CILI KASI TARUK! TUAN PENASIHAT BERTARAF BANGKAI SUDAH DIKENAL PASTI - MARI BACA

Aku ada siarkan satu gambar beberapa hari lepas dengan pertanyaan siapakah pokemon ni? Sekarang sudah tau la siapa dia. korang nak tau siapa dia ni? KLIK SINI

4 Responses to "CILI KASI TARUK! TUAN PENASIHAT BERTARAF BANGKAI SUDAH DIKENAL PASTI - MARI BACA"

  1. Kenapa perlu salah penasihat ? Apa perlu PM seorang penasihat muda yang tak banyak pengalaman ? Setahu aku penasihat ni orang yang sangat berpengalaman. Aku salah kan PM sendiri sebab tak mahu ambil nasihat orang lama dalam UMNO yang berpengalaman untuk mentadbir negara.

    ReplyDelete
  2. Sebodoh bodoh melayu , bodoh lagi lembu .

    ReplyDelete
  3. Najib ni dah lama bodoh ....tapi kerana dia anak tun razak dapat juga dia jadi PM...orang UMNO lagi bodoh.....sebab jadikan Najib sebagai president

    ReplyDelete
  4. Penasihat antarabangsa pun minta siasat jugak..apa guna menteri luar macamtu?tau nak berjalann jer..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!