BN SESAJA KE WEI? VIDEO-VIDEO PANAS TELUK INTAN YANG MESTI DITONTON!

Apa lanciao lu cakap ni Kit Siang? Wa tatak faham maa.. Anwar dok meraban apa ni? Agaknya dah lama tak kena jambu kot? Ini baru betul beb! Teluk Intan perlukan wakil anak Teluk Intan sendiri bukan orang luar yang kuat membohong. Dari kepala sampai ke balaci semua kaki bohong!

8 Responses to "BN SESAJA KE WEI? VIDEO-VIDEO PANAS TELUK INTAN YANG MESTI DITONTON!"

  1. Tahniah saya ucapkan kepada orang melayu yang sudi menjadi anjing kepada DAP .

    ReplyDelete
  2. Kadang kadang aku bengang betol dengan Parpu ni sebab dia suka maki hamun ..... tapi kadang kadang aku rasa memnag patut pun dia maki melayu yang lupa daratan .

    ReplyDelete
  3. memang patut pun parpu ni maki..apa pasal tak bolih ke..pemimpin pembangkang guna tektik maki orang bolih. Tapi bila tang penyokong BN tak bolih...Ini dinamakan amalan politik sial tahu tak wahai pembangang sumo.

    ReplyDelete
  4. Aah..sudahlah Nuar. Ko cerita dgn macai bolehlah. Ko tak payah nak tunjuk pandai. Supporter DAP semua dah faham halatuju DAP. PKR? Pemilihan huru hara halatuju PKR pun masih blur! tak caye? Tanya grassroot PKR. Sana sini tangguh, kira semula, undi semula, belum lg soal penipuan. PKR parti cadbury!!!

    ReplyDelete
  5. Orang luar menganggap orang Teluk Intan ni tahap lembu je agaknya, atau tahap amoi sundal. Diaorang datang masuk macam masuk rumah sundal, bila dah dapat apa yang diaorang berhajat, keesokan harinya terus balik tinggalkan orang Teluk Intan terkulat-kulat. Orang Gelang patah pun dah disundalkan, kini giliran Teluk Intan pulak.

    Aper hebat sangat kah disundalkan oleh Lim Kit Siang sehingga Gelang Patah dah terkangkang dan mai Teluk Intan untuk dikangkangnya juga. Lepas sini tempat mana lagi nak dibawa koteknya itu.

    ReplyDelete
  6. Saya mula2 adalah penyokong tegar Anwar. Tapi selepas berkerja dengan kerajaan negeri pulau pinang saya dapati mereka ini DAP terutamanya Lim Guan Eng adalah 100 kali lebih kuat rasuahnya dari kerajaan BN. Membanteras rasuah hanya dimulut mereka, hanyalah umpanan kepada pengundi. Orang2 Melayu Pulau Pinang terpinggir sebab itu majoriti Anwar di Permatang Pauh merosot teruk walaupun PR memerintah Pulau Pinang. Kami sudah tidak percaya pada Anwar, kami sudah tidak percaya pada DAP. Sebab itu, UMNO masih mengekalkan hampir semua kerusi2 majoriti Melayu di Pulau Pinang. DAP mengamalkan pemerintahan kuku besi. Senarai keputusan tender agensi2 kerajaan diarahkan supaya dihantar ke pejabat ketua menteri. Syarikat yang ada kaitan dengan orang Melayu diarahkan supaya jangan direkomen walaupun harganya kompetetif. Ini tidak berlaku pada semasa BN memerintah. Ketua Menteri tiada di dalam tender board. Keputusan award tender dibuat oleh Setiausaha Kerajaan Negeri.

    Begitu juga dalam pembangunan. Lim Guan Eng menjadi pengerusi Land Comittee dan juga Exco Negeri. Semua proses kelulusan pelan pembangunan (Development Order) adalah di dalam tangan dia. Tiada check and balance. Dia yang rekomen, dia yang luluskan. Banyak pelan-pelan pembangunan pemaju2 Melayu dipendam ataupun ditolak. Akhirnya, banyak Developer2 Melayu gulong tikar kena tidak tahan menanggung kos overhead, contohnya Aseania Development. Harap orang2 Melayu di Teluk Intan dan seluruh Malaysia tidak tertipu dengan Anwar dan Lim Guan Eng. Mereka adalah pembohong dan penipu besar. Mereka adalah perasuah besar yang licik menyembunyikan kekayaan mereka diluar negara seperti Hong Kong dan Australia.

    ReplyDelete
  7. Tai An Jing ..... nama pun dah Siang . Apa lagi bila dah dapatkan dia " ikan - ikan " di Pasir Gudang di SIANG lah se suka hati .

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!