CILI KASI TARUK! DAP MESTI PANAS TENGOK FOTO-FOTO SEMASA PENAMAAN CALON NI!












21 Responses to "CILI KASI TARUK! DAP MESTI PANAS TENGOK FOTO-FOTO SEMASA PENAMAAN CALON NI! "

  1. PELIK2...BULEH PULOK UMNO,PAS DAN PKR DUDOK SATU KHEMAH DI PRK TELOK INTAN.KALU TIDOK GAK MACE KUCING NGE ANJING DOK KEKOH SOKMO.

    ReplyDelete
  2. Apa dibuat Azmin dan Sam PKR di tempat BN tu? Ada udang disebalik batu ke? Ada ke terdetik di hati masing2 ingin mengintai ke tingkap UMNO? Ehmm....ehm.....ehm.....

    ReplyDelete
  3. Kenapa orang UMNO je yang ada, MCA dan Gerakan serta MIC mane? Tak nampak muka pun.

    ReplyDelete
  4. Mana nyonya ? Mana amoi ?

    ReplyDelete
  5. Sebodoh bodoh melayu ..... bodoh lagi lembu .

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum saudara/saudari empunya blog. Boleh saya tahu bagaimana untuk menjadi blogger politik yang terkenal macam anda? Bagi petua sikit... hahaha...

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum saudara/saudari empunya blog. Boleh saya tahu bagaimana untuk menjadi blogger politik yang terkenal macam anda? Bagi petua sikit... hahaha...

    ReplyDelete
  8. HIDUP BARISAN NASIONAL...TERBAIK:P

    ReplyDelete
  9. Dalam ramai kelompok BN tu tak berapa nak nampak puak cina sama india. Memang betul 90% cina sokong dap.

    ReplyDelete
  10. Nanti kita tengok puak puak PAS nak pangkah tak wakil yang tak bertudung

    ReplyDelete
  11. apa ke he nya ameng dengan siketot kat kem wanita BN tu, dah abeh mo de, nak bercerita kat kem PKR ke ato nak mengenen wanita UMNO,..tu ex puteri umno pun ada, nak ju e apa, nak kelentong apa agaknya...tapi wanita dan puteri umno cekal berjuang tak kan patah semangat dengan ju e senyum mamat PKR tu...semua tau PKR tak boleh percaya nak berjuang ugama bangsa dan Negara...ugama jadi jualan PAS, liberal semua ugama sama jadi modal PKR, kita tentang hudud jadi slogan DAP..so tak Nampak lagi...apa yang diperjuang oleh DAP,PAS,PKR...mereka berjuang tolak islam, tolak kerajaan melayu, tolak ugama orang melayu, memecah belah orang melayu..tak caya dengar ceramah ketua ketua mereka...tapi BN berjuang untuk semua, termasuk ugama seperti dalam perlembagaan...fikir fikir kan lah..

    ReplyDelete
  12. tak nak komen tapi rasa nak romen je calon DAP ni. cun giler, wa cakap lu!

    ReplyDelete
  13. wanita dan puteri semua tua2 tak syiok lah...nak yang muda mcm dyana....mmmmm

    ReplyDelete
  14. Kesian..semua melayu islam..sokong calun cina yg terang2 tentang hudud...

    ReplyDelete
  15. Cina arak melayu jd calun mereka..melayu arak cina ...mcik2 jawa selabak..baikla duduk umah buat peyek

    ReplyDelete
  16. Wanita melayu dap 27 thn jd calun..wanita umno 60 thn jd tukang tunjuk lambang kontol

    ReplyDelete
  17. Makan kari la ko parpukari..makan kari i dgn datuk mah

    ReplyDelete
  18. Puteri UMNO smua dah sezen tua bangka nak mampuih...letak la orang molek macam diana tu. Sharizat tu pi la balik kondo jaga lombu. Menyemak jekk..

    ReplyDelete
  19. Ooooo..sam ketot pon dah pandai nak skodeng puteri umno yee..
    bagi tau bini ko baru ko tau...
    hahaha

    ReplyDelete
  20. Melayu aja. Cina ? Gerakan MCA mana ? Tamil sikit aja

    ReplyDelete
  21. 'rakyat didahulukan' untuk menanggung segala beban.....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!