UPDATES TERKINI PRK KAJANG - MAKIN PANAS WEI...

Muka tak sudi nak Mengunyit!
PROGRES KELUAR MENGUNDI PRK N.25 KAJANG.

JAM 0800 - 1700 :

TMN KOTA CHERAS: 2074 (65.9%)

SG SEKAMAT: 3249 (69.01%)

SAUJANA IMPIAN: 1437 (71.35%)

TMN MESRA: 980 (76.03%)

SG KANTAN : 1846 (74.23%)

TMN KAJANG BAHARU: 2626 (69.43%)

KAJANG: 1585 (72.67%)

SG CHUA SATU: 3389 (71.56%)

SG CHUA DUA: 1951 (75.04%)

SG CHUA TIGA: 536 (78.36%)

SG CHUA EMPAT: 627 (77.89%)

SG CHUA LIMA: 1516 (82.84%)

TMN DELIMA: 1232 (72.94%)

KANTAN PERMAI: 2358 (71.28%)

BANDAR KAJANG: 837 (68.55%)

BATU 10 CHERAS: 1014 (64.42%)

Jumlah pengundi: 38,278
Undi awal: 1,050 (87.72%)
Undi luar negara: 0
Undi biasa: 27,257 (71.63%)
Total keseluruhan: 28,307 (72.07%)

House PK: Sumbernya aku dapat dari SINI. Kalau tengok kawasan Cina ramai yang keluar mengundi. Ini akan menjadi kayu ukuran BN untuk penyokong undi Cina, sebab masih ada lagi pemimpin UMNO yang bermimpi basah dan percaya orang Cina akan kembali pada BN. Takpe kita tunggu dan lihat je..

12 Responses to "UPDATES TERKINI PRK KAJANG - MAKIN PANAS WEI..."

  1. anti-LGBT , PR dan Ad-DajjalMarch 23, 2014 at 8:06 PM

    Kita memang tahu peluang BN nak menang payah sebab cina DAPpigs kominis banyak kat Kajang. Walau bagaimanapun kalau BN dapat reduce majority pun, pada aku BN dah menang. Kena kerja kuat lagi Beb....

    Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua umum dia tu PELIWAT, pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua umum tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni parpuckp berbelit mulut mcm pantat babi...

      Delete
  2. Tolong INGAT sampai bila2 pun cina mata sepet tidak akan menyokong kerajaan walaupun calonnya dari kaum bangsa nya. INGAT TU.

    ReplyDelete
  3. Kepala hotak kau umnongok dan beeennnd yang patutnya dipupuskan dari bumi malaysia tercinta

    ReplyDelete
  4. Kepala hotak kau umnongok dan beeennnd yang sepatutnya dipupuskan dari bumi malalaysia ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Termasok la engkau kamarul....kanak2 lagi kamu ni belum cukup merasa apa makna susah bawah teriakan dari cina yg menghalau org melayu dari kampong sendiri. Tak lama lagi kau dan keluarga kena la.

      Delete
  5. ORG KAJANG TIDAK MAU PEMBAHARUAN. BIARKAN MEREKA HIDUP CARA YG MEREKA MAHU. JGN BESOK BILA SUSAH MENYALAK KAT KERAJAAN PULAK. SELALUNYA BEGINI BILA UNDI PILIH PKR BILA SUSAH MENGADAP BN. MMG TAK TAU MALU.

    ReplyDelete
  6. kebanyakan pengundi kajang tidak menitik beratkan maruah pemimpin sama ada terpalit najis atau tidak. mereka mengundi berdasarkan nafsu bukan akal fikiran.

    ReplyDelete
  7. kebanyakan pengundi kajang tidak menitik beratkan maruah pemimpin sama ada terpalit najis atau tidak. mereka mengundi berdasarkan nafsu bukan akal fikiran.

    ReplyDelete
  8. Hanya orang yang cenderung kepada maksiat sahaja akan memilih ketuanya dari kalangan pemaksiat.....

    Mungkin ramai tak sedar bahawa prk kajang ini boleh dijadikan indikator bahawa semakin ramai manusia di kajang ini sudah rosak akhlaknya.

    ReplyDelete
  9. Siapa saja yang bersekongkol dengan Anwar hari ini untuk jatuhkan kerajaan PASTI akan MENYESAL dibelakang hari nanti melainkan mereka yang sememangnya sama species dengan Anwar iaitu makhluk yang dinamakanSYAITAN

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!