APAKAH PENGAMAL UNDANG-UNDANG DINEGARA KITA NI TAKUT PADA ANJING PAKATAN?

Ini soalan panas sebabnya apa saja dibuat oleh anjing Pakatan. Tiada apa pun tindakan diambil terhadap dia. Peguam Negara pun buat bodoh je. 

Berapa banyak repot polis sudah dibuat? Seluruh negara beb laporan telah dibuat oleh Geram. Apa tindakan pihak berkuasa? Yillek

Malah yang diadu pasal dia tu siap boleh sound pihak berkuasa lagi. Apa benda ni beb? Apakah tindakan undang2 hanya utk penyokong kerajaan je? Puak pembangkang ni kebal?

Tengok la artikel atas tu, macamana si paria tu boleh sound pihak berkuasa? Aku rasa mcm duduk kat negara takde undang2 je ni. 

5 Responses to "APAKAH PENGAMAL UNDANG-UNDANG DINEGARA KITA NI TAKUT PADA ANJING PAKATAN?"

  1. Its okay, he is not Malay.

    ReplyDelete
  2. Bila cakap sedap mulut, tak ingat dunia kutuk dan hina. Bila polis mula siasat mula gelabah, dan mula start main provokasi takut-takutkan polis walaupun sebenarnyadia yang dah mula takut masa depan kantoi.

    ReplyDelete
  3. Rileks bro...
    kita simpan isu banyak2...
    Sekali sudah kluar tak sempat tepis la pariah ni...tunggu...

    ReplyDelete
  4. Ada yang tak kena dalam sistem undang2 negara. Peguam negara kenapa macam takut dengan pembangkang?? harap dapat siasat beliau..

    ReplyDelete
  5. tggu arahan najib kot...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!