GEMPAR TERKINI! ANWAR IBRAHIM JATUH DALAM BILIK AIR DAN KOMA?

Ketepek.... Nampak dah tanda tanda Anwar Al Juburi nak mampos!

Anwar Al Juburi kini dilaporkan berada di Hospital setelah jatuh dalam bilik air dirumahnya semalam. Mengikut maklumat Awal tekanan darah Anwar Al Juburi naik mendadak dan menyebabkan dia pengsan separuh sedar. Ini lah dia balasan yang baru sedikit Anwar terima.

Macai macai Anwar Al Juburi nak cakap apa? Ohhh kalau Najib Razak jatuh sakit bukan main hangpa fitnah macam macam. Ni sekarang Anwar Al Juburi jatuh pengsan nak cakap apa pulak? Salah UMNO? Nasib baik tak kena penampor Boya kalau tak sah Anwar meninggal!

Hidup Najib Razak, amin.

172 Responses to "GEMPAR TERKINI! ANWAR IBRAHIM JATUH DALAM BILIK AIR DAN KOMA?"

  1. Betul2 ke atau berlakun. kompius ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun konpius.....tunjukkan gambar dia d hospital.....saja nak kompomkan dan nak bagi pulut kuning kat masjid

      Delete
    2. Syukur pada tuhan

      Delete
    3. NASIHAT PADA SEMUA INI DUNIA YANG SEMENTARA SAJA , YANG SUDAH BERLAKU AMBIL IKTIBARNYA, INGATLAH PADA ALLAH JANGAN MULUT CELUPAR DAN ANGKUH
      DENGAN KUASA DUNIA , SAYA AMAT TAKUT BALASAN ALLAH YANG KITA TAK DAPAT MENGHALANGNYA.UNUK BERLAKU ,BUKAN UJIAN LAGI SAUDARA SAUDARAKU.

      Delete
  2. Ye ke ni??? Hoax ka?? Anwar ni liat laa...orang camni selalu panjang je umur....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap betul....biar mcm ariel sharon!!!

      Delete
  3. ni tentu kerja umno tabur ky jelly kat bilik ayaq....jgn mati dulu...jadi macam kapal sinki pun cukup

    ReplyDelete
  4. Aminn utk najib......mampoih p kt peliwat tu...kahkah...jahatnya aku..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 7:18 lahanat sgguh stetmen ko. Hahaha

      Delete
  5. Aminn utk najib......mampoih p kt peliwat tu...kahkah...jahatnya aku..

    ReplyDelete
  6. Kalau betul insaf dan bertaubat, bangsa melayu dan ugama islam porak peranda dibuatnya

    ReplyDelete
  7. Cepat-cepat bertaubatlah abang Non ......

    ReplyDelete
  8. anti-LGBT , PR dan Ad-DajjalApril 13, 2014 at 7:26 PM

    KAlau betoi lah cerita tu...ALHAMDULILLAH.....lagi cepat masuk kuboq spesis kaum Nabi Lut yang sesat ni lagi baguis....aman sikit bumi melaya ni kalau bapak PEliwat nasional ni dah kick the bucket.....tapi aku rasa B.A.B.I ni buat opera cina.....ialah buat tagan tak nak pi Resort Bamboo River....

    ReplyDelete
  9. allayarham banyak dipengaruhi oleh rakan2 silap diakhir usianya. perjuangannya yg terdahulu bersama sama rakan abim banyak memberi sumbangan kepada masyarakat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allahyarham? Wah dah sah ke dia meninggal?....aku nak pergi ziarah dia ni.

      Delete
    2. lawak siot...allahyarham....

      Delete
  10. boleh caya ke Pak Sheikh jatuh bilik air ??
    tak kan la sebab tak boleh nak jawab kat mana MH370 khamis lepas ... tetiba sakit plak ?
    atau pun sebab doa ibu pada penumpang MH370 ?? tak pun mungkin salahlaku sabun buatan UMNO
    kesempatan ini aku doakan semuga Pak Sheikh mendapat balasan sedikit demi sedikit segala perbuatannya yang lepas seperti mana yang menimpa Ariel Sharon ... badan berulat sedikit demi sedikit Aminnnnnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihihi. Tak caya pun... semua post inj, puak hamPAS/PR mesti kata umno yg wat citer..... Hihihi. Azmin Ali pernah Hina Tin M semasa wat rawatan di Australia suatu masa dulu...

      Delete
  11. alasan tak mau ke penjara dan perlu rawatan pakar luar negeri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat Betul dan Munasabah! Dia pintas supaya tak masuk jail kerana SAKIT, kononnya!

      Delete
  12. Klu benar le brita ni aku doakan dia cepat sembuh, bertaubat dan kembali ke pangkal jalan

    ReplyDelete
  13. ?...dari maklumat dan risikan mossad dan cia anwar ibrahim jatuh bilik memeng di sebabkan oleh umno...ini disebabkan kontraktor bilik air adalah kroni umno....huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poyo pongkok hang yang Anwar penetrate tu.

      Delete
  14. Dah mati kebelum anwar tu.......kalau dah mati dimana nak dikuburkan ....aku nak kencung diatas kuburnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poyo pongkok hang yang Anwar penetrate..

      Delete
  15. sinuaq tu sakit nak mampus betul2 atau berlakon macam citer bersih 2.0? kalau dia betul2 nak mampus elok lah cepat mampus, hidup pun tak guna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poyo pongkok hang yang Anwar penerate.

      Delete
  16. Doa aku dah makbul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poyo pongkok hang yang Anwar sapu K Y JELLY..hihi

      Delete
  17. Ini semua drama nak menang mudah dan minta simpati utk reformasi 1mei..Uc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini semua poyo...phuiiiihh

      Bhahaha...keturunen nabi adam aku pegi omak kau ko ade kt sni pun ko ade..


      Kahang timur kluang

      Delete
    2. Aik...ini semua poyo...phuiiih

      Delete
  18. JANGAN CEPAT SANGAT NAK PERCAYA BRO... DIA LAH PENGARAH, DIA LAH PELAKUN UTAMA & DIA LAH PENULIS SKRIP ... HE'S THE DRAMA KING MAKER... LU LAGI TAK SEDAR SEDAR KE ... ADUSSSS

    ReplyDelete
  19. Lepas ni aku minta sgt2 mak bapak ko pula dua dua jatuh tersungkur koma sbb mak ko main bontot dgn bangla dan bapak ko pula jolok puki indon

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni ape hal nak backing si peliwat tegar tu?

      Delete
    2. tak lama lagi Azmin Ali akan tersungkur pula..Tun M yang dia kata tersungkur di Australia semakin sihat.

      Delete
  20. aku doakan biar dia lambat lagi mati dan biar dia mati dengan azab. biar dia terseksa sebelum mati. bahkan biar dia menjadi gila, nanar dan onar sebelum mati. keluarganya juga menerina nasib yang sama. begitu juga setiap mereka yang pernah mempertahankannya. bahkan bagi yang mendakwa ahli umno perlu menjilat kakinya yang hina itu srbelum nasuk surga. aku doakan dikian demi kebenaran pada sumpah laknat saiful.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku doakan dia mati selepas beberapa tahun atas kerusi roda.

      Delete
  21. Jangan percaya....maybe dia tengah berlakon sebab tak nak masuk penjara

    ReplyDelete
  22. badan dah bau tanah....kalau nuar mampos nak tanam kat mana? jirat kristiankah ,jirat yahudikah atau di bakar sja...abu buang kat longkang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu ni org kristian ke?Taubat bro!

      Delete
    2. nak tanam dia dimqana? ikut macam karpal singh ok juga.

      Delete
  23. Dah mampos ke belom? Semoga cepat mampos!!!!!

    ReplyDelete
  24. seronoknya awak buat fitnah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kawen dgn abang, sayang? Abang cukup suke dgn orang naif & innocent macam adik ni. Hebat di ranjang orang kate.

      Delete
  25. Sandiwara nak elak masok penjara....cari helah seberapa byk boleh... nnt adala kluar statement kene berubat kat luar negara kalo x nuor akan mampoih...jgn lupa sandiwara racun arsenik , suntikan hiv n lakonan separoh mampoih nuor masa kena penjara dulu...

    ReplyDelete
  26. Kalau betul, alhamdulillah. Kalau tak betul, harap jadi betul nanti, insya'allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya allah....berderai air mata aku baca komen nih....

      Delete
  27. fitnah ....saya akan doakan ko yang mati kena heart attack. Amin

    ReplyDelete
  28. Ya Allah
    Bukakan pintu hati Anwar Ibrahim utk bertaubat sblm terlambat

    Amin..

    ReplyDelete
  29. Ini semua lakonan Anwar..jangan terpedaya..

    ReplyDelete

  30. Kalau tak benar, satu lagi sandiwara Anwar untuk mengelakkan sesuatu.
    Kalau benar...berkat solat hajat ibu bapa penumpang2 MH 370 dan beribu2 lagi umat Islam.

    ReplyDelete
  31. siapa yg boleh sahkan berita ni?

    ReplyDelete
  32. Alh jatuh bilik air ada apa hal........Juburi ni kalau jatuh kapalterbang ke, jatuh gaung ke belum tentu mati lagi...jenis-jenis memang liat nak mampos....
    ada aku kisah......................

    Jangan promote lebih 2 mamat juburi ni....besok dia spin criter...buat dek je..........

    ReplyDelete
  33. SANDIWARA SIMPATI MATA LEBAM BERULANG LAGI. KALI INI UNTUK MENGELAK DARI DI PENJARA SELAMA 5 TAHUN KERANA MELIWAT JUBUR ORANG. PELIWAT NI MEMANG PAKAR CIPTA SIMPATI. KALAU TUHAN HARUN YG LUMPUH PUN KE PENJARA, TIADA PENGECUALIAN DAN KEISTIMEWAAN KPD PELIWAT NEGARA...

    ReplyDelete
  34. lakonan utk delayed ke pejara
    ada alasan , jika mahkmah perintah jugak ke jel
    nnti peliwat rakyat(PR) kerajaan zalim , buat rusuhan , ini platform aljubor
    tapi org lain 'cuma meraba' jatuh HUKUM , BERSALAH -KE JEL
    INI DAH TERANG CUCUK BONTOT -BEBAS
    TAPI BAGUS JATUH KAT RUMAH HASIL KOROPSI JIKA
    TERSUNGKUR DLM PENJARA DIA TUDUK NAJIB TOLAK,,,,RUSUH LAGI ,,,BAGUS LU MATI

    ReplyDelete
  35. Kalau laporan belum betul2 sahih dari doktor yg bukan pro pembangkang,jangan duk percaya sangat .Ini strategi beb....! Di antara strategi2nya.....elak/melambatkan bermastautin di SB.

    ReplyDelete
  36. Drama MGR (wayang Tamil) dah bermula....kalau sakit mesti takleh masuk Kajang Hilton, kan???? Kenalah tangguh sampai dia baik...memang auta kareh punya cerita

    ReplyDelete
    Replies
    1. pandai pulak hang berenti...komen la lagi...x ada sesapa pun yg suruh hang berenti..kihkihkih

      Delete
    2. pandai pulak hang berenti...komen la lagi...x ada sesapa pun yg suruh hang berenti..kihkihkih

      Delete
  37. A GOOD NEWS TO SOME, AND BAD NEWS TO OTHERS.
    TO ME IT'S DEFINITELY GOOD NEWS............WELL DONE !.

    ReplyDelete
  38. Puak2 pakatan celako mesti cakap salah UMNO... Anwar berak cair pun UMNO jugak yg salah....

    ReplyDelete
  39. terlalu banyak air sabun kut

    ReplyDelete
  40. Kalau laporan belum betul2 sahih dari doktor yg bukan pro pembangkang,jangan duk percaya sangat .Ini strategi beb....! Di antara strategi2nya.....elak/melambatkan bermastautin di SB.

    ReplyDelete
  41. Ko yo bebeno,klu jatuh bilik ayo pun tk mati punyer.liat nyawe dia tu.dia saje je buat gimik.suruh cai dia pilih jadi presiden pkr.ada tk menambah tk ada tk mengurang.

    ReplyDelete
  42. SUMBER DARI MANA SAUDARA

    ReplyDelete
  43. Ini semua kerja jahat UMNO,tak habis-habis nak jatuhkan abang Non.Sudah lah depa curi air mani dia dulu,sekarang nak curi lagi.......tak dapat agaknya, jadi depa tolak dia bagi jatuh.Harap dia cepat sembuh agar dapat kembali menghibur peminatnya.

    ReplyDelete
  44. Salam,

    Bukan nak bersangka buruk malah jauh sekali nak memfitnah tapi semua ini hanya lakonan untuk meraih simpati atas hukuman penjara 5 tahun.

    Kalau tak caya tengoklah dapat aja pengurangan hukuman meloncat le dia dari katil terbang sana sini memburukkan MALAYSIA.

    JANGAN TERMAKAN DENGAN PENIPUAN ANWAR NI...
    JANGAN LUPA BANYAK PENIPUAN YANG DIA LAKUKAN
    MANA DIA PENJELASAN DIA DIMANA TEMPAT MH370?

    ReplyDelete
  45. Puki bini ko dan mak ko aku jilat ko x sedar ke pantat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaki main jubopk memang suka jilat puki macam mat sabuh... hi hi

      Delete
    2. MANUSIA YANG TAKUT KEPADA ALLAH SENTIASA MENJAGA MULUT DAN HATI DENGAN PERKATAAN YANG BAIK.KERANA BALASAN DARI ALLAH TAK TUNGGU LAMA
      TUNAI .

      Delete
  46. Trick, nak lari dari Kajang prison

    ReplyDelete
  47. "Ya Allah ya Tuhan ku, sejahterakanlah dan rahmatilah negara Malaysia yang bertuah ini...

    ReplyDelete
  48. Saya Like iklan kat bawah ni :D

    ReplyDelete
  49. Mudah2an musuh Agama dan Bangsa ni cepat mampos!!

    InsyaAllah Amin......

    ReplyDelete
  50. Takperlu lah kita mendoakan utk keburukan org ye ... Tuhan bagi cash atas dunia ni.. Knape Bang Nuar?? Ko terkejut sbb nak masuk penjara lg ke?? Or bini nak penampar buaya sbb dia nk jadi Presiden????

    ReplyDelete
  51. INI KONSPIRASI BN NAK JATUHKAN ANWAR IBRAHIM. MESTI DEPA TUANG MINYAK KAT LANTAI BILIK AIR ANWAR. TU YANG ANWAR TERKELEPEK JATUH. MARI KITA BUAT SIASATAN

    ReplyDelete
  52. Pasai anwar ibrahim apa pun tak leh caya... kata hadi awang .bukti video takleh terima sebab saksi besi belako.

    ReplyDelete
  53. Ke air dah naik ke kepala, dah lama tak masuk lubang taik......

    ReplyDelete
  54. Kadang2 Tuhan bagi dugaan kpd kita utk kita insaf. INSAFLAH ANWAR oooooiiii

    ReplyDelete
  55. Ala........ tu gimik Anwar je.

    Kan tak lama lqgi kena masuk balik ke Sungai Buluh?

    Jadi kena la cipta penyakit baru naik darah! Dan rawatannya untuk baik tak terdapat di hospital Malaysia.

    Terpaksa la hantar dia balik ke Jerman. Atau US, UK, dll.

    Akhirnya, dia terpaksa gunakan balik khidmat Tok Bomoh yang dia kata tak pernah kenal tu. Ha ha kalau dah kena penangan Tok Bomoh tu, sahih tak boleh dirawat di hospital.

    Padan la lu Anwar suka menipu.

    ReplyDelete
  56. Alhamdulillah...mampuslah engkau al juburi straight way to the hell.

    ReplyDelete
  57. Belakon pura pura pengsan je tu..
    jap lagi berbungkus le leher nye...
    kahkahkah..
    belakon le sebab takot masuk penjara...
    skrip lama daaa...nak tarik simpati konon..
    podahhhhh...

    ReplyDelete
  58. Replies
    1. Amboi sukanya.....aku pun suka

      Delete
  59. Astaghfirullahal'Azim. Tak payah lah main game diorang yang ala-ala budak sekolah tu. Seorang Muslim yang baik sentiasa mohon agar Allah beri petunjuk dan hidayah pada semua makhlok perosak alam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah banyak kali minta pada Tuhan.....
      Yg kau ni kata diorang ni budak sekolah kenapa? Kau guru besar ke? Boleh jalan lah

      Delete
    2. nasihat ni memang baik tapi kenapa pada kami? Kenapa tidak pada dia??

      Delete
  60. Ini maknusia penipu peliwat peengfitnah no satu negara dan luar negara tak boleh percaya. Mahkamah persekutuan nak bersidang nanti peguam dia pun mintak tangguh anuar sakit. Kalau mampus terus kan senang langsung tak payah bersidang. Kalau bersidang pun dia melalak tepi jln kata mahkamah tipu tarikh. Pthuiii. . .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau melalak tepi jalan, pengikutnya akan jerit"hidup...hidup"
      Sekarang kita jerit "mamposs....mampos:

      Delete
  61. Sedih dengan sikap kalian semua yang menghina dan mencerca sesama hamba Allah. Anda pasti ke masuk syurga dan orang yang tidak disukai masuk neraka. Fikir2kanlah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau pun blum tentu masuk syurga..ptuiiiii

      Delete
    2. Dia mengutuk orang. Kenapa kau tak tegur? Kenapa kau tak marah? Kau pun boleh jalaaaaan dah

      Delete
    3. sewaku dia menghina dan mencerca orang kenapa kau tak marah dia? Oii bro, jangan lah berat sebelah. Nanti mati buah pelir besar sebelah macam kelapa dengan pinang

      Delete
  62. Siang arinya elok makan kenduri kahwin Kat Ampang

    ReplyDelete
  63. jgn la kasi mati cepat...tak syok..kasi tebaring kat atas katil...berak kencing atas katil..lidah tejelir2 sampai dada...tak bole cakap..baru best.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gua suka lu punya komen

      Delete
    2. Suka macam tu, best best. Semuga terjadi huhuhu

      Delete
    3. tak baik gitu..walau apa pon dosa dia kita doakan yg terbaik bagi abe non ok..mari same2 ok

      Delete
  64. Kini tibalah giliran Anwar pula mendapat kifarah di dunia ini. Agak2 mahu ke dia nak minta ampun pada seluruh rakyat Malaysia ni....... tapi kalau dah koma, tak sempat nak kata apa2 lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lawan tetap lawan.ha ha ha lawan leeeee

      Delete
  65. Dia ingat rakyat suka dia....ptuiiiii

    ReplyDelete
  66. Dia koma ke?...jangan koma...bagi full stop terus

    ReplyDelete
  67. Tak lama lagi malikalmaut akan kena saman 100 juta

    ReplyDelete
  68. Terlalu angkuh...berlagak pandai....sombong....orang lain semua bodoh.....dia aje yg pandai....dia lupa ALLAH lebih pandai

    ReplyDelete
  69. Dia mati pun baik....aman dunia

    ReplyDelete
  70. Opera cinabeng, nak elak masuk sg buluh resort.

    ReplyDelete
  71. Memang pun kena darah tinggi. Asyik maraaaaah aje. Asyik kutuk orang aje
    Hati asyik penuh dgn hasad dengki.Tuhan pun marah.selama ni dia ingat dia hebat
    Dia lupa Tuhan lagi hebat

    ReplyDelete
  72. Pakar astrlogy pernah cakap bahawa 2014 ni ramai pemimpin pembangkang akan mati...cuba teka siapa mereka

    ReplyDelete
  73. Memang pun kena darah tinggi. Asyik maraaaaah aje. Asyik kutuk orang aje
    Hati asyik penuh dgn hasad dengki.Tuhan pun marah.selama ni dia ingat dia hebat
    Dia lupa Tuhan lagi hebat

    ReplyDelete
  74. Sebagai pwnghormatan, elok ciptakan perumpamaan atau simpulan bahasa yang releven. 1. Bohong seperti Nuar. 2. ........................

    ReplyDelete
  75. Sebagai pwnghormatan, elok ciptakan perumpamaan atau simpulan bahasa yang releven. 1. Bohong seperti Nuar. 2. ........................

    ReplyDelete
  76. Sebagai pwnghormatan, elok ciptakan perumpamaan atau simpulan bahasa yang releven. 1. Bohong seperti Nuar. 2. ........................

    ReplyDelete
  77. Mungkin kah Tun M akan melawat dia sperti Tun mlawat Harun Din?

    ReplyDelete
  78. Salam utk semua,
    Kpd kawan karib dan penyokong Nuor, elok cepat pergi cari Raja Bomoh yg dia sekejap kenal, sekejap tak kenal tu. Minta maaf dgn dia. Dia marahkan Nuor kerana tak ngaku kenal dia dan pernah gunakan khidmatnya.
    Mana tau kalau semua tu terjadi gara-gara dia tampar dari jauh ajer Nuor dah jatuh pengsan.

    Nasib baik dia tampar ghaib jerr. Kalai dia baling ghaib dgn kelapa muda dari jauh dan kena tengkok Nuor, sah Innalil.........

    ReplyDelete
  79. Takda sape pun kata al juburi ni nasuk neraka. Yg kamu marah sangat ni pe hal pulak. Sewaktu dgnnya je. Kita cuma kata lawan tetap lawan. Lawan leee. . .

    ReplyDelete
  80. Nampaknya ramai yg nakkan dia mati. Selama ni aku ingatkan rakyat sayang dia. Kalau begitu baik le dia mati

    ReplyDelete
  81. Cepat mintak ampun pada Yang Maha Kuasa. Adakah mendoakan kecelakaan dan maut pada orang lain akan memberi kita rahmat dan membuka pintu syurga semasa masa kita tiba pulak,. Bertaubatlah geng-geng UMNO, cerminkan diri sendiri setiap hari, jaga pertuturan dan fikiran kita supaya sentiasa bersih dan positif dan sekali2 bersangka buruk pada orang lain.....Aduhai selamatkan Bangsa UMNO ni yang sudah lama sesat dari jalan yang benar....Ya Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah puak2 ko doa kan keburukan pada puak2 Umno boley pulak.

      Double stendet betul lah.

      Delete
    2. Dulu si polan tu minta doa supaya Najib pecah perut. Kenapa kau diam? Diam pada perbuatan yg negatif ada la ibarat syiatan yg bisu.
      Kalau kau orang alim kau tentu pernah dengar ayat itu kaaan? Kalau kau tak pernah dengar,takpayah le nasihatkan orang.

      Delete
    3. Sebab itu orang tua tua berpesan pesan, "buat baik berpada pada jahat jangan sekali", jadilah yang disayang jangan dibenci, harimau tinggalkan belang manusia (bergantung pada amal kebajikannya)..calon kita sorang ni lain benor matlamatnya ramai yang membenci dari menyukai.

      Delete
  82. Cuba tenguk pemimpin lain seperti Suharto. Aquino. Musyaraf. Bila nak kena dibawa ke pengadilan maka sakit jantung lah sakit buah pinggang lah kencing manis lah.....memang style pemimpin macam tu koooot.

    ReplyDelete
  83. Macam anuar tapi bukan anuar. Mintak ampun cepat sebelum dia tukar alamat.

    ReplyDelete
  84. Saya rasa dia ni Tun m susah sikit nak lawat. Tun m simpan banyak bukti kegiatan pengnut sodom ni. Jgn kotorkan tgn.

    ReplyDelete
  85. Apa... Nuar kaki jubor dah nak mamposssss.... 2 rengger aku derma tuk fardu kifayah beli ksin kapan... Hahahahaa

    ReplyDelete
  86. kalu betul boleh buat drama TANAH KUBUR

    ReplyDelete
  87. Hidup dia menyusahkan Malaysia. Memalukan Melayu dan Islam. Jd elok la kalau mati. Aku mmg tak boleh pandang Nuang ni.

    ReplyDelete
  88. Belakonlah pulak dia....!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!