CILI KASI TARUK! BERBALOI LAGI KE PAS NAK SOKONG PKR YANG SEMAKIN BESAR KEPALA SEKARANG NI?



Sebelum ini, setiap kali nak demo atau nak buat ceramah, Unit AMal PAS yag jaga keselamatan dan lakukan gerak gempur di hadapan.


Pergaduhan SAMM dengan Unit Amal PAS memberi anggapan seolah-olah mereka ini dah tak dihargai lagi.

Lama dah kkami beritahu PAS, PKR dan DAP hany anak perguna PAS. Sokongan dan jentera PAS diperguna untuk meletakan calun mereka menang di kerusi-kerusi tertentu.



Bila beza pendapat pasal hudud, dah mula sampai nak gaduh dan tak hormati Unit AMal.





Hinggakan dikatakan ada kecederaan dan kematian. Wallahu alam.

MAsih lagi hendak terus diperguna?

HOUSE PK: Walau sudah beberapa hari berlalu kisah Himpunan Gagal pertahankan Anwar Ibrahim yang ditopengkan dengan nama Himpunan Anti GST ni, aku masih nak kongsi dengan korang bagaimana unit Amal PAS dianjingkan oleh SAMM. Inilah hakikatnya sekarang ni, PKR sangat besra kepala.

Mereka dah lupa segala jasa Unit Amal PAS sebelum ini, yang sanggup diperkudakan oleh PKR dalam apa keadaan sekali pun, hari ini mereka dianjingkan oleh golong penyokong si MAHA PPELIWAT! Kesian aku tengok Unit Amal Pas ni, sedih siot.

Aku amat bersetuju dengan pendedahan The Unspinners ni. PAS kena kaji semula hubungan dengan PKR! PAS boleh melihat sendiri betapa jijiknya parti PKR dikala ini, dalam soal pemilihan dalam parti mereka sendiri pun mereka sangat ganas dan berkelakuan seperti manusia tidak bertamadun.

Berbaloi ke PAS nak rosakkan nama mereka dengan bersama parti yang menyokong dan menjulang LGBT ni? Fikir balik PAS, walau aku benci PAS tapi aku tak sampai hati tengok PAS dianjingkan sebegini. Sudah-sudah la tu, jangan la parti kamu diperguna oleh PKR mahupun DAP. Sudah tuba masanya PAS berdikari. 

Segala pengorbanan korang selama ini sia-sia sahaja.

12 Responses to "CILI KASI TARUK! BERBALOI LAGI KE PAS NAK SOKONG PKR YANG SEMAKIN BESAR KEPALA SEKARANG NI?"

  1. Bos linkkan blog saya ke blog tuan http://siemens-melayumaju.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. anti-LGBT , PR dan Ad-DajjalMay 5, 2014 at 9:20 AM

    Aku dah habaq dulu lagi.....puak P'Gay'R dan DAPpigs anggap PAS-piss-pussy ni keldai depa. So depa sepak terjang KELDAI, keldai tu bukannya nak balas....lagi dia huluq badan dan bontot untuk di sontot kao2 oleh pengikut2 Bang Non dan keluarga puaka dia tu. Sedaq lah PAS oiiiii....ko orang lebih baik kawan dgn UMNO dari kawan2 hang sekarang ni. Terok2 UMNO, depa tak layan hang macam KELDAI!!!!!

    ReplyDelete
  3. Emm pas buta lah...pkr bt apa pun pas bt2 tak nampak je...drg lebih rela jd anjing kafir dr nk bersatu dgn umno...disbbkan pemikiran org2 pas yg kolot ni lah pas makin teruk skrg ni..

    ReplyDelete
  4. PAS macm lembu cucuk hidung la nie....tah kenapa la suka sgt jadi keldai kepada kafir...sedangkan orang islam yg meyebelah kafir dalam menentang islam tuh dah boleh dianggap kafir....haish orang2 islam setengah nie...

    ReplyDelete
  5. DAH TIBA MADANYA PAS NI KELUAR JE DARI PKR SEBAB PKR TAK PERNAH NAK RESPECT PAS. BUAT APA NAK KERJASAMA DGN PKR KALAU PAS HANYA DIJADIKAN BATU LONCATAN PKR.

    ReplyDelete
  6. Bagi aku PKR ni dah besar kepala sangat.. PAS pula pula suka ditendang ke tepi ke tengah..nak buat camne...Peringkat pemimpin PAS rela... Diorang peduli apa dengan penyokong peringkat bawahan..yang penting diorang masyuk...PAS ni takde fungsi pun dalam pakatan...sekadar bagi ckup undi popular shj..

    ReplyDelete
  7. tak guna la kita fahamkn mereka sedangkan mereka pas tak faham2 lagi sejak pru aritu dh jelas mereka menolak pas dan meminggirkn korang...tetapi yg sedih tu korang tetap mengikut puak2 kafir lahanat dap dan peliwat pkr...sedarlah korang dh semakin dianaktirikn..

    ReplyDelete
  8. Itulah hakikatnya yang patut ditelan oleh PAS. PAS sanggup diperkudakan, dikeldaikan dan dianjingkan oleh bangsa Cina terutamanya demi menidakkan undian kepada BN. PAS sanggup melihat Hukum Hudud dipermainkan oleh maknusia2 laknat ni demi melihat kerjasama PR kukuh. Kalau kita lihat PAS sanggup sampai ke tahap ini, cuba bayangkan sekiranya PR mengambil alih kerajaan. PAS tak ubah seperti parti bangsat yang mengharap belas ihsan org. Padahal rakyat mengundi PAS demi agama Islam dengan kepercayaan PAS berjuang ke jalan Allah. Sudah tiba masanya penyokong PAS melihat sendiri dan menilai perjuangan parti Islam ini. Agama dijadikan alat utk memancing undi dan akhirnya akan memakan diri sendiri.

    ReplyDelete
  9. As we know long time ago.....pihak yg paling efisyen dalam soal penyediaan jentera pru atau jentera prk ialah Pas kerana di setiap genap kampung dan ceruk hulu pas memang ada cawangan seperti juga umno. PKR dan DAP di ketahui dan umum sedia maklum tidak mempuyai ranting dan cabang yg kuat sprt mana Pas dan Umno ada.....sebab itulah pemimpin2 pas harus tahu membawa nilai dan diri mereka ketika bersama PR namun apa yg kita lihat ialah Pas pula di jadikan kaldai dan di paksa pula menjadi hamba suruhan..buktinya ialah ketika nak pru atau prk abis semua pkok dan bukit unit amal pas dan gerak gempur pas di kerah kesana kesini tapi yg dapat laba politik ialah PKR dan Dap. Pas perlu memikirkan cara menjadikan mereka itu bergitu ada value di mata PR dan bukan menggapa pas sbg nasi tambah kepada PR.

    ReplyDelete
  10. Tak dapat liwat, dapat cium bau kunyit pun cukup... dah memang dasar anjing belaan DAP

    ReplyDelete
  11. Hadi Awang kerana mulut hang yang selalu dok menfitnah UMNO kafir pada hal PAS tu pun bukan Islam sangat. Tunggulahlah segala ayat-ayat yang hang dok guna perlekehkan orang UMNO kafir akan membungkus hang tak lama lagi.

    Hang jawab lah nanti bila disoal bahawa orang-orang PAS, DAP dan PKR adalah saudara hang. Orang-orang UMNO adalah kafir. Sekafir-kafir UMNO pun selama ini hang bersolat di mana sahaja bumi Tanah Melayu ni juboq hang tak pun kena tembak.

    Pak Imam di nagara ini tak payah ada bodyguard macam di Selatan Thailand, Mindanao, Pelastine, Syria, Afganinstan, Kashmir, Iraq, Libya. Cuma rakan karib hang sahaja yang pakai bodyguard. Konon nyawa dia terancam. Manusia tak ancam nyawa dia. Yang dia takut cuma Allah swt kerana dia tak boleh bohong.

    Orang macam Hang, Nik Aziz, Mat Sabu, Mahpus dan kuncu-kuncu rapat hangpa yang bersengkongkol dengan pemutar alam Anwar adalah pemecah belah umat. Kerana janji habuan dunia.

    ReplyDelete
  12. Takpa laa nuuu! ni aku nak sedekah beberapa ayat Quran utk pemimipin yang hangpa dok sanjung sangat dan nak jadikan pemimpin teragung hangpa, ameek ubat batok!!! ayat2 tersebut dari Surah An Naml (27) (Semut) ayat 54 - 58 :- 54 Dan luuthan ketika berkata kepada kaumnya mengapa kamu datangkan perbuatan keji sedang kamu menyedarinya.
    55 Kenapa kamu bernafsu dengan lelaki selain perempuan malahan kamu inilah kaum yang bodoh.
    56 Kaumnya tidak menjawab kecuali mereka berkata usirlah keluarga luuthin dari khariahmu kerana mereka ingin menjadi manusia suci.
    57 Maka Kami selamatkan dia dan keluarganya kecuali puannya Kami telah menentukan dia ditinggalkan.
    58 Dan Kami hujani mereka dengan hujan yang dahsyat dan itulah suatu hujan keatas orang yang telah mengingkari amaranNya.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!