CILI KASI TARUK! DYANA TERINGAT KISAH BULU MAT SABU

Elok la tu, sesuai sangat semua penyokong dinasti Lim bermimpi untuk bersama di alam keghairahan. 

Ingat lagi insiden bulu lekat muka Mat Sabu? Elok la tu si bebal yang jual muka ni pun sangat sesuai bercouple nganMat Sabu. Kah kah kah

12 Responses to "CILI KASI TARUK! DYANA TERINGAT KISAH BULU MAT SABU"

  1. which one lips abg mat...hahaha upper one or....

    ReplyDelete
  2. Nak muntah dengan cara korang kempen nak burukkan musuh politik. Tak value langsung. Korang kata lah apa pun Dyana tetap akan menang, menang kerana dia berani mengatakan NO kepada Hudud. Kalau Dyana kata YES kepada Hudud, dia habis dan DAP juga habis.

    ReplyDelete
  3. English dia mcm chao kia yang tulis, ini kerja parpu yaaa...set up fake dyana account....ahahah kena tangkap gam basah...shit pk memalukan

    ReplyDelete
  4. Bayang Abang Mat peluk sapa tu!!

    ReplyDelete
  5. Mana hilangnya kopiah Mat Sabu....ki...ki...ki?

    ReplyDelete
  6. Jijiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik cerita macam ni. Kuat sangat nafsu seks Parpu ni. Semua ditafsirkan mengikut cerita seks. Bila nak buat video besi pulak? Pi jumpa Rahim dan Eskay tu.

    ReplyDelete
  7. Apa lagi PENGANUT PAS MAHU ..
    NAK BERJUANG UTK MENEGAK HUKUM ALLAH TAALA .. JAUH SAMA SEKALI ..
    NAUZUBILLAH..

    ReplyDelete
  8. Jadi jadila nk buat fitnah..ko ni terlebih mkn kari ke...kat neraka x ade kari tau..

    ReplyDelete
  9. Wah, akhirnya berseri-seri jugak muka mat sabu yang tak pernah hensom seumur hidup dia pada hari ni..... tak macam hari penamaan calon hari tu mat sabu buat muka 50 sen.

    ReplyDelete
  10. Tajuk yang menjijikkan. No class. No value.

    ReplyDelete
  11. Untuk Direnungkan

    PRK Bukit Gelugor dan Telok Intan. Kedua2 PRK parti DAP letak calon. Parti islam Pas tidak bertanding tetapi turun membantu calun DAP. Parti islam Pas mahu Hudud. Parti DAP berkeras tolak Hudud.

    Mesej yang nak saya sampaikan adalah : PARTI ISLAM PAS SOKONG DAN BANTU PARTI DAP YANG MENOLAK HUDUD.

    Soalan yang saya nak tanya : Adakah mendapat pahala daripada Allah jika saya sebagai seorang HARTAWAN yang sangat DERMAWAN buat macam ini ??????

    ORANG ISLAM NAK BINA MASJID DAN SURAU ... SAYA DERMA RIBU2 RM
    ORANG CINA NAK BINA TOKONG ... SAYA DERMA RIBU2 RM
    ORANG HINDU NAK BINA KUIL ... SAYA DERMA RIBU2 RM
    ORANG BUDDHIST NAK BINA BIARA ... SAYA DERMA RIBU2 RM
    ORANG KRISTIAN NAK BINA GEREJA ... SAYA DERMA RIBU2 RM

    Mudahan2 ada yang sudi menjelaskan " hukum " kepada saya.

    Ana Muslim

    ReplyDelete
  12. Bulu lekat kat muka Mat Sabu. Bula apa ah? ... wakakaka ... buat2 tanya pulak.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!