dalam sejarah politik Tanah Melayu....buat la baik mcm mana pun tetap kulit ni adalah kulit paling celaka mempermainkan emosi serta perasaan org melayu dari semenjak dulu sampai sekarang, Apalagi bila tiba zaman politik baru Dap dah berani main sentimen agama. Konon nak jadi warak. Warak my foot!!

    ReplyDelete
  29. Semua yg komen diatas insyaallah masuk syurga

    ReplyDelete
  30. x racist apenye betina nie pun bkn melayu tulen die mix cina kn...ngah ko meng lu ckp ape pun tarak btl punya...yg pelik pas blh lak sokong seratus peratus...

    ReplyDelete
  31. Dyana Sofea ini hanya boneka je yg dap simpan utk menutup mata rakyat utk meyatakan bahawa dap x racist...padahal semua keputusan cina ngah ko meng yg buat...dyana memalukn nama melayu jer

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!