PANAS! APA HAL MUKHRIZ NI???

Cantik kan? Ini semua gambar kat Kedah. Pokok yang tak berbunga kini dah banyak berbunga..

Negeri KEDAH DARULAMAN - di bawah Pentadbiran  MUKHRIZ TUN MAHATHIR.

Semoga Allah berkati MB dan rakyat Kedah selamanya...

Sesuatu yang perlu kita renungi..

44 Responses to "PANAS! APA HAL MUKHRIZ NI???"

  1. Amiiin.... semoga allah merahmati seluruh rakyat Kedah & Menteri Besar & Raja-Raja nya sekeluarga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tempat saya d negeri sembila pon byk pokok ini dah sedang bebunga bagai nak rak....lawerrrr lerrr

      Delete
  2. Rasanya dah ramai yang tak sabar nak tunggu musim bunga tahun hadapan,pasti ramai orang dari seluruh pelusok negara datang ke Kedah...


    ReplyDelete
  3. Takde salahnya Mukhriz bkata demikian...Mmg pun sekarang ni Malaysia tgh dilanda musim bunga bukan di Kedah shj malah di seluruh Negara..selalunya apabila pokok itu mengeluarkan bunga yang lebat, selepas kemarau panjang, ia petanda bermulanya musim hujan..Musim yg digelar Cherry Blossom ini melanda hampir setiap tahun..ianya serentak dgn musim Sakura di negara Matahari Terbit, Jepun. Menarik kan..sejuk mata memandang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom kita dating bawah pokok tu.

      Delete
    2. Sebelum ajak date kena tau dulu...Pencacai Anwar/DAPig mmg tak hingin :p

      Delete
    3. hahaha....bagus2 kena skrin betui2 dulu!

      Delete
    4. hahaha....baguih2, kena skrin betui2 dulu!

      Delete
    5. Kahkah....dating dgn kite nak x ? Tanye jew...kite ni BN FT UMNO DULU KINI DAN SELAMANYA...TER

      Delete
    6. Nanti kita plan semula.

      Delete
  4. Kat negara eropah yg kebanyakkannya pengganut fahaman syirik, lebih banyak bunga dan beranika warna... apakah kerana Mukhriz?? atau lebig berkat??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi bahalol yang mak pak tak nikah, apakah cuaca kita sama dengan eropah bahalol? Itu la orang suruh pi skola kau nak puja montot juburi tu, kan dah jadi bodoh? Siapa malu, mak pak kau gak kan? Lain kali sebelum tanya guna otak dulu..

      Delete
    2. AKU SETUJU DGN KAU , MAK BPK DIA OK ALIM DIA SORANG NI MEMANG OTAK MONYET,
      APA YG ORG BUAT SEMUA SALAH, KALAU AKU TAU SAPA AKU SERAH DIA PADA ANUWAR , PANDAI2LAH NONGGENG

      Delete
  5. Terbaiklahhhh.....lawa gila kot aq p tngok kemarin d jln langgar....ramai yg singgah snap picture...

    ReplyDelete
  6. Pakat2 mai Kedah lah kalau nak rasa musim bunga di negeri jelapang padi ini. Syukur kepada Allah kerana membuat perubahan kepimpian negeri daripada Pas kepada Umno. Adakah itu satu mesej Allah kepada kita bahawa " POHON YANG DAHULU JANGANKAN HENDAK BERBUAH, HENDAK BERBUNGA PUN TIDAK "

    Abdul Syukran

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah jawapan yg sebenar selepas kedah dpt balik kat umno di bawah pimpinan mukhriz mahathir kita dapat lihat negeri tu semakin maju dan diberkati allah swt.

      Delete
  7. negara kafir pun musim bunga sekarang

    ReplyDelete
    Replies
    1. so what is your problem bro.......

      Delete
    2. tak tau pulaj ada negara kafir. kat mana tu

      Delete
  8. err...apehal dengan komen2 negara kafir dengan bunga? bunga tuh makhluk ciptaan allah jugak...bukan nya kafir....jadi apa salah nya kalau dia berbunga seperti di luar negara? itu pun salah ke? WOW! aku sungguh x sangka yang pemangkang atau anti mukriz nie sungguh cetek pemikiran dan itu je die mampu fikir...gila sedih...patut kedah tuka tangan....kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. BIASALAH PEMBANGKANG MANA BOLEH ORG UMNO KENA PUJI SIKIT, CONFIRM SAKIT HATI TAPI APA PUN MUKRIZ TLH BERJAYA MEMAJUKAN NEGERI KEDAH INI SELEPAS DIA MEMERINTAH DI SITU.

      Delete
  9. kat johor pun sama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat perak pun sama. Cantik

      Delete
  10. masa Kedah dibawah pemerintahan parti Islam tak lah berbunga pulak pokok2 ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak tahu kenapa tak, sebab parti pas tak beroperasi berlandasan islam langsung hanya nama aje parti islam sebenarnya. sebab tu jadinya huru hara pentadbiranya.

      Delete
    2. Ada saya pernah melihatnya semasa berada di Jitra pada zaman PAS.

      Delete
    3. samdoll penang pn ada ..... so nk kta pa? bukan sbb umno bukan sebab pakatan tp kuasa ALLAH swt even negara yg x mengamalkn islam pn ALLAH bantu ALLAH yg maha pemurah dan maha pengasihani bnda mcm ni pn nk dipolotikkn...

      Delete
  11. cetek nya permikiran sesetengah manusia ini terhadap ciptaan Allah.

    ReplyDelete
  12. Nak tunggu selangor ada camtu bejanggut la... upgred stesen bas pon xder peruntukan kata exco nya..

    ReplyDelete
  13. Nasib baik BN dapat semula rampas kedah dari pas. Kalau tak.. mungkin pokok tu dah kena tebang...Buat balak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu pas apa saja ok sebab dah bersetongkol dgn daping n pkr sampai dah dijadikan boneka anwar selama ini. tgk hasil mukhriz mentadbir negeri kedah skrg ni semuanya nampak teratur sebab dia bersikap adil dan saksama dgn semua kaum.

      Delete
  14. Wow! cantiknye. Sungguh bertuah negeri Kedah.

    ReplyDelete
  15. Sejuk mata memandang..blih jdi tarikan pelancung..

    ReplyDelete
  16. Sejuk mata memandang..blih jdi tarikan pelancung..

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah.......Tuhan BERKAHI MUKRIZ JAga kedah.........

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah.......Tuhan BERKAHI MUKRIZ JAga kedah.........

    ReplyDelete
  19. kt pahang byk pokok mati

    ReplyDelete
  20. Penggal dulu aku nak mengaku rakyat Kedah pun segan. Mana tak, asyik dok kena perli negeri harum semerbak. Sampah sarap kelililing negeri.

    La ni, walaupun bunga tu tak berbau wangi, Allah swt sahaja yang tahu apa di dalam kalbu. Syukur, Allah swt suka pada yang indah.

    ReplyDelete
  21. Erk..pokok ni tiap2 tahun berbunga kat perlis..tadak sapa pun tunjuk.sadis.

    ReplyDelete
  22. Klu bunga tu ada kat Kedah, Perak, Johor maknanya itu BUNGA SATU MALAYSIA ...... tak caya tanya PM

    ReplyDelete
  23. Bunga ni ibarat pembaruan yang Mukhriz buat. Macam ni lah pemimpin yang kita nak. Bawa Pembaharuan di Kedah. Baru rakyat nampak dan menghargai apa yang pemimpin buat. Rasanya pemimpin negeri lain boleh lah ambik contoh Mukhriz ni. Jaga negeri masing2. Buat persediaan awal untuk pilihanraya mulai sekarang. Buat kerja dan buktikan pada rakyat yang depa tak salah pilih

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup stuju sgt.. sejak kedah nie dh dpt blk kat umno mmg nmpk semakin maju dh kot.. mmg Mukhriz patut di contohi..

      Delete
  24. Macam mana indah pun bunga itu ia tetap haram kerana negeri Kedah diperintah oleh kapir.Pohon yang indah itu kapir kerana ia bukan PAS.Babi,todi,judi dan berbagai lagi boleh jadi halal kerana mereka menyokong PAS.Ingat kata-kata pemimpin PAS yang......"sanggup makan babi bersama Guan Eng daripada makan ayam bersama Najib".

    ReplyDelete
  25. Arab spring dan kedah akan spring jugak InsyaAllah pru 14. Takbir......

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!