PANAS! WAHAI MUSA ANAK HITAM DAN PEMBANGKANG BEBAL, INI JAWAPAN TUN M TENTANG ISU MEMALI - WAJIB BACA

Cakap banyak pun tak guna, KLIK SINI DAN BACA JAWAPAN TUN M

18 Responses to "PANAS! WAHAI MUSA ANAK HITAM DAN PEMBANGKANG BEBAL, INI JAWAPAN TUN M TENTANG ISU MEMALI - WAJIB BACA"

  1. En Abdul Hadi bin Awang

    Saya ini ingin bertanya kepada encik Hadi. Kalau Umno menjadi kafir kerana kononnya Umno menolak perlaksanaan hukum Hudud seperti yang dihukumkan oleh para ulamak tersohor dan ulamak muktabar dalam Pas. Tidak kah PKR dan DAP juga jatuh kafir bila mereka secara terang mengatakan " TIDAK " kepada perlaksaan hukum Hudud.

    Saya berpendapat kalau berpegang kepada hukum yang dibuat oleh para ulamak tersohor dan muktabar Pas, maka nampaknya hanya pengikut dan penyokong Pas sahaja lah yang berpeluang masuk syorga sedangkan kami-kami yang menjadi ahli atau penyokong UMNO, PKR dan DAP yang walau pun sembahyang tunggang terbalik serta berpuasa menahan lapar bagai nak putus tali perut tak ada peluang langsung nak mendekati syurga.

    Siapa yang tak adil ? Adakah tuhan yang tidak berlaku adil kepada kami ATAU para ulamak muktabar Pas yang memegang anak kunci syurga yang tidak berlaku adil kepada kami. Wallahualam.

    Mohon En Abdul Hadi bin Awang dan En Nik Abdul Aziz bin Nik Mat menjawab di mana-mana saluran media untuk menghilangkan keresahan di hati kami.

    Lebai Malang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagu satu... ke mana duit tabung memali. Dah disakau oleh pemimpin pas kah. Kenapa diam setan2 bisu semua...

      Delete
  2. Betulkah Sultan Kedah pernah pergi melawat kubur penjenayah-penjenayah tu? Tak patut sangatlah kalau tidak melawat pusara polis-polis yang terkorban tu.

    Kita patut buat makam besar pada polis-polis yang terkorban di Memali tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ko dpt cerita ni ??? Memandai2 aje. Polis2 tu berkorban untuk menjaga keamanan negara. Itulah hero sebenar. tak silap aku, sultan Kedah pi melawat keluarga mangsa, itu adalah

      Delete
  3. Cara dua orang ini melepas tanggung jawab sama saja. Seorang lari ke London seorang lagi menyembah America.

    Kemudian segala pekung yang mereka buat Tun yang kena cuci.

    Kalau dah biasa kena palit busuknya lekat juga sepanjang hayat.



    ReplyDelete
  4. Salam Bro mohon di pautkan blog saya http://siemens-melayumaju.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. UMNO itu memang kapir laknat sebab yang mereka tahu ialah menyamun. Mata sepet pun kerja kuat untuk dapat duit , jadi duit mrk halal, bodoh kau ini PK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ya mata sepet memang cari rezeki halal, berjudi, rumah pelacuran, pegedaran dadah semuanya halal dalam kitab pembangkang. Bagus anon, kau cinabeng pukimak yang tak tau apa pun, just nak jadi red bean pookey je kan kau tau? Khaiikk tuiihhh

      Delete
    2. woi ckp sedap mulut mak bapak kau aje kan nak tuduh umno kapir laknat. pkr tu lagilah kafir semua blh dlm politik mereka yg haram pun blh di halalkan.

      Delete
    3. tak faham btllah aku dgn musa hitam ni kenapa skrg dia nak buat bising pasal isu memali sedangkan ianya dah lapuk. mcm ada org jolok dia aje buat semua ini utk nak kenakan tun m aje. pembangkang ni mmg tak senang duduk punya selagi tak jatuhkan tun m.

      Delete
    4. Yg nak bongkarkan perihal lama ni ,kenapa. apa tujuannya, boleh kembalikan si mati semula ke. buat apa nak cetuskan rasa tak puas hati pada org skrg ni silap hari bulan kita plak yg berperang tak tentu pasal.

      Delete
    5. pukimak krg ni kan samapi tun m terpaksa jawab semua pertuduhan yg dilemparkan pada dia, musa hitam ni dah takde kerja lain benda dah lama kenapa nak bangkitkan semula. namapak sgt nak kenakan tun m.

      Delete
    6. Dgn mata sepet tu lah PAS dok bekerjasama .... tak apa plak ye... Boleh tutup mata plak time DAP-PAS-PKR... DAP bantah HUDUD, korang tak ckp ape. Apa punya manusia ntah la

      Delete
    7. Nak tahu apa tujuan mereka timbulkan isu mamali sekarang...sebabnya tak lain dan tak bukan ialah untuk melayu/islam sama melayu/islam terus bermusuh-musuh sehinggalah berbunuh-bunuhan sesama sendiri...akhirnya puak cina kafir dan sekutu-sekutu mereka akan untung besar terutama niat mereka untuk menguasai malaysia dan menindas melayu/islam serta bumiputera di negara ini...

      Oleh itu kita kena beringat-ingat dengan hasutan-hasutan yang mereka buat dalam pelbagai cara dan bentuk termasuklah menggunakan orang melayu/islam sebagai proksi.

      Delete
  6. JAWAPAN YG JELAS DAN MANTAP DARI TUN M KEPADA MUSA HITAM. KENAPA MESTI SKRG MUSA HITAM NAK BANGKITKAN KES MEMALI DGN CUBA MENGELIRUKAN ORG RAMAI KERANA TANGGUNGJAWAB KETIKA ITU ADALAH KE ATAS MENTERI DLM NEGERI YG MANA MUSA HITAM YG PEGANG JAWATAN TERSEBUT. DAH TENTU MUSA HITAM YG BERTANGGUNGJAWAB ATAS APA2 ARAHAN YG MEMBAWA KPDBERLAKUNYA PERTUMPAHAN DARAH. MUSA HITAM CUMA MEMALUKAN DIRI SENDIRI DGN MENGUNGKIT HAL INI.

    ReplyDelete
  7. Musa hitam yg hitam hatinya ni mmg dah tade isu nak dibangkitkan..Isu yg sepatutnya keluar ialah siapa yg menghasut arwah ibrahim libya tu..siapa?? siapa lagi kalau bukan org PAS.. dlm video pun nmpak perempuan digunakan sebagai perisai siap acah polis dgn parang..selalunya kalau guna perempuan dan kanak2 adalah modus operandi siapa? Jgn pulak hadi awang buat bodo hal ni..tak pasal2 tun M yg disalahkan..yg memulakan hasutan tu sbnarnya yg teramat BERSALAH!

    ReplyDelete
  8. Musa sudah lama anti tun m tu sbb dulu buat kecoh daftar lak semangat 46 dgn tun razaleigh. These two was and still are back stabbers. Despicable loosers...

    ReplyDelete
  9. JAWAPAN balas Tun Dr Mahathir mengenai isu memali ini begitu jelas dan mantap. Isu ini saya rasa di timbulkan oleh kedua2 org pemimpin ini bagi mengingatkan semula punca kepada tragedi ini bukan MUSA HITAM atau Dr Mahathir tapi PAS memalui AMANAT HAJI HADI yang org2 Pas memali begitu taksub tahap melampau. Org mungkin sudah melupakan tragedi memali dan Pas tetap selamanya menyalahkan polis namun bila ada isu sebegini meletup akan timbul pula soalan kedua iaitu KENAPA PERISTIWA POLIS BERTINDAK BALAS INI TIMBUL? Maka dari sini akan keluarlah punca kpd ini ialah dari SIKAP TAKSUB TERHADAP AMANAT HJ HADI.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!