PANAS NI! APA KHAIRY DAN TUN M DOK BUAT NI?


Kata orang gambar menceritakan 1001 kisah kan? Aku suka anak muda yang menghormati orang lama. Ini contoh yang baik....

47 Responses to "PANAS NI! APA KHAIRY DAN TUN M DOK BUAT NI?"

  1. Hormati orang tua amalan mulia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berlakun ...sly eyes

      Delete
  2. Harap KJ berubah luar & dalam....

    Hmmmm betul ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm mana ko tau dalam dia?bahaya lah ko ni...mesti ko geng anwar kan.....uishhh

      Delete
    2. Sesumpah bila2 pun boleh tukar warna.

      Delete
  3. Sokong .Apatah lagi kalau org lama tu macam Tun M

    ReplyDelete
  4. Mmg tepat pilihan najib ambik kj ni jadi menteri belia dan sukan....kj ni adalah contoh yg terbaik utk anak2 muda zaman skrg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam cium tangan baru la hormat.

      Whats holding him back?

      Delete
  5. Dari Die Hard Fan Tun Dr Mahathir - Bagilah peluang kat KJ ... Dia ni nampak dah berubah. Dia dah belajar dari pengalaman lepas. Kerja pun dah baguiihh dah. Harap-harap kekalkan kecemerlangan ye. Belajar sikit dari Tun ye, anak muda

    ReplyDelete
  6. Baguss ini anak muda. Tapi jangan berlakon yaaa. Nanti jadi hipokrit. Orang takmau ini mcm punya pemimpin.

    ReplyDelete
  7. Baguss ini anak muda. Tapi jangan berlakon yaaa. Nanti jadi hipokrit. Orang takmau ini mcm punya pemimpin.

    ReplyDelete
  8. Sejuk hati memandang golongan muda seperti kj tau menghormati org tua..tak lah mcm pemuda pemudi skrg ni yg biadap dgn najib

    ReplyDelete
  9. lihat dengan mata, hmmm..macam ikhlas. lihat dgn mata hati...hmmm...tak brani cakap, nanti jadi fitnah.

    ReplyDelete
  10. Alhamdullilah, ini baru betul. Ini beradab namanya. Apatah lagi Tun Dr Mahathir bukan saja bekas Perdana Menteri tapi seorang pejuang Islam sebenar, walaupun tak angkat senjata. Kebijaksanaan dan keberanian Tun tidak ada tolok banding. Semoga Allah beri KJ keimanan yang kuat agar tidak terikut2 dengan cara pemikiran Barat yang bertentangan dengan Islam.

    ReplyDelete
  11. Inilah contoh belia umno yg tahu menghormati senior mereka,bukan macam belia2 pakatan haramjadah tu

    ReplyDelete
  12. Boleh berbeza pendapat...adab sopan tetap dipelihara.
    Niki Ajiz pun sopan jugak..dia nak ludah Melayu yg berusaha utk penyatuan umat..

    ReplyDelete
  13. Minta maaflah dengan Tun secara ikhlas dan terbuka. Akuilah kesilapan dulu. Tarik balik kata-kata yang biadab dan cemuhan terhadap Tun. Sekiranya KJ lakukan ini ramai kalangan anti KJ akan lembut hati dan sedia beri peluang untuk dia bertapak dalam politik secara kukuh dan teguh.

    ReplyDelete
  14. allhamdullilah sejuk hati tengok bila KJ dah baik dengan tun M.....jadikan lah Tun M tuh mentor KJ sebab ko memang ade gaye jadi PM nanti

    ReplyDelete
  15. TDM bukannya seorang pendendam. Dia adalah adalah salah seorang yang di pilih tuhan untuk bangsanya dan agama bangsanya.

    ReplyDelete
  16. sampai bila nak berbalah kan? perkara yang dah lepas biarkan lepas....apa yang penting sekarang nie! kalau semua hidup pada masa lampau bila kita nak maju idak ye?

    ReplyDelete
  17. Barang yg lepas jgn dikenang... bersatu bertambah mutu... bagus la KJ ni skrg...

    ReplyDelete
  18. barang yg lepas usah dikenang.. bersatu bertambah mutu.. bagus lah KJ ni..

    ReplyDelete
  19. Hahaha...KJ Liberal main wayang..ak xkn lupa apa yg KJ dah bt masa zaman pak lah!!ppptuuuiii...hnya anjing belaan je mampu berubah hati mcm HOUSE PK!!PPPTTUUIII...

    ReplyDelete
    Replies
    1. MANUSIA BOLIH BERUBAH. YG TIDAK BERUBAH TU ORG PASS YG TIDAK DAH TERTUTUP MINDA. APA SAJA KEBAIKKAN YG UMNO LAKUKAN DIKATANYA TIPUM WALHAL DIA YG DITIPU PASS DAPPIG.

      Delete
  20. Tun M seorang pemaaf. Beliau tidak pernah berdendam pada orang yang mencaci, mengutuk dan menghinanya biarpun perkataan itu datangnya dari pembangkang ataupun ahli UMNO/BN sendiri. Contoh terbaik, ketika semua ahli Semangat 46 kembali kepada UMNO. Hingga kini, pemimpin S46 masih dalam kabinet dan masih berkhidmat untuk BN. Hanya seorang ini saja yang dulunya cukup hebat menghentam dan celupar pada Tun M masih ...... - DS Nazri Aziz

    ReplyDelete
    Replies
    1. DS NZ . . . ptuuiihh.

      Delete
  21. moga pengalaman lepas telah merubah dan mematangkan KJ.. aku tengok dia makin bagus... wallahuaklam..

    ReplyDelete
  22. Sebenarnya Allah swt dah byk bagi musibah kat negara kita dgn berbagai2 krisis supaya kita ambil iktibar dan rahmat disebalik sesuatu musibah itu. Kerana melalui musibah2 ini jugalah kita berpeluang untuk menginsafi diri, bersatu padu kembali dan kembalikan hak2 kpd mereka yg berhak menerimanya. Jika kita lalai dan tinggalkan peluang ini akan ada lagi musibah yang lagi besar akan menimpa kita. Marilah kita sama2 cari jalan tengah berdamai dan hilangkan buruk sangka antara satu sama lain. Keikhlasan di gambar KJ bersalaman dgn Tun M dengan cara menunduk hormat atau sebaliknya tidak penting. Biar Allah yg menentukan. Yg penting adab bersalaman dgn org yg lebih dari kita harus dicontohi semua.

    ReplyDelete
  23. Sebenar nye sie ni memang budak baik. Tp dulu ade sikit emo bile Tun kritik mentua die...masa tu muda darah panas, tu lh jd nye.Harap2 kj dapat tunjuk teladan yg baik pd pwngikut2 nye.jgn jd mcm pengikut beruk2 sebelah sana tu (PKR, PAS, DAP)

    ReplyDelete
  24. Aku benci KJ
    cukup x suka kaki rasuah ni

    Apa pun aku hrp, KJ benar2
    seorang yg benar

    Amin

    ReplyDelete
  25. hanya orang yang diajar adab saja tahu nak hormat orang yang lebih tua...pe yang aku nampak skrg ramai pelapis muda skrg tak tahu nk hormat orang tua...

    ReplyDelete
  26. Harap KJ dapat mendampingi dan belajar cara pemikiran pemimpin hebat macam TDM. Benar2 harap KJ dapat di "brainwash" oleh TDM. Mungkin dengan ini "paksi" pemikiran KJ lebih terarah 100% kepada memperjuangkan Agama, Bangsa dan Tanahair bukannya wang dan glamour.....

    ReplyDelete
  27. Parpukari semenjak dua menjak ni dok lambung KJ ja... Apa cerrrr. Dulu dok seranah KJ ja. Sekarang angin ada baiiiiikkkkk kot

    ReplyDelete
  28. Aku still prefer Mukhriz....Aku tak lupa apa KJ dah buat kat Malaysia sbl ni zaman Pak Lah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul....I too wont forget ....

      Delete
  29. Lepas dia masuk wataniah aku dah mula hormat dia. Lepas tengok gamba ni lg lah aku suka. Benda yg baik patut jadi ikutan. Macam buru.baru ni ada seseorang minta maaf lepas mendapat sakit.

    Muda b4 tua
    Senang b4 susah
    Kaya b4 miskin
    sihat b4 sakit
    hadup b4 mati

    ReplyDelete
  30. Alhamdulillah....ini yang aku (dan aku yakin banyak org lain juga) nak tengok. Akhirnya, moga ini benar2 berasaskan keikhlasan demi bangsa, agama dan negara. Mahathir, KJ + Mukhriz adalah aset bangsa, agama dan negara....bersatulah dlm perjuangan.....

    ReplyDelete
  31. Carik carik bulu ayam lama lama bercantum jua...Ini sudah cukup baik....

    ReplyDelete
  32. Parpu pun macam TDM juga. Pemaaf.

    ReplyDelete
  33. Retorik KJ saja. Aku tak percaya KJ sampai mati. I will never forget what he has done.. im always watching u KJ at Republica.

    ReplyDelete
  34. Kj sejak nak kena tampar buaya ni nampak slow sikit tapi pemuda mesti ada teloq sebab PRK kajang pemuda takde teloq langsung, bapak segala gay Malaysia gentel barang sendiri mana ada syok.

    ReplyDelete
  35. Ah....Pukimak jer semua ni.

    PtuiiiiiHHHHH....!!!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!