CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sunday, May 11, 2014

APA LANCAU NI PKR? LU ORANG BUAT PEMILIHAN PARTI KE PEMILIHAN KEPALA GANGSTER NI? VIDEO INSIDE




kATAKANLAH ini pun kerja UMNO? Dikala parti keramat UMNO sedang menyambut ulangtahun yang ke 68, di puak parti menjulang PELIWAT pulak dok bercakaran seluruh negeri Selangor. Satu selangor kecoh sial. Macam haram je pemilihan PKR ni...

Sehina-hina parti lain pun tak le sehina PKR hanjeng ni...khaikkk ptuiihhhh

22 comments:

  1. Mana si nuar nie..tk nk komen ke pemilihan yg konon2nya "bersih" tuh?? kah kah kah..nie parti apa nie??

    ReplyDelete
  2. Terbukti berjaya nya puak PKR melatih ahli dan penyokong berkelakuan ganas melalui demo-demo jalanan bersih 1,2,3 dan bermacam-macam seperti letupan bom di mahkamah selepas keputusan kes liwat nuar. Jadi rasa lah sendiri produk kegenasan. Ini belum lagi campur ahli keldai Pas. Last2 nak tutup malu, tuduh kekacauan dibuat atau disponsor oleh UMNO.....hahahahahaahahhaa

    ReplyDelete
  3. sumber parti dari duit mana?. panas!

    ReplyDelete
  4. hah hah hhahhhhha jhahhhaa .......
    aku laki bini nak pecah perut ketawa tengok video ni...selalu kami tengok kat TV, benda2 cam ni berlaku kak negara Afrika aje, rusuhan dan kacau bilau.
    Tapi ni belaku kak Malaysia lak dan dlm parti yg dipimpin oleh Anugerah Tuhan lak tu..

    ReplyDelete
  5. Waduh2 mcm ni ke sifat pkr yg aman sgt tu.....sesama sendiri pun gaduh mcm sial je...parti gengter mcm ni ke yg jaga selangor.....?wei tolong lah pada org2 yg duduk selangor tu jgn lah jadi bodoh sgt mcm leelmbu cucuk hidung....bertindak lah sebelum terlambat...katakan tidak pada pkr....

    ReplyDelete
  6. Ini pun salah UMNU jugak ker

    ReplyDelete
  7. pemilihan yang bersih my ass nuar!! ko tuh memang dajal di muka bumi malaysia skrng nie,,,semua janji2 ko semua nya penipuan....kaw memang kaki putar belit terbesar!

    ReplyDelete
  8. Parti tupperware

    ReplyDelete
  9. INILAH AJARAN SESAT ANWAR SELAMA INI PADANLAH MUKA RAKYAT SELANGOR NAK SGT SOKONG PKR KAN, JADI TERIMALAH BALASANNYA DARI PEMIMPIN HINGGA KE MACAINYA SEMUA KAKI GADUH MCM GANGSTER. TAPI AKU TAK HAIRAN NANTI MESTI PKR AKAN KATA YG INI KERJA ORG2 UMNO BUAT RUSUHAN UTK JATUHKAN MEREKA.

    ReplyDelete
  10. Hahahaaa....tapi dah kecoh gini pun mereka masih takder malunya...macam pemimpin mereka, guru kencing berdiri murid kencing berlari...

    ReplyDelete
  11. Klau ai ada d sana dia akam selesailan masaalah ini dlm satu saat ;-)

    ReplyDelete
  12. fuhyoooo hebatnya pakatan..mmg bersih sungguh dorang nie..mcm nie yg dikatakn mencari keamanan???
    mendidik anak2 muda kearah keganasan...gangster yg dibela..mcm nie boleh harap ke utk masa depan negara..agak2 layak ke??

    ReplyDelete
  13. What say you, Anuwar??? Khalid apa cer?? Ari tu bkn main sembang lagi akan ambil tindakan pada yang mana2 pihak yg main kotor. TAkde tempat lah utk org2 mcm ni dlm parti??? So, buktikanlah. Be a man, lah. Walk the talk. Jgn sembang aje nak tunjuk korang ni baik.
    Mcm manalah rakyat nak percaya kat korang ni boleh laksana tanggungjawab mcm UMNO?? Korang ni hanya layak jadi parti jamban yang hanya bau keluarkan bau busuk bila tgh berak. Hilang bau apabila flush. Korang mmg bagus dlm mereka2 cerita dan membuat fitnah psl kerajaan. Cukup2lah, taik2 sekalian

    ReplyDelete
  14. Pasar malam ke??? Mengamuk sebab takde lesen atau kerajaan negeri Selangor tak lulus lesen berniaga??

    ReplyDelete
  15. inilah anak didik pakatan punya org semuanya besar kepala mcm gangster pulak, padan muka org selangor nak sgt pakatan yg perintah kan, ambil krg padan muka mcm sial aje. anwar mmg suka porak perandakan keadaan sebab tu pakatan bersikap mcm tu....

    ReplyDelete
  16. aku tgk mcm sial aje pakatan haram jadah ni buat hal kan. nak buat pemilihan calon atau nak tunjuk gangster pakatan sial ni. sebab tu selangor makin hari makin parah dgn masalah air sebab dah kena bala dgn adanya pemimpin mcm si anwar peliwat ni. dahlah pengkhianat negara tapi entah kenapa masih ada juga org yg sanggup sokong dia lagi.

    ReplyDelete
  17. Semuanya fitnah UMNGOK. Pandai betul UMNGOK melakonkan episod cmtu.

    ReplyDelete
  18. Semuanya fitnah UMNGOK. Pandai betul UMNGOK melakonkan episod cmtu.

    ReplyDelete
  19. Betul pnye bodoh melayu sokong pkr ni, bodo ditahap yg membanggakan! Cube tgk ada cina2 tak kat situ..diorang lepak umah tgk video ni smbil mkn twistie tgk brape pnye bodo la aksi2 ni..mmg btl org2 tua cina ckp, melayu kasi mkn lumput saja maa...

    ReplyDelete
  20. well siapa tak kenal dengan kebodohan fuckatan nie kan...sekarang makin menyerlah lagi kebanggang dan kebodohan mereka...dorang nie pandai sunguh buat kecoh tapi ape pow dorang tak tahu

    ReplyDelete
  21. Sama la perangai macam anwar jugak pengikut-pengikut dia ni.. kalah setan! punyalah teruk, setahu aku la umno tak pernah jadi macam ni walaupun saingan dalam perebutan jawatan tu memang sengit.. ini dah macam citer tamil lak..kahkahkah

    ReplyDelete
  22. Hahahahahahahaha........padan muka........hahahahahahaha.....mengata umno sangat itu lah inilah last2??

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!