BERUK BANGSAT YANG DIBAYAR RM25!

Kalau korang nak tau la kan beruk kat atas ni dibayar RM25 je tapi lagak dia dan menjerit dia macam orang kena rasuk.

Bangsat betul anak-anak muda demi RM25 sanggup jual bangsa dan negara. Sial betul la

8 Responses to "BERUK BANGSAT YANG DIBAYAR RM25!"

  1. kah kah kah kiokMay 31, 2014 at 4:27 PM

    Lepas le buat beli rokok & prepaid!
    Itu le nilai anak muda Melayu yg bersekongkol dgn DAPigs ni.. kah kah kah kiok!

    ReplyDelete
  2. Kena check budak sekolah atau ipta atau ipts...

    ReplyDelete
  3. Emosional nampak !!!

    ReplyDelete
  4. MELAYU BANGSAT TU.
    MELAYU TELUK INTAN TAKDE YG MCM TU.

    ReplyDelete
  5. Maruah Melayu .. senang dibeli dgn DUIT..

    ReplyDelete
  6. Mak bapak dia lahirkan baka yg sial, hasil daripada makan benda yg haram.
    Sial betul lah Mak bapak depa lahir kan anak anak yg merosak bangsa sendiri.

    ReplyDelete
  7. Bukan setakat berok, tapilebeh terok dari berok dan lebeeh hina dari babi.

    ReplyDelete
  8. kalau nak jadi melayu bangsat duduklah kat singapore baru kau tahu celah kelengkang mana tempat kau!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!