CILI KASI TARUK! KIT SIANG TIPU LAGI KANTOI LAGI - MANYAK CILAKA INI KOMUNIS

Kit Siang apa benda lu merapu ni, lu cakap pasal boneka maa? Aiyaaa lu sudah kantoi bila lu tarik itu MIC sekarang lu mau cover balik meh? Sudah terlambat wooo, semua tau kalau Dyana menang nanti lu jugak akan berkuasa.

Negeri Perak dulu sudah ada satu boneka bernama Nizar Laknatullah, so lagi mau tipu sama melayu ka? Apa boneka lu cerita? Ini Dyana lu punya boneka la, itu patung tau, itu la boneka. Manyak bodoh la lu orang tua keparat! Ini video kasi tengok lagi satu kali macamana lu rampas itu MICrophone

2 Responses to "CILI KASI TARUK! KIT SIANG TIPU LAGI KANTOI LAGI - MANYAK CILAKA INI KOMUNIS"

  1. Dalam video pertama tu nampak cuma 3 orang cina kat sidang media tersebut. Kit siang, dyana (cina berbaju kurung) dan zairil ( cina bersongkok!!!)
    Yang kit siang membebel yang kononnya BN tak bagi peluang kat orang muda tu apa hal??? Nak tanya sikit, umur pukimak kit siang tu berapa tahun??? Dah berapa zaman dia bertapa dalam dunia politik? Karpal singh tu pun sama jugak...cuma dia dah mampus dah. Kalau tak???? Semua tua kerepot. Oi! Cakap tak serupa bikin la apek DAP ni. Dia lah ahli politk paling tua sekali sekarang ni yang gila kuasa. Anak dia dah diletakkan sebagai Ketua Menteri tak cukup ke? Apek berambus la!!

    ReplyDelete
  2. Itu babi tua bila mau mampos? Mata pn sudah xboleh bukak!! Go to hell la babi..itu babi singh tggu sama lu dlm hell sana!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!